Θέμα: Οδική ασφάλεια
Τίτλος: Με ασφάλεια περπατώ και τον Κ.Ο.Κ. μαθαίνω εγώ.
1ο Εργαστήριο
Ερωτήσεις για τον τρόπο που έρχονται τα παιδιά στο νηπιαγωγείο. Συζήτηση για τα μέσα μεταφοράς και κατηγοριοποίηση: αέρα, εδάφους, θάλασσας. Παρακολουθήσαμε video από το Kids Club στο youtube στην ηλεκτρονική δεύθυνση https://youtube.com/watch?v=JqOBV6hcHmU&feature+shared
Σε φύλλο εργασίας τα παιδιά αντιστοίχισαν το μέσο μεταφοράς ανάλογα με το που κινείται…
Τα παιδιά ζωγράφισαν το μεταφορικό μέσο με το οποίο θα ήθελαν να ταξιδέψουν…
Ατομική κατασκευή, αυτοκινητάκι με χαρτόνι…
2ο Εργαστήριο
Συζήτηση για να ανιχνεύσουμε τις γνώσεις των παιδιών για την ασφάλεια ως επιβάτες στο αυτοκίνητο και ως οδηγοί στο ποδήλατο. Παρακολουθήσαμε video στο youtube από τον ψηφιακό δάσκαλο στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://youtu.be/Os3OLMc0980
Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε τα απαραίτητα αξεσουάρ του ποδηλάτη…
Τα παιδιά χρωμάτισαν, έκοψαν και δημιούργησαν τον δικό τους ποδηλάτη…
3ο Εργαστήριο
Παρακολουθήσαμε video στο youtube για την κυκλοφοριακή αγωγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://youtu.be/Bo8VNWEkE0I Είδαμε στον υπολογιστή εικόνες από σήματα και μιλήσαμε για τη χρησιμότητά τους, αλλά και για την ερμηνεία των χρωμάτων αναφορικά με το χρώμα…
Πήγαμε βόλτα στη γειτονιά ώστε να εντοπίσουμε, να παρατηρήσουμε και να φωτογραφίσουμε πινακίδες, φανάρια, διαβάσεις, κλπ…
4ο Εργαστήριο
Παρακολουθήσαμε στο youtube από τα Εκπαιδευτήρια Πλάτωνας το παραμύθι “Καλώς τον Κύριο Κ.Ο.Κ.” στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://youtu.be/qD4hPwHW3Cs και συζητήσαμε. Σε φύλλο εργασίας ζωγραφίσαμε τα σήματα σύμφωνα με το σχήμα τους…
Σε φύλλο εργασίας χρωματίσαμε το φανάρι που πρέπει να είναι αναμμένο για να περάσει ο πεζός…
5ο Εργαστήριο
Ακούσαμε το τραγούδι “Διασχίζω το δρόμο με ασφάλεια” από το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς στο youtube στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://youtu.be/vW1iXU-6sN8
Κατασκευάσαμε φανάρια…
Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων δημιουργήσαμε συνθήκες δρόμου, ώστε τα παιδιά κάνοντας ποδήλατο να κατανοήσουν τους σωστούς κανόνες συμπεριφοράς ως οδηγοί και ως πεζοί…