Παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης

Παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης χθες και εμείς είχαμε πάει επίσκεψη!

Είχαμε την πρώτη μας έξοδο από το νηπιαγωγείο:

Στο Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, ένα μουσείο διαφορετικό το οποίο εκθέτει αποκλειστικά έργα παιδιών από 4 έως 14 ετών. Θα σας πούμε άλλη φορά περισσότερα…

… γιατί σήμερα έγινε κάτι σημαντικό στο σχολείο μας! Καθώς γυρίσαμε το πρωί πάνω στο γραφείο της κυρίας βρήκαμε την αλληλογραφία. Ανάμεσα στα άλλα γράμματα ήταν κι έναν γράμμα από τα νανάκια….

Ναι! το γράφει είναι απ τα νανάκια!!!

Φυσικά βιαστήκαμε να το ανοίξουμε …

Ζητήσαμε από την κυρία να μας το διαβάσει αμέσως … και να μην τα πολυλογούμε τα νανάκια μας έγραφαν ότι αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα, τους τελείωσαν τα υλικά στο εργαστήρι και δεν έφτιαξαν παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου. Είναι απελπισμένα και ζητούν βοήθεια …  μήπως έχουμε κάποια ιδέα να τα λύσουν το τεράστιο πρόβλημά τους .

Αυτό ήταν … συμφορά!!!!!!  Ελλιπής χρηματοδότηση ακόμα και στον Αη-Βασίλη…

Όμως εμείς δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι…. σκεφτήκαμε πολλές ιδέες, συζητήσαμε αν κάποιες απ αυτές ήταν εφικτές αποφασίσαμε να κάνουμε τα πάντα για τα μικρά μας νανάκια.

Θα οργανωθούμε εμείς τα παιδιά και να μαζέψουμε χρήματα να τα στείλουμε στα νανάκια για να λύσουν το πρόβλημα τους….

Όμως που θα βρούμε τα χρήματα, ποιος θα μας τα δώσει, πόσα θα μας δώσει, κι αν δε περισσεύουν…

«Να πάρουμε απ’ τον κουμπαρά μας προτείναν πολλά παιδιά».

Να την η ευκαιρία να μάθουμε όλοι τι είναι κουμπαράς, τι είναι αποταμίευση, γιατί κάνουμε αποταμίευση, τι είναι κέρμα, τι χαρτονόμισμα αλλά και γιατί πολλοί κουμπαράδες έχουν σχήμα γουρουνιού.  Η απάντηση βρίσκεται εδώ!

Συζητήσαμε, συζητήσαμε … και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον κουμπαρά της τάξης. Φυσικά θα έχει σχήμα γουρουνιού!

Τεχνική παπιέ μασέ: μπαλόνι, εφημερίδες και ατλακόλ

Τεχνική παπιέ μασέ

Κάθε Δευτέρα θα βάζουμε από ένα κέρμα. Αύριο θα γράψουμε γράμμα στους γονείς μας για να τους ενημερώσουμε για την απόφασή μας αυτή και να τους ζητήσουμε την βοήθεια τους!

Στη συνέχεια διαβάσαμε το παραμύθι του Αίσωπου «Ο τζίτζικας και ο Μέρμηγκας», είδαμε την ιστορία σε ένα μικρό βίντεο και διαπιστώσαμε ότι και τα ζώα κάνουν «αποταμίευση».

Τέλος μάθαμε την παροιμία «Φασούλι, το φασούλι γεμίζει το σακούλι».  Την γράψαμε, βρήκαμε από πόσες λέξεις αποτελείται, πόσες λέξεις έχει δυο φορές, ποιες λέξεις μοιάζουν στον «ήχο» τους. Στο τέλος ήρθε η γνωστή νεράιδα ΜΠΕΡΔΕΓΟΥΕΪ μπέρδεψε τις λέξεις και η παροιμία μας δεν έβγαζε νόημα. Εμείς όμως βάζαμε τις λέξεις στη σωστή σειρά και το νόημα ήταν μια χαρά!

Αύριο θα την γράψουμε σε ένα καδράκι για να την θυμόμαστε…

και θα φτιάξουμε έναν κουμπαρά για να αποταμιεύουμε και στο σπίτι.

Κουμπαράς χελωνίτσα
«Αργά,  μα σταθερά γεμίζω με λεφτά»


Θα σας χαιρετήσουμε με ένα αστείο … μόνο για μεγάλους όμως!

Αφού δεν μπορούμε να αποταμιεύσουμε .................... ας γελάσουμε τουλάχιστον!!

Αφήστε μια απάντηση