Μια νέα έρευνα, που διεξήγαγε το MSN της Microsoft σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, εν όψει της εορταστικής περιόδου, αποτυπώνει τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία, προτείνοντας διαρκώς νέα μέσα επικοινωνίας που καταργούν τις αποστάσεις, φέρνει πιο κοντά τους ανθρώπους με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε και στη χώρα μας, συγκεντρώνοντας απαντήσεις από συνολικά 978 άτομα. Αντλώντας στοιχεία από τις απαντήσεις των ερωτηθέντων, η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι σύγχρονοι άνθρωποι, κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, αξιοποιούν την τεχνολογία για να επικοινωνήσουν με τους οικείους τους και να στείλουν τις ευχές τους.

Ευχετήρια κάρτα ή γραπτό μήνυμα;

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις απαντήσεις των Ελλήνων συμμετεχόντων, περίπου 1 στους 3 (ποσοστό 30%) δεν θα καταφέρει να περάσει τις γιορτές μαζί με όλους όσους θα επιθυμούσε και ως εκ τούτου αναζητεί εναλλακτικούς τρόπους για να εκφράσει τις ευχές του, αλλά και να έρθει σε επαφή με συγγενείς και φίλους. Παράλληλα, η έρευνα ανέδειξε την τάση των σύγχρονων ανθρώπων να εκφράζουν τις ευχές τους μέσω τηλεφώνου, γραπτών μηνυμάτων και e-mail, τάση η οποία με τον χρόνο φαίνεται να έχει αντικαταστήσει την παλαιότερη συνήθεια αποστολής έντυπων ευχετήριων καρτών μέσω ταχυδρομείου.

Συγκεκριμένα, βάσει των απαντήσεων που έδωσαν στην έρευνα οι επισκέπτες της ιστοσελίδας www.msn.gr, η ανταλλαγή ευχών μέσω καρτών σταδιακά έδωσε τη θέση της στις τηλεφωνικές κλήσεις (ποσοστό 74%), στα γραπτά μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου (ποσοστό 50%) και στην αποστολή e-mail (ποσοστό 20%). Και ενώ οι παραπάνω τρόποι προτιμώνται από τους περισσότερους, χάρη στην ευκολία και την αμεσότητά τους, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η παραλαβή παραδοσιακής ευχετήριας κάρτας συγκέντρωσε υψηλά ποσοστά (ποσοστό 41%) ως αγαπημένος τρόπος αποδοχής ευχών.

Tα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφουν τα εξής:

Αγαπημένοι τρόποι αποστολής ευχών
• Τηλεφωνικές κλήσεις (74%)

• Γραπτά μηνύματα (50%)

• E-mail (20%)

• Παραδοσιακή ευχετήρια κάρτα μέσω ταχυδρομείου (17%)

• Μηνύματα στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (14%)

• Συνομιλία με video (video chat) (4%)

Αγαπημένοι τρόποι αποδοχής ευχών
• Τηλεφωνικές κλήσεις (72%)

• Γραπτά μηνύματα (43%)

• Παραδοσιακή ευχετήρια κάρτα μέσω ταχυδρομείου (41%)

• E-mail (23%)

• Μηνύματα στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (14%)

• Συνομιλία με video (video chat) (8%)

Δώρα γιορτών

Όσον αφορά στις επιλογές των ερωτηθέντων σχετικά με το ποιο δώρο θα ήθελαν να λάβουν κατά τη διάρκεια των εορτών, οι δωροεπιταγές και τα μετρητά βρέθηκαν στην πρώτη θέση των προτιμήσεων. Συγκεκριμένα, στην ερώτηση «ποιο θα ήταν το ιδανικό δώρο που θα θέλατε να λάβετε κατά την εορταστική περίοδο», καταγράφηκαν τα ακόλουθα:

• το 41% απάντησε δωροεπιταγές / μετρητά

• το 25% δήλωσε καινούργια ρούχα

• το 16% απάντησε προϊόντα τεχνολογίας (smartphone, PC, tablet)

• το 10% ανέφερε κοσμήματα / ρολόι

• το 8% απάντησε προϊόντα υγείας και ομορφιάς.

Η «συνταγή» για τις ιδανικές γιορτές
Βασικό συστατικό για τις ιδανικές γιορτές, σύμφωνα με τους Έλληνες ερωτηθέντες, είναι η συγκέντρωση συγγενών και φίλων γύρω από το εορταστικό τραπέζι. Συγκεκριμένα, το φαγητό και το ποτό αποτυπώνονται ως ο καλύτερος τρόπος διασκέδασης με την οικογένεια για τη συντριπτική πλειονότητα των ερωτηθέντων (ποσοστό 85%). Ακολουθούν τα επιτραπέζια παιχνίδια (ποσοστό 38%), καθώς και η παρακολούθηση τηλεοπτικού προγράμματος και ταινιών (ποσοστό 36%).

Στην ερώτηση «αν θα αλλάζατε κάτι από τον τρόπο με τον οποίο περνάτε παραδοσιακά τις γιορτές με την οικογένειά σας, τι θα ήταν αυτό;» σχεδόν 1 στους 3 ερωτηθέντες απάντησε ότι θα προτιμούσε να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στους φίλους ή το αγαπημένο του πρόσωπο (ποσοστό 35%), αντίστοιχος αριθμός δήλωσε ότι θα προτιμούσε να περάσει περισσότερο χρόνο παίζοντας παιχνίδια και διασκεδάζοντας με την οικογένειά του (ποσοστό 32%), ενώ περίπου 1 στους 4 επεσήμανε ότι δεν θα άλλαζε τίποτα (ποσοστό 28%). Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι μόλις το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα προτιμούσε να αφιερώσει λιγότερο χρόνο στη χρήση υπολογιστών και τηλεφώνων, ενώ το 14% θα ήθελε να αφιερώσει λιγότερο χρόνο μπροστά στην τηλεόραση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παγκόσμιας εορταστικής καμπάνιας που υλοποιεί η Microsoft για την προβολή σειράς προϊόντων της. Με βασικό μήνυμα «Είναι η καλύτερη εποχή για να νιώσουμε σαν οικογένεια», η καμπάνια υπενθυμίζει στο κοινό ότι η τεχνολογία προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων, που επιτρέπουν στους ανθρώπους να έρθουν πιο κοντά και να βιώσουν ακόμα πιο έντονα την εμπειρία των Χριστουγέννων.
Παρακάτω ακολουθούν ενδεικτικά κάποιοι διασκεδαστικοί τρόποι για να ευχηθείτε ή να μοιραστείτε εμπειρίες με τους φίλους και την οικογένειά σας, αξιοποιώντας έξυπνα την τεχνολογία:

• Δημιουργήστε την Τέλεια Εορταστική Κάρτα με Video, χρησιμοποιώντας το Windows Live Movie Maker: Για να δημιουργήσετε μία διασκεδαστική εναλλακτική εκδοχή της παραδοσιακής ευχετήριας κάρτας, χρησιμοποιήστε το Windows Live Movie Maker, που περιλαμβάνεται στα Windows 7, και δημιουργήστε εξατομικευμένες κάρτες με video. Μπορείτε εύκολα να τις μοιραστείτε μέσω Windows Live SkyDrive, Facebook ή ακόμα και από το δικό σας κανάλι YouTube.

• Μοιραστείτε τις φωτογραφίες των γιορτών με φίλους και συγγενείς που βρίσκονται μακριά: Το Windows Live Photo Gallery, που περιλαμβάνεται στα Windows 7, απλοποιεί την ανταλλαγή των φωτογραφιών και την επεξεργασία τους και σας βοηθά να παραδώσετε άψογες οικογενειακές φωτογραφίες. Με το Photo Gallery, μπορείτε γρήγορα να μοιραστείτε τις φωτογραφίες σας με άλλους, αναρτώντας τις απευθείας στο Facebook με το πάτημα ενός κουμπιού ή ανεβάζοντάς τις στο Windows Live SkyDrive.

• Συνομιλήστε μέσω video (Video Chat) στα Windows με τους αγαπημένους σας που δεν είναι κοντά σας: Ακόμα κι αν περνάτε τις γιορτές μακριά από την οικογένειά σας και τους φίλους σας, μπορείτε να βρεθείτε «εικονικά» μαζί τους μέσω video chat. Με τη δυνατότητα συνομιλίας μέσω video στο Windows Live Messenger, μπορείτε να τα πείτε με τους φίλους σας, ακόμα κι όταν δεν μπορείτε να είστε κοντά τους.

Ένα σχόλιο στο “Έρευνα της Microsoft: Η τεχνολογία μάς φέρνει πιο κοντά τις γιορτές!”
  1. Ο/Η motsenigos λέει:

    Ενδιαφέρουσα η έρευνα, ειδικά στο σημείο που αναφέρεται ότι υπάρχει ακόμα ένα ποσοστό ανθρώπων που ανταλλάσει τις παραδοσιακές ευχετριες κάρτες. Βέβαια η Microsoft είναι πάντα Microsoft και εκεί στο τέλος με τα Windows applications (live chat – mail – movie maker κλπ) κάπου επαναστάτησε μέσα μου ο οπαδός του εναλλακτικού λογισμικου.
    Τελοσπάντων «υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια», αν και η Microsoft το γνωρίζει αυτό και γι αυτό το λόγο μάλλον προσπαθεί να προωθήσει όχι απλά τα Windows αλλά και όλες τις συνοδευτικές εφαρμογές τους κάποιες από τις οποίες όπως ο Internet Explorer ας πούμε δεν τα πάνε και πολύ καλά τελευταία.

  2.  

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων