Μουσείο Μαθητικής Ζωής

Την Τρίτη 23 Ιανουαρίου επισκεφθήκαμε το “Μουσείο Μαθητικής ζωής”

που στεγάζεται στο 4ο Δημοτικό σχολείο Βριλησσίων.

Εκεί καθίσαμε στα παλιά ξύλινα θρανία, είδαμε τις ποδιές, τις σάκες,

τα σχολικά είδη, τα τετράδια, φωτογραφίες, παιχνίδια και πάρα πολλά

αντικείμενα της σχολικής ζωής παλιότερων χρόνων.

   

  

Φεύγοντας μας περίμενε και μία έκπληξη, πήλινοι βόλοι ,

για να παίξουμε όπως έπαιζαν …οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας όταν ήταν και

εκείνοι παιδιά!!!

Η βασιλόπιτα του 2018

Σήμερα Τρίτη 16 Ιανουαρίου κόψαμε την βασιλόπιτά μας.

Για το τμήμα 1 την βασιλόπιτα προσφέρθηκε να φτιάξει η μαμά

της Μελίας μας …

…την ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο αποτέλεσμα!!!

Για το 2ο τμήμα την βασιλόπιτα πρόσφεραν οι γονείς της Σάρας μας

και ήταν πεντανόστιμη…

…τους ευχαριστούμε πολύ!!!

Το φλουρί κέρδισαν η Ισιδώρα μας

και ο Σταμάτης

Τους ευχόμαστε ολόψυχα να είναι πάντα τυχεροί!!!

Έκθεση “Van Gogh Alive”

Την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου επισκεφθήκαμε το Μέγαρο

Μουσικής Αθηνών για να δούμε την έκθεση του Βαν Γκόγκ.

Οι μεγάλες προβολές των έργων του, η διαδοχή εικόνων,

τα έντονα χρώματα και η μουσική, μας ταξίδεψαν στην εποχή

του ζωγράφου.

   

 

   

 

O Βίνσεντ Βαν Γκογκ μας εμπνέει…

Γυρίζοντας από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές και με αφορμή

την επίσκεψή μας στην έκθεση “Van Gogh Alive” συζητήσαμε για την ζωή

και το έργο του ζωγράφου,γνωρίσαμε τους πίνακές του και πειραματιστήκαμε

χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά…

“Τα ηλιοτρόπια “

Ζωγραφίσαμε και εμείς τα δικά μας ηλιοτρόπια …

  

  

    

…φτιάξαμε όμως και τα ηλιοτρόπια με χαρτί συνθέτοντας

ένα όμορφο κολάζ…

  

  

   

“Τα σταροχώραφα με τα κοράκια”

…συζητήσαμε και για τον τελευταίο πίνακα του ζωγράφου και δημιουργήσαμε

αντίστοιχα κι εμείς…

  

  

Χριστουγεννιάτικη παράσταση

Την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου παρακολουθήσαμε

την παράσταση με τίτλο “Χριστουγεννιάτικο όνειρο”

από την πολιτιστική ομάδα ΕΝΕΚΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Όλα τα παιδιά συμμετείχαν βιωματικά,φόρεσαν πολύ

όμορφες στολές και μεταμορφώθηκαν σε τυμπανιστές,

χιονούλες, μολυβένια στρατιωτάκια, αστεράκια και

κοριτσάκια με τα σπίρτα.

Χόρεψαν, είπαν ποιήματα, τραγούδησαν,

έλαβαν γράμμα από τον Άγιο Βασίλη

και διασκέδασαν πολύ!!!

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες

Όλο τον Δεκέμβρη το σχολείο μας μετατράπηκε σε καλλιτεχνικό

εργαστήρι…

Τα παιδιά ζωγράφισαν,κατασκεύασαν,δημιούργησαν και στόλισαν

τις αίθουσες μεταφέροντας την ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων σε

όλο το νηπιαγωγείο…

 

 

…οι κάρτες μας

   

…το γράμμα στον Αη-Βασίλη

…ο Άγιος Βασίλης μας

 

…τα αγγελάκια μας

…οι μολυβοθήκες με το ξωτικό

  

…τα στεφανάκια μας

  

…τα ημερολόγια μας

 

Διαγωνισμός ανακύκλωσης

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στον διαγωνισμό

ανακύκλωσης του Δήμου Βριλησσίων.

Το σύνθημά μας είναι:

“Στο 3ο Νηπιαγωγείο

ανακυκλώνουμε όλοι,

κάνουμε τα Βριλήσσια,

την πιο ωραία πόλη!”

Ο Δήμος Βριλησσίων έστειλε ενημερωτικό έντυπο

με πληροφορίες για το διαγωνισμό,το οποίο παραθέτουμε παρακάτω:

 

Μαθητικός διαγωνισμός

«Ανακυκλώνουμε γιατί μετράει»

Μαθητές, Γονείς, Εκπαιδευτικοί

Για το περιβάλλον & το σχολείο μας

Αγαπητοί Γονείς,

Ξεκίνησε ο Μαθητικός Διαγωνισμός «Ανακυκλώνουμε γιατί μετράει» για τα δημόσια σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Βριλησσίων, με στόχο την ευαισθητοποίηση και επιβράβευση της Σχολικής Κοινότητας σε θέματα ανακύκλωσης.

Τι περιλαμβάνει ο Μαθητικός Διαγωνισμός;

Μαθητές και εκπαιδευτικοί ανακυκλώνουν σε ειδικούς κάδους που τοποθετήθηκαν στα σχολείο. Ξεκινάμε από το σπίτι όπου διαχωρίζουμε τα παρακάτω υλικά και τα φέρνουμε στο σχολείο για ανακύκλωση:

  • Χαρτί έντυπο (βιβλία, περιοδικά, τετράδια, εφημερίδες)
  • Μπαταρίες

Όταν γεμίσουν οι κάδοι, τα υλικά ζυγίζονται από τους ανακυκλωτές και το σχολείο λαμβάνει πόντους επιβράβευσης.

Οι γονείς εκφράζοντας την περιβαλλοντική τους ευαισθησία και ενισχύοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια του σχολείου (έχοντας κάνει εγγραφή στο followgreen.gr/vrilissia), μπορούν να δωρίσουν έως και 150 πόντους στο σχολείο μηνιαίως.

Πώς παρακολουθούμε την επίδοση του σχολείου μας;

Οι γονείς μπορούν να παρακολουθούν τις επιδόσεις του σχολείου αλλά και των άλλων σχολείων στο Δήμο Βριλησσίων, στη σελίδα www.followgreen.gr/vrilissia/school

Στην ίδια σελίδα μπορούν να κάνουν και τη δωρεά πόντων στο σχολείο.

Πώς επιβραβεύεται το σχολείο μας;

Στόχος του Δήμου είναι να επιβραβεύσει όλα τα σχολεία που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία αυτή και σε όλα θα δοθούν στο τέλος της περιόδου χρηστικά δώρα.

Πρωτοβουλία του Δήμου μας

Ο Μαθητικός Διαγωνισμός «Ανακυκλώνουμε γιατί μετράει» υλοποιείται από τον Δήμο Βριλησσίων, σε συνεργασία με τη με τον Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ) και την Περιφέρεια Αττικής, την ΑΦΗΣ Α.Ε. και την Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε. στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας followgreen.

Η εν λόγω πρωτοβουλία έχει ως στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση – ενημέρωση πολιτών για την ανακύκλωση μέσω της δημοτικής ψηφιακής πλατφόρμας (www.followgreen.gr/vrilissia), όπου οι κάτοικοι Βριλησσίων έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν με τη διεύθυνσή τους και να:

  • συγκεντρώνουν πόντους επιβράβευσης κάνοντας ανακύκλωση σε ειδικά σημεία του δήμου όπως το κοινωνικό ανταλλακτήριο, κοινωνικό φαρμακείο, μπλε κάδοι, κα. και συμμετέχοντας ενεργά σε δράσεις ενημέρωσης που είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα,

  • χρησιμοποιούν τους πόντους επιβράβευσης για να λαμβάνουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες των τοπικών και δημοτικών επιχειρήσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.followgreen.gr/vrilissia ή να αποστείλετε email στο schools@followgreen.gr

ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

ΛΙΣΤΑ ΥΛΙΚΩΝ

Χαρτί

  • Βιβλία

  • Τετράδια

  • Σχολικά έντυπα

  • Περιοδικά

  • Εφημερίδες

  • Λοιπά έντυπα π.χ. από ΔΕΚΟ

  • Μικρές μη ογκώδεις χάρτινες συσκευασίες

Μπαταρίες

Όλα τα είδη φορητών μπαταριών (δηλαδή βάρους περίπου μέχρι 1500 γραμμάρια), είτε είναι πρωτογενείς (μίας χρήσης) είτε δευτερογενείς (επαναφορτιζόμενες).

Ενδεικτικά, μπαταρίες από τις ακόλουθες συσκευές (ραδιόφωνα, παιχνίδια, κινητά, φακούς, ρολόγια, κλπ.).

 

…οικολογικό χριστουγεννιάτικο δέντρο!

Με την είσοδο του Δεκέμβρη όλοι ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη

γιορτή που πλησιάζει…

Φέτος ο στολισμός του δέντρου μας ήταν …οικολογικός

και αντί για στολίδια χρησιμοποιήσαμε τα “καπάκια” απο τα

τενεκεδάκια γάλακτος. Άχρηστα υλικά που όμως έφεραν

ένα όμορφο αποτέλεσμα!

  

…και του χρόνου!

 

Ελιές και λαδάκι…

Σήμερα το σχολείο μας μοσχομύρισε…

Ολοκληρώνοντας την συζήτηση για την ελιά ,τα προϊόντα

και την χρησιμότητά της,δοκιμάσαμε ελιές και ψήσαμε

φρέσκο ψωμί με λάδι και ρίγανη!

Ήταν πεντανόστιμο…!!!

ΕΛΙΑ 1ΕΛΙΑ 2

ΕΛΙΑ 3ΕΛΙΑ 4

…κι αφού φάγαμε ,εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε

τα δικά μας λιόδεντρα!