Συνάντηση γονέων
Η πρώτη ενημερωτική συνάντηση γονέων θα γίνει
την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018 στις 18.30 μμ.
Σας περιμένουμε για να συζητήσουμε θέματα που αφορούν
στην οργάνωση και την λειτουργία του νηπιαγωγείου μας.
Η πρώτη ενημερωτική συνάντηση γονέων θα γίνει
την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018 στις 18.30 μμ.
Σας περιμένουμε για να συζητήσουμε θέματα που αφορούν
στην οργάνωση και την λειτουργία του νηπιαγωγείου μας.
…αφού γνωριστήκαμε μεταξύ μας και προσπαθήσαμε
να θυμηθούμε όλοι τα ονόματα όλων, μια απρόσμενη επίσκεψη
μας εξέπληξε…
Ο δράκος Δρακοφρίξ ήρθε χαρούμενος να μας δει και ζήτησε
να του συστηθούμε για να μας γνωρίσει…
Μας υποσχέθηκε ότι θα έρχεται συχνά να μας βλέπει και
να μαθαίνει τα νέα μας…
Περάσαμε ωραία μαζί και αποφασίσαμε να αφιερώσουμε σε κείνον
την πρώτη μας χειροτεχνία….
Πινέλα,τέμπερες,ψαλίδια,χαρτιά,ρολά, πον-πον…και έτοιμος
ο δράκος…
Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018 και για άλλη μια χρονιά
το Νηπιαγωγείο υποδέχτηκε τους νέους μαθητές του.
Στην αρχή διστακτικά …αλλά μετά χαμογελαστά, με έντονο
το αίσθημα της ασφάλειας και της οικειότητας ,τα παιδιά μας
έδωσαν “ψυχή”στον χώρο!
Μια νέα χρονιά ξεκινά με πολλές γνώσεις ,πολλές εκπλήξεις
και πολλή αγάπη!!!
Φεύγοντας όλα τα παιδιά πήραν μαζί τους την κάρτα καλωσορίσματος
με την σοφή κουκουβάγια και μια γλυκειά ευχή!!!
Καλή σχολική χρονιά!
Η τελευταία εκπαιδευτική μας επίσκεψη για την σχολ. χρονιά 2017-18 έγινε στο Κέντρο Διάσωσης Θαλάσσιων Χελωνών ΑΡΧΕΛΩΝ στη Γλυφάδα. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις, είδαν από κοντά τις θαλάσσιες χελώνες που φιλοξενεί και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο με πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Την Παρασκευή 15 Ιουνίου έγινε η γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς.
Τα παιδιά είχαν στολίσει την αίθουσα με καλοκαιρινές δημιουργίες τις προηγούμενες μέρες
και μαζί με τους γονείς τους ήρθαν να παραλάβουν τα αναμνηστικά και τις εργασίες τους.
Στην μικρή και συγκινητική γιορτούλα μας τραγουδήσαμε, χορέψαμε,γελάσαμε και ανταλλάξαμε θερμές ευχές για καλές διακοπές…
Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Μέσα στα πλαίσια των βραβείων περιβαλλοντικής ευαισθησίας για τους δήμους της βορειοανατολικής Αττικής, το 3ο Νηπιαγωγείο Βριλησσίων πήρε έπαινο για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα “Δάσος …ανάσα ζωής!”
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε το τελευταίο τρίμηνο στο νηπιαγωγείο μας με μεγάλη επιτυχία.
Τα παιδιά συγκέντρωσαν πολλές πληροφορίες και υλικό το οποίο εκθέσαμε δημιουργώντας ένα μικρό “Μουσείο Δάσους”.
Ολοκληρώθηκε η δράση “Ανακυκλώνω Χαρτί γιατί μετράει” σε όλα τα δημόσια Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία του Δήμου Βριλησσίων, με στόχο την ευαισθητοποίηση και επιβράβευση της Σχολικής Κοινότητας σε θέματα ανακύκλωσης. Η δράση υλοποιήθηκε από τον Δήμο Βριλησσίων, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Followgreen, σε συνεργασία με το πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ) και της Περιφέρειας Αττικής .Το Followgreen είχε ως στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση – ενημέρωση πολιτών για την ανακύκλωση.
Το 3ο Νηπιαγωγείο Βριλησσίων, με τη βοήθεια παιδιών και γονέων, κατέκτησε την
1η Θέση.
Ο Δήμαρχος Βριλησσίων κ. Ξένος Μανιατογιάννης και η πρόεδρος της Α’ Σχολικής Επιτροπής Δήμου Βριλησσίων κ. Γιώτα Παρασκευοπούλου μας επισκέφθηκαν για να μας συγχαρούν και να μας απονείμουν το 1ο Βραβείο.
Την Παρασκευή 19 Μαϊου, μετά την εκδρομή στην Πάρνηθα,
καλέσαμε στον σχολείο τον κ.Βαγγέλη Αλεξανδρή, πατέρα του Άγγελου,
που είναι πυροσβέστης.
Μας μίλησε για το πολύτιμο και απαραίτητο λειτούργημά του,
μας έδειξε τον εξοπλισμό που χρησιμοποιεί και μας διηγήθηκε
διάφορα περιστατικά που αντιμετώπισε στη δουλειά του.
Όλοι τον ακούσαμε με μεγάλη προσοχή και συγκρατήσαμε ιδιαίτερα
τις χρήσιμες συμβουλές του για την προστασία από πυρκαγιές.
Τον ευχαριστούμε πολύ!!!
Την Τετάρτη 16 Μαϊου 2018, μέσα στα πλαίσια του θέματος “Δάσος”,
που δουλεύουμε στη τάξη, πήγαμε εκδρομή στην Πάρνηθα,
για να παρακολουθήσουμε ένα ανάλογο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Η ανάβαση έγινε με το τελεφερίκ που για πολλά παιδιά
ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία…
Στην αρχή επισκεφθήκαμε ένα μικρό “μουσείο” δάσους
όπου μας μίλησαν για τα ζώα και τα φυτά της Πάρνηθας.
…μετά ξεκίνησε η ανάβαση…
…από ψηλά θαυμάζαμε την θέα και το πυκνό δάσος…
…μόλις φτάσαμε στην κορυφή Μαυροβούνι διαπιστώσαμε ότι το δάσος είχε καεί.
Συζητήσαμε για τις συνέπειες της καταστροφής του δάσους,κάναμε πικ νικ,
παίξαμε ένα ομαδικό παιχνίδι όπου αναγνωρίζαμε σε ποιά ζώα ταιριάζαν τα ίχνη…
