Δραστηριότητες Προφορικού και γραπτού λόγου για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Της Σάσας Καραγιαννίδου – Πέννα

Η πολύχρονη ενασχόλησή μου με την καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου των παιδιών της προσχολικής ηλικίας, με οδήγησε στη δημιουργία και στη συνέχεια στη συλλογή δραστηριοτήτων, με σκοπό να βοηθήσουν τα παιδιά,με τρόπο ευχάριστο και διασκεδαστικό ,να κατακτήσουν το λόγο. Στην προφορική και στη συνέχεια στη γραπτή του μορφή, στο μέτρο πάντα των δυνατοτήτων τους.

Συνέλεξα λοιπόν έναν αριθμό δραστηριοτήτων τις οποίες παρουσιάζω σε μορφή βιβλίου, πιστεύοντας ότι θα διευκολύνουν όλες και όλους εσάς τους συναδέλφους μου  Νηπιαγωγούς, στην ενασχόλησή σας με την καλλιέργεια της γλώσσας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, οφείλω στη Σχολική Σύμβουλο  Π.Α 21ης Περιφέρειας κυρία Ζωή Καραμπατζάκη, η οποία με πολύ μεγάλη προθυμία έγραψε το θεωρητικό μέρος, για την κατάκτηση της γλώσσας.

Είναι στη διάθεσή σας να το κατεβάσετε και να το χρησιμοποιήσετε στη δουλειά σας.

 

ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΑΡΧΕΙΟΥ – ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΠΑΝΩ

Αφήστε μια απάντηση