Στην αυλή μας παρατηρήσαμε ότι φύτρωσαν μανιτάρια πάνω στα δέντρα. Μας φάνηκε παράξενο και γι’ αυτό σκεφτήκαμε να μάθουμε περισσότερα για τα μανιτάρια . Είδαμε εικόνες μανιταριών με παράξενα σχήματα και διάφορα χρώματα και μάθαμε ότι κάθε είδος μανιταριού αγαπά και διαφορετικό χώρο και δέντρο για να φυτρώσει.
Ζωγραφίσαμε με τέμπερες τα δικά μας μανιτάρια και τα στολίσαμε στα παράθυρα μας.
Φέραμε στην τάξη μας φθινοπωρινούς θησαυρούς της φύσης.
Τους χωρίσαμε σε ομάδες, βρήκαμε την μικρότερη και την μεγαλύτερη μετρώντας τα στοιχεία κάθε ομάδας.
Φτιάξαμε στη γωνιά της φύσης ένα φθινοπωρινό σκηνικό με όλους αυτούς τους θησαυρούς και εκεί θα πηγαίνουμε να τους παρατηρούμε αλλά και για να κάνουμε πικ νικ.
Παρατηρήσαμε τα φύλλα που αλλάζουν χρώμα και πέφτουν από τα δέντρα, και τη δική μας λεύκα. Μιλήσαμε για τα φυλλοβόλα και τα αειθαλή δέντρα.
Με μήλα και φθινοπωρινά φύλλα κάναμε διατάξεις μεγέθους. Ήταν δυσκολότερο για τα προνήπια, τα οποία μπορούν να κάνουν διατάξεις με τρία αντικείμενα.
Διαβάσαμε από το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου Τα παιδιά του Φθινοπώρου « Την υπόσχεση του Νοέμβρη». Ο Νοέμβρης υποσχέθηκε στη μητέρα του τη Βροχή ότι μόλις γίνει 30 ημερών θα πάει στα ξένα να φέρει πίσω τα αδέρφια του τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη και τότε η Βροχή έλαμψε από τη χαρά της και στη γη φάνηκε ένα λαμπρό ουράνιο τόξο. Χορέψαμε και φτιάξαμε με κορδέλες το ουράνιο τόξο. Μάθαμε τη σειρά των χρωμάτων του και έφτιαξε ένα ο καθένας μας.
Διαβάσαμε «Το παραμύθι με τα χρώματα» του Αλέξη Κυριτσόπουλου. Το ουράνιο τόξο φεύγει από τη χώρα, γιατί οι άνθρωποι δεν το προσέχουν, παίρνει μαζί του όλα τα χρώματα και όλα μένουν ασπρόμαυρα, μέχρι που τέσσερα παιδιά το βρίσκουν και το ξαναφέρνουν πίσω.
Φανταστήκαμε πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς χρώματα και τα ζωγραφίσαμε.
Βρήκαμε τα φθινοπωρινά παιχνίδια για την ελεύθερη απασχόληση που ασκούν την αρίθμηση και μέτρηση,
την άσκηση διαδρομών και λεπτή κινητικότητα
Ασχοληθήκαμε περισσότερο με την μηλιά και την ανάπτυξη της και ασκηθήκαμε στη χρονική ακολουθία
Φτιάξαμε όλοι μαζί με την τεχνική κολάζ μια μηλιά.
Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε την έννοια του μισού με πραγματικά φρούτα, εικόνες και παιχνίδια.



























