ΙΕΠ: Οδηγός Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης για Εκπαιδευτικούς

Οδηγός για την αναγνώριση και τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης και παραμέλησης από τον/την Εκπαιδευτικό

Φορέας/Συγγραφείς:

Μαρία Παναγιωτάκη, Εκπαιδευτικός, Κονωνιολόγος-Ψυχολόγος

Όλγα Θεμελή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εγκληματολογικής Ψυχολογίας

Επικοινωνία:

Μαρία Παναγιωτάκη, Tηλ.: 6974826929, e-mail: lexeis@gmail.com

Όλγα Θεμελή, Τηλ.: 694622879, e-mail: themeli@uoc.gr

Περιγραφή:

Ο Οδηγός απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς, τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ελπίζοντας ότι θα τους/τις βοηθήσει να είναι σε θέση αφενός μεν να αναγνωρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους που είναι θύματα κακοποίησης, αφετέρου δε να διαχειρίζονται τα ζητήματα αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο “Οδηγός για τη διαχείριση περιστατικών κακοποίησης/παραμέλησης από Εκπαιδευτικούς” έχει εκπονηθεί εθελοντικά από τις συγγραφείς, με καθαρή αγάπη προς το Παιδί και με σεβασμό προς τα δικαιώματά του, για να ενδυναμώσει τους/τις εκπαιδευτικούς στο έργο τους και να συμβάλει στη διαμόρφωση μιας άλλης κουλτούρας στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Κατεβάστε τον Οδηγό από εδώ http://iep.edu.gr/el/odigoi-egxeiridia

Σχετικά με Παρασκευή - Βιβή Φώτη ΣΕΕ ΠΕ60

Ονομάζομαι  Παρασκευή Φώτη και είμαι Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου στο 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, τ. προϊσταμένη στο 4ο Νηπιαγωγείο Αγίας Βαρβάρας. Έχω σπουδάσει πιάνο και ανώτερα θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και έχω ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό μου το 2006 με διπλωματική  εργασία πάνω στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαχείριση της ετερότητας με την κα Φραγκουδάκη Άννα.  Ολοκλήρωσα το δεύτερο πτυχίο μου, μετά από κατατακτήριες εξετάσεις, στο τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Ψυχολογία το 2011. Στο ίδιο τμήμα με επόπτρια την πρόεδρο του τμήματος κα Φουντοπούλου Μαρία – Ζωή, εκπόνησα τη διδακτορική μου διατριβή με βαθμό Άριστα και με θέμα : «Η συμβολή της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και τέχνης στην προσχολική εκπαίδευση μέσα από μελοποιημένους μύθους του Αισώπου και την προστιθέμενη αξία των Τ.Π.Ε.». Το συγγραφικό μου έργο περιλαμβάνει ένα βιβλίο, με τίτλο «Ετερότητα, Προκατάληψη και Στερεότυπα στη Σχολική Τάξη. Μέθοδοι διαχείρισης από τον Εκπαιδευτικό» το οποίο επιλέχθηκε ως πανεπιστημιακό σύγγραμμα από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο(εκδ. Γρηγόρη, 2016) , το βιβλίο με τίτλο: «Κατανοώντας τη Γλώσσα μας, Αρχαία και Νέα Ελληνική μέσα από τον Αίσωπο. Διαφοροποιημένα σχέδια διδασκαλίας» εκδ. Γρηγόρη, 2019 και το βιβλίο με τίτλο: «S.T.R.E.A.M. και Εκπαιδευτική Ρομποτική για παιδιά ηλικίας από 3 έως 8 ετών»  με τη συνάδελφο Μαρία Ρέλλια, εκδ. Γρηγόρη, 2020, και  έχω συμμετάσχει σε συλλογικό τόμο με θέμα Διδακτικά σενάρια μέσα από τις Τ.Π.Ε. (εκδ. Γρηγόρη, 2017) ενώ έχω κάνει δημοσιεύσεις σε πρακτικά διεθνών και πανελλήνιων συνεδρίων καθώς και σε επιστημονικά περιοδικά. Είμαι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης από το 2017 στο Διατμηματικό Τμήμα Μεταπτυχιακών Σπουδών :  «Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών  & Βιοιατρικών Προσεγγίσεων» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και διδάσκω ως Επιστημονικό Συνεργάτης (αυτοδύναμη διδασκαλία) από το 2011 στο Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του ΠΑΔΑ τα μαθήματα Παιδική Λογοτεχνία, Παιδαγωγική της Εικόνας, Ψυχοπαιδαγωγική στην Προσχολική Ηλικία, Εικαστική Έκφραση και Δημιουργικότητα. Εχω έντονο ενδιαφέρον στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας , στην εκπαιδευτική ρομποτική (αξιολογήτρια σε διαγωνισμούς ΕΛΛΑΚ ) και στο STREAM και τη συμβολή τους  στο διδακτικό έργο. Είμαι επιμορφώτρια στα διαδικτυακά προγράμματα του eTwinning και του moodle από το 2014,  υποστηρίζοντας  έμπρακτα τα ανοικτά λογισμικά

Τέλος θα ήθελα να σας παραθέσω και το link του Ιστολογίου μου ως Νηπιαγωγός – Προϊσταμένη του αγαπημένου μου Νηπιαγωγείου, του 4ου Νηπιαγωγείου Αγίας Βαρβάρας !!!!

http://vivifoti.blogspot.com


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση