Εικαστικά

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 2

Και η σχολική χρονιά συνεχίζεται…

Αφού ασχοληθήκαμε πολύ πολύ με χριστουγεννιάτικα (στολίδια, κάρτες κ.α.) και τα παιδιά της Δ΄,Ε΄καιΣΤ΄τάξης έκαναν ωραία χριστουγεννιάτικα σκηνικά, ο καινούριος χρόνος μας βρήκε να μαθαίνουμε (οι πρώτες τάξεις) για τον Παυλάκη τον Πικάσσο, ζωγραφίσαμε με μάτια κλειστά , ζωγραφίσαμε μοτίβο στα περιστέρια του Πικάσσο.

E2 E3 E4

Με τις μεγαλύτερες τάξεις ασχοληθήκαμε με την προοπτική και μάθαμε να κάνουμε τρισδιάστατο το δωμάτιο  μας.

DOMNA                                                                                                                                                                                      Με τους μικρότερους μάθαμε να σχεδιάζουμε αερόστατα και κάναμε ομαδικές εργασίες, επίσης με την Γ΄τάξη κάναμε καταπληκτικό ταξίδι στο διάστημα.

E7

Η Αποκριά μας βρήκε με μάσκες και μακιγιάζ προσώπου.

H Ε΄ τάξη ευαισθητοποιήθηκε για τα αδέσποτα της γειτονιάς μας κάναμε αφίσες ,βγήκαμε σαν δράση του σχολείου μας και τις κολλήσαμε στην περιοχή μας. Το κέντρο γέμισε με προτροπές των μαθητών του 41 ου Δημοτικού για την προστασία των αδέσποτων.

E6

H ΣΤ΄ τάξη συνεχίζει τα φωτογραφικά project και έχουν βγάλει καταπληκτικές φωτογραφίες που θα τις παρουσιάσουμε στο τέλος της χρονιάς (θα σας εκπλήξουμε).

Η άνοιξη έρχεται και ετοιμάζουμε καινούρια ανοιξιάτικα και χρωματιστά έργα

 

Με εκτίμηση

Ευγενία Γραμμένου

 

 

 

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 1

Μια νέα δημιουργική χρονιά άρχισε στο 41ο Δημοτικό Σχολείο γεμάτη φαντασία και όρεξη για ζωγραφιές και άλλα πολλά….

Τον μήνα που μας πέρασε με τα «μικρά» μας της Α΄και Β΄τάξης γνωριστήκαμε, κάναμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας με «μοτίβο» και σχέδια, μάθαμε να ζωγραφίζουμε γατούλες και σκυλάκια, κάναμε κάστρα και πειρατικά καράβια. Με το περίγραμμα της παλάμης μας και με πολλή φαντασία ζωγραφίσαμε «δακτυλοανθρωπάκια». Δουλέψαμε δηλαδή το σημείο, τη γραμμή, το μοτίβο και σχεδιαστικές ασκήσεις.

1 2 4 7 8 9 99 α'τάξη

 

 

 

 

 

 

 

Με τα παιδιά της Γ’ και της Δ΄τάξης με αφορμή το «σηεμίο» μιλήσαμε για τον πουαντιγισμό, τον Σερρά και τον Σινιάκ. Ως άσκηση κάναμε φρούτα με αυτή την τεχνική. Επίσης είδαμε ξανά τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα.

Με την Ε’ τάξη βουτήξαμε στο χρώμα. Ψυχρά-Θερμά, βασικά-δευτερεύοντα. Άσκηση: «για να δούμε ποιος θα κάνει τοπίο, χρησιμοποιώντας μόνο ψηχρά και μόνο θερμά χρώματα». Άλλη μια άσκηση «Οι τέσσερις εποχές μέσα από τα χρώματά τους».

3

 

 

 

 

 

 

Με την Στ’ τάξη μας απασχόλησαν τα κόμικς και η γελοιογραφία. Κάναμε ομάδα και ξεκινήσαμε το δικό μας κόμικς.  Με το ένα τμήμα και με αφορμή το μάθημα της Ιστορίας μιλήσαμε για την Αναγέννηση και κυρίως για τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι με το τόσο ευφυές και μυστηριώδη έργο.

Και όλα αυτά συνεχίζονται……

Αφήστε μια απάντηση