Webinar με αφορμή Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού

Δημοσιεύτηκε 06-10-2021

Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλ. ΠΕ60 Νηπιαγωγών του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής, Φώτη Παρασκευή στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και της προσπάθειας στήριξης του εκπαιδευτικού έργου προσκαλεί τις/τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων επιστημονικής και παιδαγωγικής ευθύνης της, σε εξ αποστάσεως προαιρετικό επιμορφωτικό webinar με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού με θέμα :
«Computational Thinking and Coding in Kindergarten. Let’s learn about EU CODE WEEK!»

Για Δήλωση συμμετοχής στο παρακάτω link

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvU2RY_1djgVKatlJ0BNWX4MWsQJMZuyFydCVFL–WFSP7Ig/viewform?usp=sf_link

Πληροφορίες στο έγγραφο που ακολουθεί

ΦΩΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ_ΣΕΕ ΠΕ60_Διοργάνωση-webinar-με-αφορμή-την-Ευρωπαϊκή-Εβδομάδα-Προγραμματισμού_14-10-2021-



Λήψη αρχείου

Σχετικά με Παρασκευή - Βιβή Φώτη ΣΕΕ ΠΕ60

Ονομάζομαι  Παρασκευή Φώτη και είμαι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, τ. προϊσταμένη στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας. Έχω σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και έχω ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό μου το 2006 με διπλωματική  εργασία πάνω στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαχείριση της ετερότητας με την κα Φραγκουδάκη Άννα.  Ολοκλήρωσα το δεύτερο πτυχίο μου, μετά από κατατακτήριες εξετάσεις, στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Ψυχολογία το 2011. Στο ίδιο τμήμα με επόπτρια την πρόεδρο του τμήματος κα Φουντοπούλου Μαρία – Ζωή, εκπόνησα τη διδακτορική μου διατριβή με βαθμό Άριστα και με θέμα : «Η συμβολή της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και τέχνης στην προσχολική εκπαίδευση μέσα από μελοποιημένους μύθους του Αισώπου και την προστιθέμενη αξία των Τ.Π.Ε.». Το συγγραφικό μου έργο περιλαμβάνει ένα βιβλίο, με τίτλο «Ετερότητα, Προκατάληψη και Στερεότυπα στη Σχολική Τάξη. Μέθοδοι διαχείρισης από τον Εκπαιδευτικό» το οποίο επιλέχθηκε ως πανεπιστημιακό σύγγραμμα από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο(εκδ. Γρηγόρη, 2016) , το βιβλίο με τίτλο: «Κατανοώντας τη Γλώσσα μας, Αρχαία και Νέα Ελληνική μέσα από τον Αίσωπο. Διαφοροποιημένα σχέδια διδασκαλίας» εκδ. Γρηγόρη, 2019 και το βιβλίο με τίτλο: «S.T.R.E.A.M. και Εκπαιδευτική Ρομποτική για παιδιά ηλικίας από 3 έως 8 ετών»  με τη συνάδελφο Μαρία Ρέλλια, εκδ. Γρηγόρη, 2020, και  έχω συμμετάσχει σε συλλογικό τόμο με θέμα Διδακτικά σενάρια μέσα από τις Τ.Π.Ε. (εκδ. Γρηγόρη, 2017) ενώ έχω κάνει δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών και πανελλήνιων συνεδρίων καθώς και σε επιστημονικά περιοδικά. Είμαι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης από το 2017 στο Διατμηματικό Τμήμα Μεταπτυχιακών Σπουδών :  «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών  & Βιοιατρικών Προσεγγίσεων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και διδάσκω ως Επιστημονικό Συνεργάτης (αυτοδύναμη διδασκαλία) από το 2011 στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του ΠΑΔΑ τα μαθήματα Παιδική Λογοτεχνία, Παιδαγωγική της Εικόνας, Ψυχοπαιδαγωγική στην Προσχολική Ηλικία, Εικαστική Έκφραση και Δημιουργικότητα. Εχω έντονο ενδιαφέρον στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας , στην εκπαιδευτική ρομποτική (αξιολογήτρια σε διαγωνισμούς ΕΛΛΑΚ ) και στο STREAM και τη συμβολή τους  στο διδακτικό έργο. Είμαι επιμορφώτρια στα διαδικτυακά προγράμματα του eTwinning και του moodle από το 2014,  υποστηρίζοντας  έμπρακτα τα ανοικτά λογισμικά

Τέλος θα ήθελα να σας παραθέσω και το link του Ιστολογίου μου ως Νηπιαγωγός – Προϊσταμένη του αγαπημένου μου Νηπιαγωγείου, του 4ου Νηπιαγωγείου Αγίας Βαρβάρας !!!!

http://vivifoti.blogspot.com


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην STE(A)M ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕΕ ΠΕ60. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση