48ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

"Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα!" – Νίκος Καζαντζάκης –

Ήρθε το φθινόπωρο!!!

Οκτ 202330

Το φθινόπωρο ήρθε στο σχολείο μας, έτοιμο να μας μάθει και να μας χαρίσει πολλά πράγματα. Μας ζήτησε να παρατηρήσουμε την φύση και τις αλλαγές της, βλέποντας φωτογραφίες και έργα τέχνης φθινοπώρου. Μας χρωμάτισε με τα χρώματα του… Κόκκινο, καφέ, κίτρινο, πορτοκαλί, ήταν τα χρώματα που γέμισαν την τάξη και τις εργασίες μας. Αρχικά ζωγραφίσαμε τα φθινοπωρινά φύλλα που στόλισαν την τάξη μας και μάθαμε το γράμμα του φθινοπώρου. Φτιάξαμε τα δικά μας φθινοπωρινά τοπία, εμπνευσμένα από έργα τέχνης.

εικόνα Viber 2023 10 13 16 09 48 962 εικόνα Viber 2023 10 13 16 09 55 306 εικόνα Viber 2023 10 13 16 10 12 144 εικόνα Viber 2023 10 13 16 10 20 035 εικόνα Viber 2023 10 13 16 10 24 544 εικόνα Viber 2023 10 13 16 10 52 427 εικόνα Viber 2023 10 13 16 12 57 246 εικόνα Viber 2023 10 13 16 13 05 174 εικόνα Viber 2023 10 13 16 13 19 330 εικόνα Viber 2023 10 13 16 13 53 339 εικόνα Viber 2023 10 13 16 14 09 673 εικόνα Viber 2023 10 13 16 16 10 082 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 886 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 18 215 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 18 237 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 18 280 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 650 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 750 εικόνα Viber 2023 10 27 14 45 46 924 εικόνα Viber 2023 10 27 14 45 48 718 εικόνα Viber 2023 10 30 14 38 08 278

Το φθινόπωρο έφερε μαζί του και τους καρπούς του και τα φρούτα του. Μήλο, αχλάδι, ρόδι, λωτός έκαναν την εμφάνισή τους. Τα γνωρίσαμε, τα μυρίσαμε, γράψαμε τα ονόματα τους και παίξαμε παιχνίδια μαζί τους και με τις σκιές τους. Απαντήσαμε αινίγματα, φτιάξαμε τις δικές μας φρουτοσαλάτες, παίξαμε παιχνίδια διαδρομών και σειροθέτησης.

Φθινόπωρο, περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ!!!!

εικόνα Viber 2023 10 13 16 09 01 727 εικόνα Viber 2023 10 13 16 09 09 519 εικόνα Viber 2023 10 13 16 09 15 370 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 329 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 374 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 448 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 624 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 807 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 894 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 920 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 43 980 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 44 003 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 44 303 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 44 488 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 44 751 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 44 935 εικόνα Viber 2023 10 24 20 23 45 046 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 05 977 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 09 721 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 11 880 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 13 619 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 13 882 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 14 192 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 14 479 εικόνα Viber 2023 10 24 21 54 14 781 εικόνα Viber 2023 10 25 10 39 25 831 εικόνα Viber 2023 10 25 10 39 26 054 εικόνα Viber 2023 10 25 10 39 26 293 εικόνα Viber 2023 10 25 10 39 45 959 εικόνα Viber 2023 10 25 10 39 46 069 εικόνα Viber 2023 10 25 10 39 46 191 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 775 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 798 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 845 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 865 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 17 930 εικόνα Viber 2023 10 25 11 20 18 025 εικόνα Viber 2023 10 27 14 45 35 757 εικόνα Viber 2023 10 27 15 29 32 477 εικόνα Viber 2023 10 27 15 31 02 217 εικόνα Viber 2023 10 30 16 18 26 625εικόνα Viber 2023 10 30 16 18 31 485εικόνα Viber 2023 10 30 16 18 31 534

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήρθε το φθινόπωρο!!!    

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!!!

Οκτ 202324

Το σχολείο μας συμμετείχε στην Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με ποικίλες δραστηριότητες… Αρχικά, συζητήσαμε για τα αθλήματα που γνωρίζουμε, ομαδικά ή ατομικά, για τη σημασία της συνεργασίας  αλλά και τα οφέλη που μας προσφέρει ο αθλητισμός… Τα παιδιά μοιράστηκαν στη τάξη προσωπικές εμπειρίες από αθλήματα που κάνουν τα ίδια ή που έχουν παρακολουθήσει…Ακολούθησε προβολή βίντεο και παρακολούθησαν στην οθόνη αγώνες και αθλητικές δράσεις. Τέλος, βγήκαμε στην αυλή μας, όπου πραγματοποιήσαμε αθλητικές δραστηριότητες. Πήραν μέρος όλα τα παιδιά αλλά και οι εκπαιδευτικοί !!!

 

10 9 8 7   05 04 03 02 01 0

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!!!    

Πρώτες μέρες στο σχολείο!!!

Οκτ 202313

Μία νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε…Καλωσορίσαμε τους νέους μαθητές και είμαστε έτοιμοι για ένα υπέροχο ταξίδι. Οι πρώτες μέρες μας βρήκαν με πολλά παιχνίδια γνωριμίας, κατασκευές, χρώματα και χαρούμενα τραγούδια… Τις πρώτες μέρες της προσαρμογής στόχος μας ήταν η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της εξοικείωσης των παιδιών με το σχολικό πλαίσιο. Ως μέσα, χρησιμοποιήσαμε την ανάγνωση παραμυθιών και βιωματικών δραστηριοτήτων. Ασχοληθήκαμε με τα αρχικά γράμματα του ονόματος μας, φτιάξαμε το παρουσιολόγιο της τάξης μας και συναποφασίσαμε για τους κανόνες λειτουργίας. 

εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 05 101 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 05 802 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 06 492 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 07 571 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 07 856 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 08 931 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 09 219 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 09 481 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 09 781 εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 10 333εικόνα Viber 2023 10 13 14 49 08 354 εικόνα Viber 2023 10 13 14 50 00 062 εικόνα Viber 2023 10 13 14 50 01 317 εικόνα Viber 2023 10 13 14 50 02 798 εικόνα Viber 2023 10 13 15 38 02 138 εικόνα Viber 2023 10 13 15 38 03 261 εικόνα Viber 2023 10 13 15 38 02 672 εικόνα Viber 2023 10 13 15 38 03 059 εικόνα Viber 2023 10 13 15 38 03 261 1 εικόνα Viber 2023 10 13 15 59 43 400 εικόνα Viber 2023 10 13 15 59 43 426 εικόνα Viber 2023 10 13 15 59 43 452 εικόνα Viber 2023 10 13 15 59 43 478

Ευχές για μία όμορφη και δημιουργική χρονιά!!!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρώτες μέρες στο σχολείο!!!    

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Οκτ 202313

Ωρολόγιο Πρόγραμμα

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία, Ωρολόγιο πρόγραμμα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα    

7o Εργαστήριο

Απρ 20225

Συζήτηση στην ολομέλεια και δημιουργία του τελικού εννοιολογικού χάρτη με στόχο την καταγραφή και τεκμηρίωση της νεοαποκτηθείσας γνώσης των παιδιών.

Η σύγκριση των εννοιολογικών χαρτών (αρχικών και τελικού) κινητοποιούν τις μεταγνωστικές διεργασίες μέσω του αναστοχασμού. Τα παιδιά αναστοχάζονται σχετικά με την πορεία της διαδικασίας της μάθησής τους, τον
εμπλουτισμό των πρότερων γνώσεών τους και αξιολογούν τη συνεισφορά τους στη μαθησιακή διαδικασία. Αξιοποιούμε τη ρουτίνα σκέψης: «Τότε Νόμισα – Τώρα ξέρω»

DSC00564DSC00566

Στο τέλος του εργαστηρίου, μετά την υλοποίηση των ειδικά σχεδιασμένων και οργανωμένων δραστηριοτήτων, γίνεται αξιολόγηση από τα ίδια τα παιδιά απαντώντας σε κατάλληλες ερωτήσεις που μπορεί να τα
βοηθήσει να αναπτύξουν τις σκέψεις τους, να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους και τα
έργα τους , να αναστοχάζονται.

DSC00573

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 7o Εργαστήριο    

2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Απρ 20222

Την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιέρωσε το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων για την Νεότητα (IBBY), το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.

Λόγω της ημέρας παραθέτουμε εδώ ένα αφιέρωμα στο παιδικό βιβλίο που έχει φτιάξει η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων κ.Σοφία Ζωράκη και που περιέχει και όμορφα παραμύθια…

Πατήστε το τρίτο σύμβολο από αριστερά προς τα δεξιά στο πάνω δεξιά μέρος της παρουσίασης, ώστε να έχετε προβολή πλήρους οθόνης…


Μετάβαση στο sway.office.com.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου    

Επιδαπέδια παιχνίδια-Γλωσσικές ασκήσεις-Ρομποτική

Απρ 20222

Οι δράσεις του εργαστηρίου δεξιοτήτων επεκτείνονται σε όλο το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, όπως στο ολοήμερο πρόγραμμα με επιδαπέδια παιχνίδια υπολογιστικής σκέψης...

DSC00446 DSC00447

DSC00472 DSC00473

Επίσης στη διάρκεια των ελεύθερων δραστηριοτήτων με γλωσσικές ασκήσεις…

DSCN5058 DSCN5059

Με δραστηριότητες ρομποτικής (beebot emulator) οδηγούμε το ρομπότ-μελισσούλα στα ζώα εκτροφής που έχουμε μάθει και θυμόμαστε τα προϊόντα που μας δίνουν…

DSC00538 DSC00539DSC00541

 

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιδαπέδια παιχνίδια-Γλωσσικές ασκήσεις-Ρομποτική    

6ο Εργαστήριο

Απρ 20222

1η Δραστηριότητα:

Στην ολομέλεια  θέτουμε τον προβληματισμό:. «Τι νομίζετε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι εμείς, για να υπερασπισθούμε τα δικαιώματα των ζώων εκτροφής;»
Με την τεχνική της ιδεοθύελλας τα παιδιά αποφασίζουν να ενημερώσουν τους γονείς τους και τους συμμαθητές τους από τη διπλανή τάξη για την υπερεκμετάλλευση των ζώων εκτροφής από τον άνθρωπο και να ευαισθητοποιηθούν ώστε να μετριάσουν την υπερκατανάλωση των ζωικών  προϊόντων αλλάζοντας τις διατροφικές τους συνήθειες. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αν προτιμάμε βιολογικά ζωικά προϊόντα από ζώα ελευθέρας βοσκής συμβάλλουμε στην πάταξη της υπερεκμετάλλευσης των ζώων εκτροφής.

DSC00551
Τίθεται το ερώτημα: Με ποιο τρόπο μπορούμε να τους ενημερώσουμε;
Αφού ακούστηκαν όλες οι ιδέες, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια αφίσα για να την αναρτήσουμε στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου ώστε να τη δουν οι γονείς  και οι άνθρωποι στη γειτονιά μας καθώς και στο ιστολόγιο του σχολείου μας.

DSC00544 1 DSC00505

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6ο Εργαστήριο    

5o Εργαστήριο

Απρ 20222

1η Δραστηριότητα:
Το εργαστήριο ξεκινάει με ένα παιχνίδι ενεργοποίησης της ομάδας των παιδιών για τη δημιουργία ενός ευχάριστου και θετικού κλίματος.
Στην ολομέλεια θέτουμε τον εξής προβληματισμό στα παιδιά: ” Έχουν τα ζώα εκτροφής δικαιώματα σε μια καλύτερη ζωή και σε καλύτερες συνθήκες διαβίωσης; Τι νομίζετε; “
Αφού ακουσθούν όλες οι ιδέες και οι απόψεις των παιδιών
τους παρουσιάζουμε οπτικοποιημένο το κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων, εστιάζοντας στα άρθρα του κειμένου σχετικά με την
υπερεκμετάλλευση των ζώων εκτροφής από τον άνθρωπο.

λήψης

Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων, υιοθετήθηκε από τη Διεθνή Ένωση Δικαιωμάτων των
Ζώων και από άλλες φιλοζωικές οργανώσεις στα πλαίσια διεθνούς συνάντησης, στο Λονδίνο τον Σεπτέμβριο του 1977 με θέμα τα δικαιώματα των ζώων. Η Διακήρυξη
υπογράφηκε στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1978.
Μετά την παρουσίαση της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων, τα παιδιά καλούνται να απαντήσουν στο ερώτημα:
-Γιατί πιστεύετε ότι η Διεθνής Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων και οι άλλες φιλοζωικές οργανώσεις σκέφτηκαν ότι ήταν σημαντικό να καταγράψουν αυτά τα δικαιώματα
των ζώων; Καταγράφουμε όλες τις απόψεις των παιδιών.
2η δραστηριότητα:
Το κάθε παιδί καλείται να απεικονίσει με μια ζωγραφιά το  δικαίωμα των ζώων στην τροφή έξω στη φύση. Στη συνέχεια διακοσμούμε τη διακήρυξη με τα δικαιώματα των
ζώων. 

DSC00511 DSC00512DSC00549

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5o Εργαστήριο    

4ο Εργαστήριο

Απρ 20222

Το εργαστήριο ξεκινάει με ένα παιχνίδι ενεργοποίησης της ομάδας των παιδιών για τη δημιουργία ενός ευχάριστου και θετικού κλίματος.

 Τοποθετούμε στο πάτωμα εικόνες ανά ζεύγη που απεικονίζουν ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον και ζώα σε βιομηχανικές μονάδες παραγωγής.   Οι ομάδες περιφέρονται στο χώρο και διαλέγουν από ένα
ζεύγος εικόνων. Λέμε στα παιδιά να παρατηρήσουν, να
συγκρίνουν τις δύο εικόνες και να σκεφθούν τις ομοιότητες και τις διαφορές. Να μοιραστούν μεταξύ τους τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν οι
εικόνες. Αφού οι ομάδες ολοκληρώσουν το έργο τους συγκεντρώνονται στην ολομέλεια και η κάθε ομάδα παρουσιάζει στις υπόλοιπες τις εικόνες που επέλεξε.
Στη συνέχεια ενθαρρύνουμε τα παιδιά να διατυπώσουν τις σκέψεις τους σε σχέση με αυτά που έχουν ήδη παρατηρήσει.
Καταγράφονται οι απαντήσεις των παιδιών και μέσα από τη συζήτηση προκύπτει ότι κάποια ζώα που απεικονίζονται στις εικόνες τα εκτρέφει ο άνθρωπος στο φυσικό
τους περιβάλλον ενώ κάποια άλλα τα εκτρέφει κλεισμένα σε κλουβιά σε εκτροφεία ή βιομηχανικές μονάδες παραγωγής ζώων. Μέσα από διεξοδική συζήτηση εισάγεται μια καινούργια έννοια: <<υπερκαταναλωτισμός των ζωικών προϊόντων από τον άνθρωπο>> και συμπεραίνουμε
ότι αυτός ο υπερκαταναλωτισμός οδήγησε τον άνθρωπο στην ανάγκη να δημιουργήσει εκτροφεία για τη μαζική παραγωγή των προϊόντων.

Viber 2022 03 18 14 37 33 437 Viber 2022 03 18 14 37 32 638

DSC00453Viber 2022 03 18 14 37 02 476 Viber 2022 03 18 14 37 10 551 Viber 2022 03 18 14 37 29 843 Viber 2022 03 18 14 37 32 055

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4ο Εργαστήριο    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Άρθρα



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων