Πασχαλινές προετοιμασίες- Έθιμο του τόπου μας της Κυριακής των Βαϊων
Επέτειος της επανάστασης των Ελλήνων στις 25 Μαρτίου 1821
Διαβάσαμε το βιβλίο “τα ελληνάκια ” της Ευγενίας Φακίνου και το επεξεργαστήκαμε
Μάθαμε για το Κρυφό Σχολειό και το δραματοποιήσαμε
Μιλήσαμε για τη θυσία των Σουλιωτισσών και δραματοποιήσαμε το χορό στο Ζάλογγο
![]()
Είδαμε σε βίντεο την πολιορκία του Μεσολογγίου και κατανοήσαμε την έννοια της πολιορκίας

Χρόνια πολλά Ελλάδα!! Τα ελληνόπουλα είναι περήφανα!!
Μιλήσαμε για την διπλή γιορτή της ημέρας και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου με μία κατασκευή με τον κρίνο
![]()
Με αντικείμενα της 25ης Μαρτίου κάναμε μαθηματικά και μετρήσαμε ποσότητες γράφοντας τον σωστό αριθμό
Παίξαμε και ψηφιακά διαδραστικά παιχνίδια με θέμα την 25η Μαρτίου

Και μία ομαδική κατασκευή με την πολιορκία της τουρκικής Ναυαρχίδας από τον Κανάρη
Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM Εκπαιδευτική Ρομποτική
“Can we survive on Mars?”
Οι Mars Heroes του 3ου νηπιαγωγείου Βροντάδου παρουσιάζουν τους πέντε σταθμούς επιβίωσης στον Άρη συμμετέχοντας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό STEM EDUCATION που έγινε στο νησί μας στις 15/03/2025 Το βίντεο της συμμετοχής μας εδώ
Οι πέντε σταθμοί στους οποίους μας ξεναγεί το ρομπότ bee bot
3ος σταθμός SUN MONITOR
4ος σταθμός GREEN HOUSE
50ς σταθμός HOUSE SAFE





Εγγραφές νηπίων για το σχολικό έτος 2025-2026
Αγαπητοί γονείς, οι εγγραφές για τα νηπιαγωγεία ξεκινούν την 5 η Μαρτίου και
ολοκληρώνονται την 24 η Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24 η Μαρτίου
θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης.
Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας
Διοίκησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http//proti-eggrafi.services.gov.gr
Θα διαβάσετε τις «Οδηγίες χρήσης εφαρμογής για κηδεμόνες», και με τους κωδικούς
Taxis Net, θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στο σύστημα.
Κατά την είσοδό σας στο σύστημα συμπληρώνετε τα στοιχεία ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεστε για την
πορεία της αίτησης.
Φέτος εγγράφονται μαθητές και μαθήτριες γεννημένοι το έτος 2021.
Για την υποβολή της αίτησης πρέπει διαδοχικά να συμπληρωθούν τα ακόλουθα.
Α. Τα στοιχεία του προνηπίου που αιτείστε την εγγραφή
Β. Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, την οποία τεκμηριώνετε αναρτώντας σε ψηφιακή
μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο
συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η
διεύθυνση κατοικίας.
Γ. Εάν επιθυμείτε τη φοίτηση του προνηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο
Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου
Νηπιαγωγείου.
Δ. Τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή
τους από τη σχολική μονάδα, ενώ παράλληλα επιλέγετε τη δήλωση: «Υποβάλλοντας
αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και
αποχώρηση του προνηπίου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης θα ενημερωθείτε από την ηλεκτρονική
υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» για τα παραστατικά που απαιτείται να προσκομίσετε
κατά την επίσκεψή σας στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά
περιλαμβάνονται:
α. Η αίτηση για το Τμήμα Πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο
Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ. Βιβλιάριο Υγείας του μαθητή/μαθήτριας, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα
Εμβολιασμού.
δ. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με
αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
ε. Έγγραφη συναίνεση εγγραφής του προνηπίου από τον έτερο γονέα/κηδεμόνα με
υπεύθυνη δήλωσή του.
Για οποιαδήποτε πληροφορία απευθυνθείτε στο τηλέφωνο 2271093427,
μεταξύ 12:00 -13:00
Γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη
14 Φεβρουαρίου- Ημέρα Αγάπης
Τι είναι αγάπη, ποιον, ποιαν αγαπάμε, πως δείχνουμε την αγάπη
Παιχνίδι μνήμης
Η τάξη μας ενώνεται με αγάπη
Κάναμε και μαθηματικά με καρδιές
Μιλήσαμε για την Συμμετρία και φτιάξαμε καρδιές συμμετρικές
Η κατασκευή μας για ένα φίλο μας που αγαπάμε
Η λέξη σ ‘ αγαπώ την αναγνωρίσαμε και την συνθέσαμε
Και χορέψαμε στον ρυθμό της αγάπης ενώνοντας τα δάχτυλα μας να σχηματίσουν μία καρδούλα

11 Φεβρουαρίου -ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
και να το παίξετε
Εργαστήριο Δεξιοτήτων -STEM -Ρομποτική “Οι μικροί Μετεωρολόγοι”
Μετρήσαμε με θερμόμετρο τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος έξω στην αυλή και μέσα στην τάξη και βγάλαμε τα συμπεράσματά μας
Βγήκαμε έξω στην αυλή και παρατηρήσαμε τον ουρανό
Γνωρίσαμε τα καιρικά φαινόμενα και τα ζωγραφίσαμε στον διαδραστικό πίνακα μέσω της εφαρμογής tuxpaint


Δραματοποιήσαμε τον κύκλο του νερού και τα καιρικά φαινόμενα
Κάναμε το πείραμα της βροχής χρησιμοποιώντας αφρό ξυρίσματος,νερό και μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής και μάθαμε για τον κύκλο του νερού

Φτιάξαμε τεχνητό χιόνι με αφρό ξυρίσματος και σόδα μαγειρική και φτιάξαμε χιονάνθρωπους τους δώσαμε ονόματα και ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας
και δημιουργήσαμε τι άλλο? χιονάνθρωπους
Παίξαμε με το ρομποτάκι beebot και ανακαλύψαμε καιρικά φαινόμενα και φτιαξαμε το δελτίο καιρού της τάξης


Κατασκευάσαμε τον τροχό των καιρικών φαινομένων για να κάνουμε τις προβλέψεις μας
Μ
Μιλήσαμε για τις θερμοκρασίες και την αίσθηση που έχουμε ανάλογα με την θερμοκρασία Κατασκευάσαμε θερμόμετρα για να αναγνωρίζουμε την θερμοκρασία
Μιλήσαμε για τις 3 μορφές της ύλης και προσπαθήσαμε να τις δούμε στο νερό και σε όλα τα πράγματα που μας περιβάλουν. Φτιάξαμε και γρανίτα από χυμό
Καλωσορίζουμε το νέο έτος 2025 και κάνουμε δραστηριότητες για την έννοια του χρόνου
Μοιράσαμε βασιλοπιτάκια και βρήκαμε το φλουρί και τον τυχερό της χρονιάς

Ψηφιακό παιχνίδι: Σπάσε τον κώδικα – βρες την ευχή
Φτιάχνουμε καπελάκι αφιερωμένο στο 2025 
Μιλάμε και ανασυνθέτουμε τους τρεις μήνες του Χειμώνα

Διαβάζουμε παροιμίες και μαντεύουμε αινίγματα σχετικά με τον Χειμώνα
Τέσσερις οι εποχές του χρόνου γι αυτό μαθαίνουμε τον αριθμό 4
Μετράμε 4 αντικείμενα
Το γράφουμε
και ολοκληρώνουμε με φύλλο εργασίας
Δραστηριότητες για την έννοια του χρόνου Εποχές -μήνες – μέρες






















































