Έκθεση Leonardo Da Vinci
Ciao Italia!!!
Φέτος αποφασίσαμε να πάμε …Ιταλία.
Ετοιμάσαμε ταυτότητες και διαβατήρια και …έτοιμοι να ταξιδέψουμε και να γνωρίσουμε μια νέα χώρα.
Τα παιδιά έφεραν αντικείμενα,εικόνες και πληροφορίες από διάφορες πόλεις της Ιταλίας και τις παρουσίασαν στην τάξη. Γνωρίσαμε τα αξιοθέατα της Ρώμης,της Βενετίας, της Φλωρεντίας,του Μιλάνου και της Νάπολης.
Περπατήσαμε με την φαντασία μας στις ντόπιες αγορές και θαυμάσαμε τα προϊόντα τους.
Φτιάξαμε βενετσιάνικες μάσκες…
Δοκιμάσαμε ιταλικό φαγητό…Νοστιμότατες πίτσες…
…γευστικά μακαρόνια που μας έφτιαξε η μαμά της Εύας!
Φτιάξαμε τον δικό μας ταξιδιωτικό οδηγό,ακούσαμε ιταλικά τραγουδία, ζωγραφίσαμε σαν τους μεγάλους ιταλούς ζωγράφους,μάθαμε ιταλικές λέξεις και …αποφασίσαμε να πάμε εκδρομή στην Ιταλία ξανά όταν μεγαλώσουμε….
Μέγαρο Μουσικής
Ταξίδι στο διάστημα…
Με το νέο χρόνο ξεκινήσαμε ταξίδια στο Γαλαξία μας!!
Με εισιτήρια πυραύλου και με όχημα την φαντασία κινηθήκαμε στα μονοπάτια των πλανητών ανάμεσα σε αστέρια, κομήτες & μαύρες τρύπες.
Σχεδιάσαμε , αποτυπώσαμε , κατασκευάσαμε άλλοτε σαν παρατηρητές και αστροναύτες και άλλοτε ως εξωγήινοι.
Οι τάξεις μας μετατράπηκαν σε γαλαξίες με διαστημικούς σταθμούς και ο εξοπλισμός μας βοήθησε να ανακαλύψουμε !
Μάθαμε πολλά αλλά ένα είναι σίγουρο:… ο πλανήτης Γη, ο δικός μας δηλαδή , είναι ο πιο ωραίος & πιο φιλόξενος από όλους… Σας αφήνουμε λοιπόν να πάρετε μια μικρή δόση των ταξιδιών μας..
Ίδρυμα Β &Μ Θεοχαράκη
Καλό ταξίδι Ομάρ…
Τον Σεπτέμβρη γράφτηκε στο Νηπιαγωγείο μας ο Ομάρ, ένα μικρό προσφυγόπουλο από την Συρία, που φιλοξενούσε για λίγους μήνες μία ανάδοχη οικογένεια από την γειτονιά μας.
Ξεκίνησε δειλά, σε ένα άγνωστο περιβάλλον, ανάμεσα σε άγνωστους ανθρώπους, χωρίς να γνωρίζει την γλώσσα, μακριά από την οικογένειά του, αλλά με ένα γλυκό χαμόγελο ζωγραφισμένο στο μικρό του προσωπάκι…
Οι νηπιαγωγοί και τα παιδιά τον αγκάλια σαν θερμά και γρήγορα εντάχθηκε στην μικρή μας ομάδα. Έμαθε την γλώσσα μας, έκανε νέους φίλους και ένιωσε οικεία στο νέο του περιβάλλον.
Στις αρχές Ιανουαρίου ήρθε η ώρα του αποχωρισμού…Ο Ομάρ μαζί με τον αδελφό του θα ταξίδευαν στην Νορβηγία για να συναντήσουν τον μπαμπά τους.
Όλοι νιώσαμε, από την μία μεριά χαρούμενοι γιατί θα γύριζε στην οικογένειά του και από την άλλη μεριά συγκινημένοι γιατί θα τον αποχωριζόμασταν…Τα παιδιά του χάρισαν ζωγραφιές και μιά ζεστή αγκαλιά…
Καλή τύχη Ομάρ στην νέα σου ζωή! Ποτέ δεν θα ξεχάσουμε τα υγρά γαλαζοπράσινα μάτια σου…
Ελπίζουμε να φυλάξεις στην καρδιά σου και έναν μικρό χώρο και για εμάς!
Βασιλόπιτα 2019
Την Δευτέρα 14 Ιανουαρίου κόψαμε την βασιλόπιτά μας που προσφέρθηκαν να ετοιμάσουν οι μαμάδες μας.
Η Αναϊς και η μαμά της έφτιαξαν την βασιλόπιτα για το τμήμα 1
και ο Έκτορας με την μαμά του για το τμήμα 2.
Ήταν πραγματικά υπέροχες και πεντανόστιμες!!!Ευχαριστούμε πολύ τις μαμάδες για την προσφορά τους.
Ο τυχερός του φλουριού ήταν ο Ορέστης από το 1ο τμήμα
και η Ράνια από το 2ο τμήμα.
Τους ευχόμαστε να είναι τυχεροί σε όλη τη ζωή τους!!
Οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας…
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και μας δίνουν έμπνευση για να
αρχίσουμε να ετοιμάζουμε τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας
και να στολίσουμε το σχολείο μας και αργότερα το σπίτι μας…
Χαρτόνια, ψαλίδια, κόλλες, πινέλα, μπογιές και ξεκινάμε…
Φτιάξαμε κάρτες…
…στολίδια…
…ωραίες συνθέσεις…
…αγιοβασίληδες…
…και φανταστικά ημερολόγια!!!
Μία σκηνοθέτης στο σχολείο μας…
Την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018 μας επισκέφθηκε η σκηνοθέτης
Αγγελίτα Τσούγκου, μαμά του Δήμου μας, για να παίξει μαζί
με τα παιδιά θεατρικά παιχνίδια. Με την βοήθειά της “μεταμορφωθήκαμε”
σε δέντρα,ζώα, πουλιά και δραματοποιήσαμε μικρές ιστορίες…
Περάσαμε πολύ όμορφα και την ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά της!

















































































































