Αρχική » Άρθρα και κείμενα » NASA: ενδείξεις για νερό στον Άρη από αρχαίες αυλακώσεις βρήκε το Curiosity!

Πατήστε το play για να ακούσετε το γάτο

Πηγαίνω σχολείο χωρίς φόβο

Πρόσφατα σχόλια

Ο Καιρός – Πρόβλεψη

Εφημερίδες (αθλητικές και μη)

Μελλοντικές εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν μελλοντικά γεγονότα για αυτή την ομάδα.

NASA: ενδείξεις για νερό στον Άρη από αρχαίες αυλακώσεις βρήκε το Curiosity!

Ενδείξεις ότι κάποτε υπήρχαν μεγάλες ποσότητες νερού στον πλανήτη Άρη βρήκε το κινητό εργαστήριο της NASA ,Curiosity, που πραγματοποιεί έρευνες στον Κόκκινο Πλανήτη.

Συγκεκριμένα, το Curiosity ανακάλυψε αρχαίες αυλακώσεις με ορυκτά και σφαιρίδια ένυδρου θειικού ασβεστίου ή γύψου, όπως αυτές που σχηματίζονται από τη ροή του νερού στους βράχους, εδώ στη Γη.

Το εύρημα αυτό οδηγεί τους επιστήμονες στην υπόθεση ότι οπυθμένας του κρατήρα ήταν κάποτε καλυμμένος με νερό.

Το Curiosity ανακαλύπτει ολοένα και παλαιότερα εξωτερικά γεωλογικά στρώματα στον πλανήτη Άρη πραγματοποιώντας έτσι ένα ταξίδι στη γεωλογική ιστορία του Κόκκινου Πλανήτη.

Οι επιστήμονες εικάζουν πως η πιθανή ύπαρξη μιας λίμνης κάτω από το έδαφος του Άρη ενδέχεται να αποτελεί κατάλληλο οικοσύστημα για την ανάπτυξη ζωής έστω και υπό τη μορφή μικροοργανισμών.

Αντίστοιχες έρευνες για ανακάλυψη ζωής σε “παρθένα” περιβάλλοντα πραγματοποιούνται στις υπόγειες λίμνες της Ανταρκτικής, Βοστόκ και Έλσγουρθ από Ρώσους και Βρετανούς αντίστοιχα.

Η απορία θα λυθεί εντός λίγων εβδομάδων που το Curiosity θα πραγματοποιήσει γεώτρηση στην περιοχή.

Η διαδικασία γεώτρησης θα είναι αργή, όπως είπαν οι επιστήμονες της NASA, ώσπου κάποια ορυκτολογικά δείγματα να μεταφερθούν για γεωχημική ανάλυση στα άλλα επιστημονικά όργανα που φέρει το ρόβερ.

Μακάρι να υπάρχει εναλλακτική πηγή νερού γιατί μας βλέπω να ξεμένουμε από νερό οπού είναι αποτέλεσμα της υπερκατανάλωσης!

ΠΗΓΗ:   econews.gr