Αγιασμός 2024-2025
Η τελετή του Αγιασμού για το σχολικό έτος 2024-25 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30. Μετά τον αγιασμό οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τους γονείς τους.
“Καλή σχολική χρονιά”!
Ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου


































