Συνεχίζοντας το ταξίδι μας στον κόσμο των γραμμών, γνωρίσαμε τη σπείρα: μια γραμμή που συνεχώς ξετυλίγεται ή τυλίγεται. Αναζητήσαμε σπείρες που ξέρουμε. Τα παιδιά βρήκαν το σαλιγκάρι, τη νεροτσουλήθρα, τη στριφογυριστή σκάλα, το κουλουριασμένο φίδι, τον γαλαξία, κ.ά.
Σχηματίσαμε τη σπείρα με σχοινί και περπατήσαμε πάνω της:
Χρωματίσαμε ένα πιάτο, χρησιμοποιώντας ένα ρολό κουζίνας τυλιγμένο με πλαστικό με φουσκάλες, ζωγραφίσαμε και κόψαμε μια σπείρα, προσθέσαμε μάτια και διχαλωτή γλώσσα και φτιάξαμε κουλουριασμένα φίδια!
Να ρωτησω κατι?πως περιγραψατε την σπειρα στα παιδια?για να την γραψουν στο χαρτι?
Ξεκινήσαμε από πράγματα που γνωρίζουν τα παιδιά, όπως το καβούκι του σαλιγκαριού. Την σχηματίσαμε με σχοινί, περπατήσαμε πάνω του, την φτιάξαμε με πλαστελίνη, με καπάκια… Έτσι, τα παιδιά συνειδητοποίησαν πώς σχηματίζεται και μπόρεσαν να την απεικονίσουν και στο χαρτί. Πλέον τη χρησιμοποιούν και ως διακοσμητικό σε πολλές εργασίες τους, αλλά και ως σύμβολο (Π.χ. Για να ζωγραφίσουν το δυνατό αέρα)