Βαθμολογία Γ΄ τριμήνου – Τίτλοι προόδου-σπουδών

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/06/2020 ΘΑ ΔΟΘΕΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Γ΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ, ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΤΟ Α΄ΥΠΟΤΜΗΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ: 8:30- 9:00 π.μ. ΚΑΙ ΤΟ Β΄ΥΠΟΤΜΗΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ: 9:15- 9:45 π.μ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΟΝΤΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

eTwinning project: “PEACE in the European Painters’ studio” (October 2019-June 2020)

 

 

 

 

 

Από τον Οκτώβριο του 2019 το τμήμα Δ2’ του σχολείου μας στο μάθημα των Αγγλικών και με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό ΠΕ06 Μαρία Μακρίδου, ξεκίνησε έργο στην πλατφόρμα eTwinning, η οποία πρόκειται για μια Αδελφοποίηση των Σχολείων της Ευρώπης. Το θέμα με το οποίο ασχολήθηκαν καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, είτε δια ζώσης είτε εξ’ αποστάσεως – λόγω των νέων απρόβλεπτων συνθηκών φέτος – ήταν η ΕΙΡΗΝΗ. Συγκεκριμένα, συνεργάστηκαν με άλλα 4 σχολεία της Ελλάδας, καθώς επίσης και με ένα σχολείο της Τουρκίας και δύο της Ιταλίας, για να δημιουργήσουν σύμβολα της Ειρήνης, ακροστιχίδες, ποιήματα, σημαίες, καθώς και αφίσες. Επίσης, δημιούργησαν, αντάλλαξαν και έλυσαν ψηφιακά κουίζ σχετικά με την ειρήνη. Επιπλέον, επέλεξαν τον αγαπημένο τους πίνακα ζωγραφικής με θέμα την Ειρήνη, όπως επίσης και το αγαπημένο τους βιβλίο, δημιούργησαν μια κοινή ιστορία βασισμένη στο αριστούργημα του Αντώνη Σαμαράκη «ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΣ», πήραν μέρος σε τηλεδιασκέψεις με τα υπόλοιπα σχολεία και αντάλλαξαν ευχετήριες Χριστουγεννιάτικες κάρτες. Φυσικά, όλες οι προαναφερθείσες δραστηριότητες περατώθηκαν στην Αγγλική Γλώσσα. Αυτός ήταν εξάλλου και ένας από τους στόχους του μαθήματος των Αγγλικών…να χρησιμοποιήσουν δηλαδή αβίαστα οι μαθητές και σε πραγματικό περιβάλλον την διδαχθείσα ξένη γλώσσα. Στο τέλος, αποτίμησαν το συνολικό έργο, εκφράζοντας τις εντυπώσεις τους από την ενασχόλησή τους με το eTwinning και το συγκεκριμένο πρότζεκτ. Ένα άλλο, πολύ σημαντικό επίτευγμα στη μαθησιακή διαδικασία των μαθητών, ήταν η εξοικείωσή τους με αρκετά ψηφιακά εργαλεία και η απόκτηση ανάλογων δεξιοτήτων. Γενικά, ήταν για τους μαθητές της Δ’ τάξης μια νέα και ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη έμπνευση και δημιουργία!

Μπορείτε να δείτε κι ένα σχετικό video εδώ.

 

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α’ τάξη του Μουσικού Γυμνασίου

Οι ενδιαφερόμενοι για το Μουσικό Γυμνάσιο μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τη διαδικασία από εδώ, ενώ τα σχετικά έγγραφα μπορούν να τα προμηθευτούν από εδώ.

Ανακοίνωση προς Γονείς/Κηδεμόνες & μαθητές

Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες και μαθητές,

σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 29/4 και ώρα 18:30 – 20:00, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Παιδιά και έφηβοι στις μέρες του #ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ : ενημέρωση για την πανδημία COVID 19».

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Ενημέρωση για ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μας απέστειλε ηλεκτρονικά, οδηγίες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο τις οποίες και σας κοινοποιούμε μέσω των παρακάτω συνδέσμων (links), ελπίζοντας να είναι διαφωτιστικές αλλά και χρήσιμες:

1 Ασφαλής εκπαίδευση εξ αποστάσεως

2 Ασφαλής εργασία εξ αποστάσεως

3 Φυλλάδιο δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος

4 Συμβουλές προς τους γονείς

Συμβουλές χρήσης του διαδικτύου (γενικά)

Ανακοίνωση προς γονείς-κηδεμόνες

Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι λόγω μεγάλου φόρτου στο σύστημα δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου αλλά και Ηλεκτρονικών τάξεων, η όλη διαδικασία έχει παραταθεί εκ νέου έως και την Δευτέρα 6/4/2020.

Συνεπώς, για την έναρξη κάθε ψηφιακής τάξης θα ειδοποιηθείτε εκ νέου από το σχολείο όταν ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες.

Σας ευχαριστούμε και πάλι για την κατανόηση και τη συνεργασία σας, σε αυτές τις πρωτόγνωρες για όλους μας συνθήκες.

Εκ μέρους της ομάδας εξ αποστάσεως ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του σχολείου μας.

Οδηγίες τηλεκπαίδευσης (προς γονείς-κηδεμόνες και μαθητές)

Αγαπητοί γονείς-κηδεμόνες και μαθητές,

προκειμένου να υλοποιηθεί η ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θέτει ως απαραίτητη προϋπόθεση να έχουν όλοι οι μαθητές κωδικούς Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Οδηγίες εγγραφής για τους μαθητές:

https://register.sch.gr/students/

Σημειώσεις:

i) Ο μαθητής θα δίνει στη φόρμα εγγραφής τα στοιχεία του, όπως αυτά αναγράφονται σε έλεγχο προόδου τριμήνου.

ii) Σε περίπτωση που δεν γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου, μπορεί να τον αφήσει κενό. Αν το σύστημα επιμένει να τον ζητάει, οι γονείς των μαθητών των τάξεων Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ μπορούν να τον εντοπίσουν στον έλεγχο προόδου του Α’ τριμήνου (προς αποφυγή τηλεφωνικού φόρτου). Οι γονείς των μαθητών των τάξεων Α’ και Β’ μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το σχολείο.

iii) Αν υπάρχει πρόβλημα με την ταυτοποίηση των στοιχείων ενός κηδεμόνα, δοκιμάστε αργότερα (λόγω υπερβολικού φόρτου στους servers του δικτύου) ή εισάγετε τα στοιχεία του άλλου κηδεμόνα.

Περισσότερες (αναλυτικές) πληροφορίες, εδώ.

Μόλις γίνει η επιτυχής εγγραφή του/της μαθητή/ριας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, παρακαλούμε να ενημερώσετε το σχολείο μας με e-mail (στο 42dimlar@sch.gr), στο οποίο για θέμα θα γράφετε το ΤΜΗΜΑ του/της μαθητή/ριας και για κυρίως κείμενο το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ καθώς και το ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ (username) που θα αποκτήσει ο/η μαθητής/ρια κατά την εγγραφή του/της στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Προσοχή: ΜΗΝ στείλετε τον κωδικό πρόσβασης (password) του μαθητή, διότι είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ !!!

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας, σε αυτές τις πρωτόγνωρες για όλους μας συνθήκες.

Εκ μέρους της ομάδας εξ αποστάσεως ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του σχολείου μας.