Σεμινάριο για γονείς
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Σταυρούπολης, συνδιοργανώνουν σεμινάριο για τους γονείς, που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου στις 18:00 στο χώρο του Νηπιαγωγείου, με θέμα:
“Μεγαλώνοντας παιδιά με ικανότητες και αυτοπεποίθεση”
Η παρουσία σας, θα μας τιμήσει
Με εκτίμηση
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου ΝΓ Σταυρούπολης
Με ιδιαίτερη χαρά το σχολείο μας υποδέχτηκε γονείς σε ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο με τίτλο «Μεγαλώνοντας παιδιά με ικανότητες και αυτοπεποίθηση». Μέσα από ένα δημιουργικό διάλογο, μοιραστήκαμε σκέψεις, εμπειρίες και πρακτικές ιδέες για το πώς μπορούμε όλοι μαζί να στηρίξουμε τα παιδιά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και θετικής εικόνας για τον εαυτό τους. Η ενεργή συμμετοχή και το ενδιαφέρον των γονέων μάς γεμίζουν αισιοδοξία και ενισχύουν τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας, με κοινό στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία και τη στήριξή σας!
Ευχαριστούμε την κυρία Γαλάνη την εξαιρετική παρουσίαση και το γόνιμο διάλογο!





























