“Χριστούγεννα στο Ζαχαροχωριό”…η γιορτή μας
Το μήνυμα του Αη-Βασίλη…
Σήμερα στο σχολείο μας έγινε κάτι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ….
Ο Άγιος Βασίλης μας έστειλε ένα e-mail,
ένα μήνυμα μου που απευθυνόταν σε μας τα παιδιά
του 3ου Νηπιαγωγείου Βριλησσίων!!!!!!!!!!!!!
Το είδαμε μαζί με τις δασκάλες μας και ενθουσιαστήκαμε….
Είχε και ένα βίντεο που μας μιλούσε μέσα από το εργαστήρι του
μαζί με τα ξωτικά του….Ήταν υπέροχο!
Χριστουγεννιάτικες κατασκευές
Μουσείο μαθητικής ζωής
Την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου επισκεφθήκαμε το “Μουσείο μαθητικής ζωής”
που στεγάζεται στον χώρο του 4ου Δημοτικού σχολείου Βριλησσίων.
Εκεί είδαμε πως ήταν και πως λειτουργούσε το σχολείο τα παλιότερα χρόνια…
Καθίσαμε στα παλιά θρανία,είδαμε τα τετράδια και τις σάκκες των μαθητών,
τις ποδιές και τον μαυροπίνακα,την δασκάλα με την… βέργα, παλιά βιβλία,
παλιά παιχνίδια και πολλές φωτογραφίες μαθητών…
Έρχονται Χριστούγεννα…
Μπήκαμε στον Δεκέμβριο,πλησιάζουν Χριστούγεννα
και αρχίσαμε να στολίζουμε το σχολείο μας…
Πρώτα πρώτα στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας
και μετά γράψαμε το γράμμα μας στον Άγιο Βασίλη για να
του ζητήσουμε το δώρο που θα θέλαμε να μας φέρει…
…και για να υπολογίζουμε πόσες μέρες θέλουμε μέχρι τα Χριστούγεννα
ετοιμάσαμε το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης …
Ταξίδι στο Παρίσι….
Έφτασε επιτέλους η μέρα που θα κάναμε το ταξίδι μας στην Γαλλία
και συγκεκριμένα στο Παρίσι!
Ετοιμάζαμε αυτό το ταξίδι πολλές μέρες πριν, μέσα στα πλαίσια
του προγράμματος “…με μια βαλίτσα στο χέρι”,
συλλέξαμε υλικό ,στολίσαμε την τάξη μας ,εισιτήρια,
ταυτότητες, διαβατήρια έτοιμα και φύγαμε….
Στο Παρίσι φωτογραφηθήκαμε στον πύργο του Άϊφελ,
είδαμε την Αψίδα του Θριάμβου,το μουσείο του Λούβρου,
κάναμε βόλτα στον Σηκουάνα, καθίσαμε σε ένα γαλλικό bistrot
και φάγαμε ζεστά κρουασάν,γαλλική μπαγκέτα και τυρί brie…
Περπατήσαμε στην αγορά,
τραγουδήσαμε γαλλικά τραγούδια,
παίξαμε στην Eurodisney και επιστρέψαμε γεμάτοι πολλές αναμνήσεις!!!
Λαογραφικό μουσείο Βαρνάβα
Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου επισκεφτήκαμε το Λαογραφικό Μουσείο Βαρνάβα-
Ευρωπαϊκό Μουσείο Άρτου.
Μετά από μία ωραία διαδρομή στην εξοχή της Αττικής φτάσαμε
στον Βαρνάβα,όπου μας περίμεναν οι άνθρωποι του μουσείου
για να μας ξεναγήσουν στους χώρους του.
Εκεί είδαμε τον τρόπο που καλλιεργούσαν την γη τα παλιότερα χρόνια,
την “διαδρομή”του σιταριού μέχρι να γίνει αλεύρι,
ζυμώσαμε το δικό μας ψωμί,
είδαμε ωραία στολισμένα ψωμιά ,
ξεναγηθήκαμε σε ένα παλιό χωριάτικο σπίτι,μιλήσαμε για τις συνήθειες
και την διαβίωση των οικογενειών και ταξιδέψαμε στο παρελθόν
μέσα από την αφήγηση λαϊκών παραδοσιακών παραμυθιών.
Επέτειος Πολυτεχνείου
Η γειτονιά μου,η πόλη μου,η χώρα μου.
Μιλήσαμε και γνωρίσαμε την γειτονιά μας τα Βριλήσσια,τους δρόμους της,
τα κεντρικά της κτίρια, την είδαμε στους χάρτες του διαδικτύου και φτιάξαμε
ένα ομαδικό κολλάζ δείχνοντας την όπως την βλέπουν τα δικά μας μάτια!
Στη συνέχεια “περπατήσαμε” στην πόλη μας την Αθήνα,γνωρίσαμε
τα αξιοθέατά της, τις άλλες γειτονιές της και την ζωγραφίσαμε!






























































