Τελετή λήξης του προγράμματος κολύμβησης

Την Δευτέρα 4/6/2018 πραγματοποιήθηκε η Τελετή λήξης για το Πρόγραμμα της κολύμβησης των μαθητών της Γ’ τάξης του σχολείου μας, στο Κολυμβητήριο της Νέας Πολιτείας Λάρισας.

Στους συμμετέχοντες μαθητές απονεμήθηκαν έπαινοι. Την απονομή παρακολούθησαν γονείς και κηδεμόνες των μαθητών αλλά και συμμαθητές τους.

 

 

 

Ποδηλασία μαθητών

Οι μαθητές των τάξεων Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ θα πραγματοποιήσουν την Παρασκευή 08-06-2018 και ώρα 08:30 π.μ. δραστηριότητα με θέμα “Ποδηλασία με ασφάλεια – Γνωρίζω τη γειτονιά μου”. Η δράση περιλαμβάνει την ομαδική μετακίνηση μαθητών με ποδήλατο στη Νέα Πολιτεία και η διαδρομή που θα ακολουθηθεί είναι: Παιωνίου – Τσιτσάνη – Θεοδωρακοπούλου έως τις Σιδηροδρομικές Γραμμές ΟΣΕ – Μέγα – Παιωνίου

Η Β’ τάξη για την γιορτή της μητέρας

Στη «γιορτή της μητέρας» η Β τάξη τίμησε τις μανούλες με τραγούδια, ποιήματα, δραματοποιήσεις και χορό.

Την επόμενη μέρα  επισκέφτηκε το ανθοκομικό τμήμα της λαϊκής αγοράς της γειτονιάς και αγόρασε λουλούδια για να προσφέρει στις μανούλες που γιορτάζουν.

 

 

Οι μικροί μαθητές του σχολείου μας ζωγράφισαν για την γιορτή της Μητέρας

Οι  μαθητές της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας ζωγράφισαν για την γιορτή της μητέρας στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής. Μπορείτε να δείτε αλλά και να κατεβάσετε τις ζωγραφιές των παιδιών πατώντας πάνω στις εικόνες.

 
Οι ζωγραφιές του Α2
   
Οι ζωγραφιές του Β1
 
Οι ζωγραφιές του Β2
Οι ζωγραφιές του A1

Επίσκεψη της Β΄ τάξης στη γαλακτοβιομηχανία «Όλυμπος»

Επίσκεψη της Β΄ τάξης στη γαλακτοβιομηχανία «Όλυμπος», όπου οι μαθητές γνώρισαν το ταξίδι που κάνει το γάλα και τα παράγωγά του από τη φάρμα μέχρι το σπίτι μας.

  

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Θεσσαλονίκη

Στις 27 Απριλίου 2018, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Ε’ και Στ’ τάξης του 42ου Δημ. Σχολ. Λάρισας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη. Επισκέφτηκαν τη βυζαντινή εκκλησία του Αγίου Δημητρίου και το Πλανητάριο.

  

 

 

Επίσκεψη στο Διαχρονικό Μουσείο

Στις 19 Απριλίου 2018, οι μαθητές της Πέμπτης τάξης του 42ου Δημ. Σχολ. Λάρισας επισκέφτηκαν το Διαχρονικό Μουσείο και παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Τα βυζαντινά μνημεία της Θεσσαλίας”.

 

  

Φιλοξενία των μαθητών του Ειδικού σχολείου Δ.Α.Δ από την ΣΤ’ τάξη

Την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018  φιλοξενήθηκαν στο Σχολείο μας οι μαθητές της ΔΑΔ του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου  και Νηπιαγωγείου για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές  Διαταραχές.

Οι μαθητές της Στ’ τάξης   προσέφεραν γλυκά , σοκολατένια αυγά , χυμούς, πασχαλινές κάρτες και λαμπάδες. Ζωγράφισαν μαζί με τους μαθητές του ειδικού σχολείου πασχαλινές κάρτες έκαναν διάφορες δραστηριότητες και παιχνίδια ,που είχαν ετοιμάσει και παρακολούθησαν την παράσταση «Ο Καραγκιόζης Δάσκαλος».

Η παράσταση πραγματοποιήθηκε από μαθητές του   σχολείου μας που κατασκεύασαν τις φιγούρες, έγραψαν τους διαλόγους, προσάρμοσαν τα κείμενα, κατασκεύασαν και έστησαν  τα σκηνικά .

Τα συναισθήματα των μαθητών της έκτης τάξης από την  γνωριμία και την επαφή  με τα παιδιά του ειδικού σχολείου ήταν έντονα. Ένιωσαν ότι και τα παιδιά αυτά έχουν εξαιρετικές ικανότητες στην οπτική αντίληψη, στη σκέψη και στον τρόπο συμπεριφοράς τους. Κατάλαβαν ότι και αυτά έχουν δικαίωμα στην ΖΩΗ. Η βιωματική αυτή εμπειρία ήταν μια πρόκληση ,ώστε να αναθεωρήσουν κάποιες από τις αντιλήψεις τους και τις ιδέες τους για τα παιδιά με ΔΑΔ.