Ήταν ένα σχέδιο δράσης με στόχο να βελτιώσουμε τον αύλειο χώρο του σχολείου, να ενισχύσουμε τον εξοπλισμό μας και να οργανώσουμε γωνιές ενδιαφερόντων ώστε να πραγματοποιούμε εκπαιδευτικές δραστηριότητες στην αυλή.
Μετά από την καταγραφή των ιδεών των παιδιών ( Ιανουάριος-Φεβρουάριος) για το τι άλλο θα ήθελαν να κάνουν στην αυλή και τις δικές μας παρατηρήσεις κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων, ξεκινήσαμε την υλοποίηση.
Η αρχή έγινε με τη δημιουργία ενός κήπου και σταδιακά υλοποιήθηκαν πολλές από τις ιδέες των παιδιών:
- Γιορτή και χορός με το γαϊτανάκι
- Μπόουλινγκ
- Ζωγραφική στην αυλή
- Αναγνώσεις παραμυθιών κάτω από το δέντρα και στους «βράχους» της αυλής
- Παιχνίδια συνεργασίας
- Πεταλούδες πέταξαν πάνω πάνω στα λουλούδια μας, αλλά ήρθαν και σαλιγκάρια και μυρμήγκια και πουλιά, καθώς δημιουργήσαμε έναν μικρό βιότοπο.
- Μια νεράιδα (κούκλα-ομαδική κατασκευή) κατοικεί μόνιμα στον κήπο και,
- Μια χάρτινη ακρογιαλιά με γοργόνες κι άλλα πλάσματα του βυθού θα στηθεί στην αυλή για την γιορτή λήξης
Ξαναβλέποντας με τα παιδιά τη λίστα με όλες τις ιδέες (Μάιος) σημειώνουμε ποιες από αυτές υλοποιήσαμε. Τα παιδιά μιλούν για ό,τι τους αρέσει περισσότερο και ζωγραφίζουν.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.