Αρχεία για 'Μαθηματικά' Κατηγορία

Απρ 22 2015

Κινούμενα σχέδια

Μικρές ιστορίες – animation

Φτιάξαμε τα πρώτα μας κινούμενα σχέδια με ένα online εργαλείο animation που είναι πολύ απλό κι εύκολο να το χρησιμοποιήσουν μικρά παιδιά και να διηγηθούν σύντομες ιστορίες μέσα από τα σχέδια τους.

Η διαδικασία δεν είναι μόνο δημιουργική και ευχάριστη αλλά βοηθά και στην ανάπτυξη των μαθηματικών ικανοτήτων  αφού προϋποθέτει να αποφασίσουν την χρονική ακολουθία των σχεδίων ώστε να δημιουργείται μια εξέλιξη στην ιστορία τους, να συγκρίνουν και να αποφασίζουν για την ταχύτητα της κίνησης.

animation

Αν θέλετε να φτιάξετε κινούμενες ιστορίες και στο σπίτι μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα Parapara Animation.

Δείτε τις ιστορίες μας:

Βενετία, «Παιδάκια που παίζουν»

Νικόλας Τ, «Γαλάζιο λουλούδι»

Ορφέας, «Ο χρόνος που γυρνάει γύρω-γύρω»

Νικόλας Β, «Λεμονάκι μυρωδάτο»

 

Πελαγία «Η Τριανταφυλλιά»

Σοφία, «Μια ωραία πεταλούδα»

 

 

Αγάπη «Η βόλτα»

 Ειδύλλη, «Το κοριτσάκι και η πεταλούδα»

Σπύρος, «4 εποχές»

Φίλιππος, «Πρωί, μεσημέρι, βράδυ»

Σταματία, «η Μηλιά»

 

 Ειρήνη, «λουλούδι»

Αλέξανδρος, «Ο καυτερός ήλιος»

Αλίσια, «Το κόκκινο μπαλάκι»

 

 

Στέλιος,  «Μωβ λουλούδι που μεγαλώνει»

 

Βασιλεία, «Ουράνιο τόξο μετά τη βροχή»

 

Σπυριδούλα «Παπαρούνα»

 

Φοίβη «Σύννεφα, βροχή, ήλιος»

 

 

Χριστίνα «Το κόκκινο μπαλόνι»

9 Σχόλια

Ιαν 14 2015

Πλάκα, η γειτονιά μας.

Μαθαίνοντας να διαβάζουμε έναν χάρτη.

 

Η γειτονιά μας, χώρος τόσο οικείος για τα παιδιά.Ο δρόμος που ακολουθούν καθημερινά για να έρθουν στο σχολείο. Ένα μικρό σημείο στον πλανήτη, που μεγαλώνει στην οθόνη του υπολογιστή καθώς την εντοπίζουμε στον παγκόσμιο χάρτη χρησιμοποιώντας το λογισμικό Google Earth και που στην πραγματικότητα είναι τόσο μεγάλο που χωράει το σχολείο μας, σπίτια, μαγαζιά, δρόμους, ανθρώπους.

Την περασμένη Δευτέρα περπατώντας για το Μουσείο Ελληνικών Λαϊκών Οργάνων κάναμε μια πρώτη παρατήρηση και καταγραφή όσων είδαμε, σημειώσαμε στον χάρτη την διαδρομή που ακολουθήσαμε και βέβαια φτιάξαμε και τον δικό μας χάρτη.

 

 

Πλάκα

Πλάκα, ο χάρτης που φτιάξαμε όλα μαζί τα παιδιά του 46ου Νηπιαγωγείου Αθηνών

Σκέφτομαι πως η γειτονιά μας είναι πολύχρωμη τελικά, αρκεί να έχεις μάτια και καρδιά ανοιχτά για να δεις τα χρώματα.

 

 

 

9 Σχόλια

Ιαν 14 2013

Βασιλόπιτα φτιαγμένη με τα χεράκια μας

🙂 Νόστιμη και Αφράτη η Τυχερή Βασιλόπιτα μας!


Για να την φτιάξουμε χρειαστήκαμε :

τα υλικά μας,


πολύ καλό ανακάτεμα και, στο τέλος μια ευχή για να πετύχει!

Το νόμισμα έτυχε στη Λένη μας

🙂 🙂 🙂

9 Σχόλια

Μαΐ 01 2012

Η Άνοιξη στο σχολείο μας

Καλός  μας Μάης 🙂

9 Σχόλια

Φεβ 12 2012

Παίζοντας με τις σκιές μας κι ένα Δέντρο…


(λίγα λόγια για την δραστηριότητα)
Στην αρχή παίξαμε με το φως και την σκιά και το σχήμα του σώματός μας και διαπιστώσαμε πως άλλάζε το μέγεθος της σκιας μας καθώς πλησιάζαμε ή απομακρυνόμασταν από το φως.
Ένας –ένας σχημάτισε με το σώμα του ένα δέντρο με απλωμένα κλαδιά και ζωγραφίσαμε το περίγραμμα της σκιάς του. Καθένας έπρεπε να στέκεται έτσι ώστε το σώμα του να ταυτίζεται με τον κορμό του δέντρου ενώ άπλωνε τα χέρια του (κλαδιά) έτσι ώστε να μην καλύπτει τα άλλα κλαδιά (σκιές χεριών).
Όταν το σχήμα του δέντρου ολοκληρώθηκε στο παιχνίδι μπήκαν και τα χρώματα.
Οι φωτογραφίες περάστηκαν στον υπολογιστή και δημιουργήθηκε αυτό το video.
Στόχοι:
– να αναπτύξουν την δημιουργικότητά τους και την ικανότητα να εκφράζονται και να μιμούνται με την κίνηση (Δραματική Τέχνη)
– να πειραματιστούν με το φως την σκιά και το σχήμα του σώματός τους (Φυσικές Επιστήμες)
– να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν από κοινού ένα εικαστικό έργο (Επικοινωνία, Εικαστικά)
– να αντιληφθούν την χρονική ακολουθία γεγονότων δηλ. τις φάσεις και τα στάδια ολοκλήρωσης του έργου τους (Μαθηματικά)
– να μάθουν να αναπτύσσουν και να εκφράζουν τις ιδέες τους χρησιμόποιώντας ψηφιακά μέσα και να παράγουν πολυτροπικά έργα (Τεχνολογία)
(Η δραστηριότητα ήταν μέρος ενός ευρύτερου εκπαιδευτικού σεναρίου με θέμα “το Δέντρο” που περιελάμβανε ποικίλες δραστηριότητες εμπλέκοντας γνωστικές περιοχές όπως Φυσικό Περιβάλλον και Αλληλεπίδραση, Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογίες κ.λπ., χρησιμοποιώντας διάφορετικές τεχνικές προσέγγισης του θέματος όπως Παρατήρηση, Καταιγισμό Ιδεών, Ομαδική εργασία, Πειράματα, Ερωτήσεις-απαντήσεις, Παιχνίδι, Εκπαιδευτική επίσκεψη, κ.λπ.)

9 Σχόλια