Συγκρότημα ENCARDIA
…τέλος του Μάρτη!
Χελιδονίσματα
“-Χελιδονάκι μου γοργό
που’ρθες απ’την έρημο
τί καλά μας έφερες;
-Την υγειά και τη χαρά
και τα κόκκινα τ’αυγά…”
Τραγουδήσαμε τα κάλαντα της άνοιξης στα παιδιά της Α’ Δημοτικού κρατώντας τα χελιδονάκια που φτιάξαμε και παρακολουθήσαμε και το μάθημα τους μέσα στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης στο Δημοτικό.
Παραμύθια με …μάγισσες!
25η Μαρτίου
Άνοιξη παντού…
“Θόλος” στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
Ταξίδι στην Βραζιλία
Την Παρασκευή 12 Μαρτίου ήρθαμε όλοι μασκαρεμένοι στο σχολείο
και ταξιδέψαμε στην μακρινή Βραζιλία για να δούμε το καρναβάλι του
Ρίο ντε Τζανέιρο,να τραγουδήσουμε και να χορέψουμε σάμπα!!!
Γνωρίσαμε τις μεγάλες πόλεις της και τα αξιοθέατά τους,τις παραλίες της,
τον Αμαζόνιο και τα δάση του,τα ζώα και τα φυτά της,
τα προϊόντα που παράγει και επιστρέψαμε ενθουσιασμένοι!









































