Ημέρα της Ευρώπης 2022

EuropeDay2021 0

Η Ημέρα της Ευρώπης εορτάζει την υπογραφή της «Διακήρυξης Σουμάν» στις 9 Μαΐου 1950. Η Διακήρυξη ήταν ένα φιλόδοξο σχέδιο για τη διασφάλιση μακροπρόθεσμης ειρήνης στη μεταπολεμική Ευρώπη, το οποίο θεωρείται η απαρχή της σημερινής Ευρωπαϊκής Ένωσης. .https://europeday.europa.eu/index_el

 

ajzjxm

ajjajznz

sjjsxnx

 

Στα πλαίσια του Erasmus+ Project  “Teaching and learning with CLIL in Kindergarten” υλοποιήθηκε η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού,  “Τα αστέρια της Ευρώπης”  του Παπαϊωάννου Θ.μέσω από το οποίο τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στον κόσμο της Ευρώπης. https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/f4573dbb-9abb-11e8-a408-01aa75ed71a1

Επιδιωκόμενοι στόχοι: Να αναπτύξουν και να οικοδομήσουν την διαπολιτισμική τους ικανότητα. Να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στις ξένες γλώσσες και ιδιαίτερα στην αγγλική γλώσσα. Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τους άλλους πολιτισμούς. Να διαβάζουν απλά «σύμβολα», σχεδιαγράμματα και χάρτες. Να αντιληφθούν ότι υπάρχουν διαφορετικές γλώσσες  για την επικοινωνία των ανθρώπων. Να κατανοήσουν ότι κάθε χώρα έχει το δικό της εθνικό σύμβολο. Να χρησιμοποιούν εργαλεία της γεωγραφίας όπως οι χάρτες και η υδρόγειος σφαίρα για να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται για μια περιοχή ή μια διαδρομή (Ν.Σ.,2014). Να αναγνωρίζουν οικείους απλούς χάρτες, εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές. Να κατανοούν  και να εκτελούν απλές οδηγίες και εκφράσεις. Να μάθουν εκφράσεις χαιρετισμού.

eTwinning Project: “I love nature, I protect the forest”

.png

a9625fb87 opt

b3646a797 opt

b9888cc76 opt

b9911f0ba opt

ba6c5cb66 opt

bb75e60e6 opt

c7bc211ee opt

c683f777c opt

Λαμβάνοντας τη φιλοσοφία που διέπει τα προγράμματα σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση (ΔΕΠΠΣ, 2003∙ Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου, 2011), το παρόν έργο δίνει έμφαση στην ενεργητική, βιωματική και συνεργατική μάθηση, στην αξιοποίηση των προηγούμενων γνώσεων και εμπειριών των παιδιών, στην καλλιέργεια του ερευνητικού ενδιαφέροντος στην εγκάρσια ενσωμάτωση στο διδακτικό σχεδιασμό των Τ.Π.Ε.. Να αναπτύσσουν την ικανότητα κρίσης, λήψης αποφάσεων, να επιλύουν προβλήματα   Αξιοποιούνται δομικά/διαδραστικά εργαλεία, που αναμένεται να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς το θέμα προσεγγίζεται με ελκυστικό και δυναμικό αλληλεπιδραστικό τρόπο. Μέσω αυτών, οι μαθητές εμπλέκονται σε διαδικασίες αλληλεπίδρασης (δράση μαθητών και άμεση ανάδραση), που παροτρύνουν στην ενεργό συμμετοχή τους στην μαθησιακή διαδικασία. Οι δραστηριότητες που επιλέχθηκαν και υλοποιήθηκαν ήταν ενταγμένες στα γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος (Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη Περιβάλλοντος, Δημιουργία- Έκφραση και Τ.Π.Ε). και αφορούσαν ατομικές και ομαδικές δράσεις, ώστε να ενεργοποιηθεί το ενδιαφέρον και να ενθαρρυνθεί η συμμετοχή των μαθητών, ώστε να βοηθηθούν να κατακτήσουν τη γνώση με διαφορετικούς τρόπους μάθησης και να αξιοποιήσουν διαδικτυακά προγράμματα συνεργασίας μέσα από την υλοποίηση καινοτόμων δράσεων.Με το παρόν έργο προσπαθήσαμε να καλλιεργήσουμε δεξιότητες που σχετίζονται με την συνεργασία και την ομαδική εργασία για την υλοποίηση κοινών στόχων με όχημα τις Νέες Τεχνολογίες.

Να μάθουν τι είναι το δάσος  και το οικοσύστημα του και να ενημερωθούν για τους κινδύνους που το απειλούν.

Να συνειδητοποιήσουν τη χρησιμότητα και την προσφορά του δάσους και να αναπτύξουν συναισθήματα αγάπης και κατά συνέπεια φροντίδας και προστασίας. Να γνωρίσουν τα ζώα που ζουν σε αυτό, να δημιουργήσουν την δική τους ιστορία, να εκφρασθούν δημιουργικά μέσα από την τέχνη.