Κυκλοφοριακή Αγωγή
Μέσα Μαϊου τα τμήματα Γ1 και Γ2 με τις εκπαιδευτικούς κ. Μαριέττα Σακκά, την κ.Αναστασία Λορίδα και την κ. Αθανασία Σιώκου σε συνεργασία με τη σχολική τροχονόμο του σχολείου μας , κ. Ελένη Ψαρρού κυκλοφόρησαν με ασφάλεια στους δρόμους του Αργοστολίου. Εμπειρικά έμαθαν τους κανόνες οδικής ασφάλειας, παρατήρησαν και εντόπισαν την επικινδυνότητα σημείων και συμπεριφορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα





