Εκδήλωση Λήξης Σχολικής Χρονιάς
Σε μια λητή εκδήλωση λήξης, αποχαιρετίσαμε τη σχολική χρονιά και τα παιδιά που θα φοιτήσουν στο Δημοτικό Σχολείο. Ο γονείς συμμετείχαν σε παιχνίδι πρόκληση, τα παιδιά τραγούδησαν και παρακολουθήσαμε βίντεο από τις μοναδικές μας στιγμές στο Νηπιαγωγείο,
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, που στέκεται πάντα αρωγός δίπλα μας, για τα καπέλα αποφοίτησης και για τα παγωτά που μοιράσαμε στα παιδιά.
Πρόγραμμα Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο
Διάχυση του προγράμματος etwinning Blue Adventure
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό ολοκληρώσαμε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Blue Adventure”, ένα δημιουργικό ταξίδι εξερεύνησης του θαλάσσιου κόσμου μέσα από τα μάτια των μικρών μας μαθητών του Νηπιαγωγείου.
Το πρόγραμμα είχε ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε θέματα που σχετίζονται με το θαλάσσιο περιβάλλον, την προστασία του ωκεανού, και τη σημασία του στη ζωή μας. Μέσα από δραστηριότητες συνεργασίας με σχολεία από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τα παιδιά γνώρισαν τη θαλάσσια ζωή, έμαθαν για την ανακύκλωση και τη μείωση της θαλάσσιας ρύπανσης, και ανέπτυξαν στάσεις σεβασμού και φροντίδας για τον πλανήτη μας.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος:
-
Δημιουργήσαμε εικαστικές κατασκευές με υλικά ανακύκλωσης εμπνευσμένες από τη θάλασσα.
-
Διαβάσαμε παραμύθια και βιβλία με θέμα το νερό και τη θαλάσσια ζωή.
-
Παίξαμε θεατρικά παιχνίδια και κάναμε δραματοποιήσεις που ζωντάνεψαν την “μπλε” μας περιπέτεια.
-
Συμμετείχαμε σε κοινές δραστηριότητες με τα συνεργαζόμενα σχολεία, ανταλλάξαμε υλικό και παρουσιάσαμε τη δουλειά μας σε ψηφιακή μορφή μέσω του TwinSpace.
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα “Blue Adventure” όχι μόνο ενίσχυσε τις γνώσεις των παιδιών, αλλά και καλλιέργησε τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα, την επικοινωνία και το αίσθημα της ευρωπαϊκής κοινότητας.
Θερμές ευχαριστίες σε όλα τα παιδιά, τους γονείς και τις εκπαιδευτικούς που στήριξαν με ενθουσιασμό αυτό το όμορφο ταξίδι γνώσης και φαντασίας.
Η περιπέτειά μας μπορεί να τελείωσε, αλλά η αγάπη μας για το μπλε του κόσμου μας μόλις ξεκινά!
Παγκόμια Ημέρα Ωκεανού για τα Σχολεία – World Ocean Day for Schools
Η 8η Ιουνίου είναι αφιερωμένη στον Ωκεανό του πλανήτη μας – σ’ αυτό τον υπέροχο κόσμο γεμάτο ζωή και ομορφιά, που προσφέρει σε όλους μας οξυγόνο, τροφή και έμπνευση. Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ωκεανού, το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στις εκπαιδευτικές δράσεις του World Ocean Day for Schools, με σκοπό να καλλιεργήσουμε στους μικρούς μας μαθητές την αγάπη και τον σεβασμό προς το θαλάσσιο περιβάλλον.
Μέσα από τον εορτασμό αυτό, τα παιδιά γίνονται μικροί πρεσβευτές του ωκεανού, με βαθιά κατανόηση της σχέσης μας με τη φύση και την ανάγκη για έναν πιο βιώσιμο και δίκαιο κόσμο για όλους
Παιχνίδια Φιλαναγνωσίας
Δραστηριότητες Φιλαναγνωσίας
Τρεις διαφορετικές ιστορίες, που έχουμε διαβάσει στη διάρκεια της χρονιάς.
Τα παιδιά καλούνται να τις θυμηθούν και να τις διηγηθούν.
Καταγράφονται οι ομοιότητες/διαφορές των ιστορίων σε ένα χαρτί.
Μετά τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες καταγράφουν με τα κοινά/διαφορετικά στοιχεία των ιστοριών. Αντιγράφουν όπως μπορούν τις λέξεις.
Δημιουργούμε μια αφίσα, όπου αποτυπώνονται όλα τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε στην καταγραφή
Η τελική αφίσα
Μικρές Κολάζ Ιστορίες
Κάθε παιδί επιλέγει τις εικόνες που του αρέσουν και δημιουργεί το δικό του κολάζ. Έπειτα δημιουργεί μια μικρή ιστορία την οποία διηγείται στην ολομέλεια της τάξης
Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…
Μέλισσες: Μικρές Εργάτριες, Μεγάλα Θαύματα
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τις Μέλισσες στο Νηπιαγωγείο μας
Στο πλαίσιο της βιωματικής μάθησης και της επαφής των παιδιών με τη φύση, υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας δίωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα τις μέλισσες και τη ζωή τους, από την ομάδα THINK BEEG.
Μέσα από ένα ευχάριστο και παιγνιώδες περιβάλλον, τα παιδιά γνώρισαν τον υπέροχο κόσμο των μελισσών και τη σημασία τους για τη ζωή στον πλανήτη. Το πρόγραμμα πλαισιώθηκε από πλούσιο εποπτικό υλικό (φωτογραφίες, μακέτες, βίντεο με κυψέλες και μελισσοκόμους, κερήθρες, ρεαλιστικά μοντέλα μελισσών) και διαδραστικά παιχνίδια, που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών.
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Δημήτρη και την κυρία Βάγια για τις πολλές ωραίες στιγμές που μας πρόσφεραν
Όλα τα παιδιά πήραν το δίπλωμα του μικρού Μελισσοκόμου, καθώς και φάκελο με πλούσιο υλικό δραστηριοτήτων.
Έπαινος – ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
Γιορτή της Μητέρας
Μαμά, σ’ αγαπώ… και στο λέω με την καρδιά μου
Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια από τις πιο γλυκιές και τρυφερές ημέρες του χρόνου. Είναι η μέρα που λέμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στις μαμάδες μας για όλη την αγάπη, τη φροντίδα και τις απαλές τους αγκαλιές. Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά εξέφρασαν με τον πιο αυθόρμητο και γλυκό τρόπο όλα όσα νιώθουν για τη μαμά τους. Με τα δικά τους λογάκια, γεμάτα αγάπη, φαντασία και αλήθεια, μας συγκίνησαν και μας γέμισαν χαμόγελα. Απολαύστε το βίντεό μας και ακούστε γιατί… η μαμά είναι μοναδική!
Η αγάπη της μαμάς είναι ο Ήλιος που φωτίζει τη ζωή μας!!!













