Καλό μήνα!
Αφού τα παιδιά μάντεψαν τα χρώματα που ταιριάζουν στο Φεβρουάριο και τι μπορεί να έχει φέρει μαζί του, ντύσαμε τον κ. Φλεβάρη κλόουν, αφού μας φέρνει τις Απόκριες. Κάναμε μια μικρή ζαβολιά με τη μάσκα του: αφήσαμε τη μύτη του απ’ έξω, επειδή είναι ιδιαίτερη. Ο αδελφός του ο Γενάρης του άφησε τους παγοκρύσταλλους και το χαλί, αφού ο Φλεβάρης είναι ο τελευταίος χειμωνιάτικος μήνας. Κρατάει την ομπρέλα του, γιατί έχει πολλές βροχές. Όταν δεν βρέχει, τη χρησιμοποιεί για μπαστούνι, αφού είναι κουτσός. Η Μαρίζα ζωγράφισε και έκοψε μια χιονονιφάδα, που τη στολίσαμε στον κ. Φλεβάρη.
Κουτσοφλέβαρος, Κουτσός, Κούτσουρος (έχει κουτσή ουρά), Μικρομήνας, Κλαδευτής είναι μερικά από τα παρατσούκλια του.
Μάθαμε μερικές από τις παλιές παροιμίες για τον Φλεβάρη, που έλεγαν τον παλιό καιρό. Βρήκαμε το ρυθμό τους, τον χτυπήσαμε με τα χέρια μας, με περπάτημα, με κουτσό, με περπάτημα στον κύκλο με αλλαγή φοράς, κουτσαίνοντας. Τα παιδιά πρότειναν και νέους τρόπους.
Ξεκινήσαμε να καταγράφουμε τον καιρό του Φεβρουαρίου, για να δούμε, στο τέλος του μήνα, αν όντως είναι βροχερός μήνας.
Το Φλεβάρη ανθίζουν και οι αμυγδαλιές.
Παρατηρήσαμε ένα κλαδί αμυγδαλιάς (πέταλα, στήμονες, μπουμπούκια). Παρατηρήσαμε και τα στάδια ανάπτυξης του καρπού (πράσινο, βελούδινο, απαλό, καφέ, ξερό, σκληρό). Βάλαμε στη σειρά κάρτες και πραγματικά αντικείμενα από το άνθος στον καρπό.






