Γιορτή της Μητέρας

Μαμά, σ’ αγαπώ… και στο λέω με την καρδιά μου

Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια από τις πιο γλυκιές και τρυφερές ημέρες του χρόνου. Είναι η μέρα που λέμε ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στις μαμάδες μας για όλη την αγάπη, τη φροντίδα και τις απαλές τους αγκαλιές. Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά εξέφρασαν με τον πιο αυθόρμητο και γλυκό τρόπο όλα όσα νιώθουν για τη μαμά τους. Με τα δικά τους λογάκια, γεμάτα αγάπη, φαντασία και αλήθεια, μας συγκίνησαν και μας γέμισαν χαμόγελα. Απολαύστε το βίντεό μας και ακούστε γιατί… η μαμά είναι μοναδική!

Η αγάπη της μαμάς είναι ο Ήλιος που φωτίζει τη ζωή μας!!!

 

 

Το μυστικό των λουλουδιών

Το Μυστικό των Λουλουδιών

Τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά σε βιωματική δραστηριότητα, όπου μέσα από το παιχνίδι και την παρατήρηση ανακαλύπτουν πώς μεγαλώνει ένα φυτό, μαθαίνουν για τις ανάγκες των φυτών (ήλιος, νερό, χώμα) και αναπτύσσουν υπευθυνότητα, σεβασμό στη φύση και συνεργατικότητα.

  • Γνωστικοί Στόχοι:

    • Να γνωρίσουν τα μέρη ενός φυτού (ρίζα, βλαστός, φύλλα, άνθη).

    • Να κατανοήσουν τις βασικές ανάγκες των φυτών για να μεγαλώσουν (ήλιος, νερό, χώμα, αέρας).

    • Να αναγνωρίζουν βασικά είδη φυτών και λουλουδιών της άνοιξης.

  • Ψυχοκινητικοί Στόχοι:

    • Να συμμετέχουν σε δραστηριότητες φύτευσης και φροντίδας φυτών.

    • Να καλλιεργήσουν λεπτές κινητικές δεξιότητες μέσα από χειροτεχνίες και αισθητηριακές δραστηριότητες με φυσικά υλικά.

  • Κοινωνικοσυναισθηματικοί Στόχοι:

    • Να αναπτύξουν υπευθυνότητα μέσα από τη φροντίδα των φυτών.

    • Να καλλιεργήσουν τη συνεργασία και τον διάλογο μέσα από ομαδικές δράσεις.

    • Να εκφράσουν συναισθήματα και εμπειρίες μέσα από παιχνίδι, μουσική και θεατρικό παιχνίδι με θέμα τα φυτά.

  • Περιβαλλοντικοί Στόχοι:

    • Να αναπτύξουν σεβασμό και αγάπη για το φυσικό περιβάλλον.

    • Να κατανοήσουν τη σημασία των φυτών για τη ζωή και το οικοσύστημα

Στο παρακάτω βίντεο, οι μικροί μαθητές δίνουν φωνή στα λουλούδια και εκφράζουν τις απόψεις τους για τι χρειαζονται τα φυτά

Το θέμα «Οι μικροί κηπουροί» στοχεύει στην ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης στα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες κηπουρικής. Τα παιδιά μαθαίνουν για τη φύση, τον κύκλο ζωής των φυτών και τη σημασία της φροντίδας τους, ενώ ενισχύουν παράλληλα βασικές δεξιότητες μέσα από παιχνίδι, τέχνη και παρατήρηση.

Παραμύθια στο Νηπιαγωγείο

Την τελευταία εβδομάδα πριν το Πάσχα, υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας το διαδραστικό παραμύθι: Ο Λαγός ξέχασε, αλλά το Δάσος θυμάται…

Το παραμύθι «Ο λαγός ξέχασε», εμπνευσμένο από τα ελληνικά ήθη και έθιμα, μεταφέρει το μήνυμα στα παιδιά ότι η κοινωνική συνοχή και η αγάπη για τον συνάνθρωπο είναι τα στοιχεία που αναδεικνύουν και διατηρούν ζωντανά τα έθιμα κάθε τόπου. Μέσα από μία χιουμοριστική αλλά και διδακτική περιπέτεια, ο κυρ Λαγός μας περνάει το μήνυμα ότι τα έθιμα συνεχίζουν να υπάρχουν όσο υπάρχουν “αγαπημένα ζωάκια”!

Στόχοι:

Ανάπτυξη ενσυναίσθησης και συναισθηματικής νοημοσύνης

Ενίσχυση της πολιτιστικής αγωγής και της κοινωνικής αλληλεγγύης

Καλλιέργεια του αισθήματος κοινότητας και συλλογικής υπευθυνότητας

Προώθηση της δημιουργικής έκφρασης και της πολιτιστικής σύνδεσης

Αυτοί οι στόχοι καθιστούν την παιδαγωγική δράση «Ο λαγός ξέχασε» ένα πολύτιμο εργαλείο για την προώθηση της συναισθηματικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης των μαθητών, μέσα από μια διασκεδαστική και εκπαιδευτική διαδικασία.

rabbit rabbit1

rabbit2 rabbit3

Έπαινος – Το Αστέρι της Ευχής

Tο Αστέρι της Ευχής στο Νηπιαγωγείο μας! Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε φέτος στη φιλανθρωπική δράση «Το Αστέρι της Ευχής», στηρίζοντας το σημαντικό έργο του Οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος). Τα παιδιά, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις, έμαθαν την αξία της προσφοράς, της ενσυναίσθησης και της ελπίδας. Συμμετείχαμε στη δράση γνωρίζοντας πως μπορεί να γίνει η αφορμή για να πραγματοποιηθεί η ευχή ενός παιδιού που το έχει πραγματικά ανάγκη. Όλοι μαζί δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα, Ως αναγνώριση της προσφοράς και της ευαισθητοποίησης του σχολείου μας, λάβαμε έπαινο συμμετοχής από τον Οργανισμό, τον οποίο δεχτήκαμε με ιδιαίτερη χαρά. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που μας στήριξαν την προσπάθειά μας. Μαζί καταφέραμε να χαρίσουμε χαμόγελα και να δείξουμε πως ακόμα και οι μικρές πράξεις, όταν γίνονται με αγάπη, έχουν μεγάλη δύναμη!

Epainos Asteri ths Eychhs

Το Άγιο Πάσχα

Στο βίντεο αυτό, οι μικροί μας μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μιλούν με τον δικό τους αυθόρμητο και μοναδικό τρόπο για το τι σημαίνει για εκείνους/ες το Πάσχα. Μέσα από τα λόγια και τα χαμόγελά τους, εκφράζουν τις σκέψεις, τις παιδικές εικόνες και τα συναισθήματά τους για αυτή τη σημαντική γιορτή. Με απλότητα και αγνότητα, στέλνουν τις πιο γλυκές πασχαλινές ευχές σε όλους – γεμάτες αγάπη, χαρά και ελπίδα!

 

Συνεργατικές δραστηριότητες 3ου Νηπιαγωγείου – 3ου Δημοτικού Σχολείου Σταυρούπολης

Σήμερα 31/3/2025 υποδεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας την Δ τάξη του 3ου Δημ. Σχολείου Μίκης Θεοδωράκης, Σταυρούπολης, μαζί με τη δασκάλα τους κυρία Θεοδώρα.

Συνεργασία Νηπίων και Μαθητών Δημοτικού: Μουσικοκινητικό Παιχνίδι και Δημιουργία Αφισών για την Ανακύκλωση

Η συνεργασία μεταξύ μαθητών νηπιαγωγείου και δημοτικού μπορεί να αποτελέσει μια μοναδική ευκαιρία μάθησης, καθώς ενισχύει την αλληλεπίδραση, την ενσυναίσθηση και την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων. Με αφορμή την ανακύκλωση, σχεδιάστηκε μια δραστηριότητα που συνδύαζε τη μουσική, την κίνηση και τη δημιουργικότητα, προκειμένου τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος μέσα από το παιχνίδι και τη συνεργασία.

Δημιουργία Συνεργατικών Αφισών: “Ανακυκλώνουμε Μαζί για έναν καλύτερο πλανήτη!!!

Μετά το παιχνίδι, κάθε ομάδα ανέλαβε να σχεδιάσει και να διακοσμήσει ένα κομμάτι μιας μεγάλης αφίσας με θέμα την ανακύκλωση.

Οι μαθητές του δημοτικού βοήθησαν τα νήπια με το γράψιμο, το κόψιμο και το κόλλημα, ενώ τα νήπια έδωσαν ιδέες και ζωγράφισαν χαρούμενες εικόνες. Στο τέλος, κάθε ομάδα, δημιούργησε τη δική της αφίσα γεμάτη χρώματα και μηνύματα.

Οφέλη της Συνεργασίας

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας και δημιουργικής έκφρασης. Τα νήπια ένιωσαν ασφάλεια και χαρά δουλεύοντας με τους μεγαλύτερους μαθητές, ενώ οι μαθητές του δημοτικού ανέλαβαν έναν υποστηρικτικό ρόλο, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους.

Μέσα από αυτή τη συνεργατική εμπειρία, τα παιδιά έμαθαν ότι η ανακύκλωση είναι μια ομαδική προσπάθεια που μας αφορά όλους. Ταυτόχρονα, ανακάλυψαν πως η γνώση μπορεί να μεταδοθεί με διασκεδαστικούς τρόπους, όπως το παιχνίδι και η τέχνη, ενισχύοντας τη θετική στάση τους απέναντι στο περιβάλλον.

0mades

paichnidi paichnidi 1

paichnidi 2

afisa dhmioyrgia1 afisa dhmioyrgia

Omades oles

afisa dhmioyrgia3 Afisa1

Afisa2 Afisa3

Τρίτη 1 Απριλίου 2025

Υποδεχόμαστε τους μαθητές της Γ τάξης του 3ου Δημ.Σχολείου μαζί με τη δασκάλα τους. Οι μαθητές του Δημοτικού, μας διαβάζουν την ιστορία “Οι περιπέτειες μιας σακούλας” από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος – ένα βιβλίο για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και ταυτόχρονα δραματοποιούν την ιστορία. Στο Νηπιαγωγείο μας, η ιστορία μας ήταν γνωστή, καθώς την είχαμε αναγνώσει και επεξεργεί σε σχετική δραστηριότητα. Τα παιδιά της Γ τάξης σε ρόλο αφηγητή και ηθοποιών – τα παιδιά του Νηπιαγωγείου σε ρόλο ακροατή.

Η συνεργατική δραστηριότητα ανάγνωσης ιστορίας με ταυτόχρονη δραματοποίηση από μεγαλύτερα παιδιά σε μικρότερα προσφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο στη μαθησιακή διαδικασία όσο και στην κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Αρχικά, ενισχύει την κατανόηση και την αγάπη για το διάβασμα, καθώς τα μικρότερα παιδιά εμπλέκονται ενεργά στην ιστορία μέσω της παρατήρησης και της ενεργητικής ακρόασης. Παράλληλα, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, αφού τα μεγαλύτερα παιδιά χρησιμοποιούν εκφραστικά μέσα, όπως η φωνή, οι κινήσεις και οι χειρονομίες, για να ζωντανέψουν τους χαρακτήρες. Επιπλέον, η συνεργασία αυτή ενισχύει τις κοινωνικές δεξιότητες και την ενσυναίσθηση, καθώς τα μεγαλύτερα παιδιά αναλαμβάνουν έναν καθοδηγητικό ρόλο, μαθαίνοντας να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να προσαρμόζουν την προσέγγισή τους στις ανάγκες των μικρότερων. Τέλος, η βιωματική αυτή εμπειρία ενθαρρύνει τη διάδραση και την ομαδικότητα, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό και ευχάριστο περιβάλλον μάθησης για όλους τους συμμετέχοντες.

anagnosh istorias

Τιμώντας την 25η Μαρτίου

Αναπαράσταση πινάκων ζωγραφικής, σχετικούς με την 25η Μαρτίου.

Τα παιδιά παρατηρούν τους πίνακες ζωγραφικής στη μεγάλη οθόνη. Συζητάμε για το περιεχόμενο, τα χρώματα, τα στοιχεία του πίνακα, τους ζωγράφους.

Το Κρυφό Σχολειό από τον ομώνυμο πίνακα του Γύζη Ν.

Kryfo Scholeio Kryfo scholeio1

Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, από τον ομώνυμο πίνακα του Δ. Θεοτοκόπουλου.

Evagelismos Evagelismos 2

Eyaggelismoς Eyaggeliasmoς1

Η Δόξα των Ψαρών, από τον πίνακα του Νικολάου Γύζη

H Doxa ton PSaron 1

 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα

Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας με δημιουργικές και συνεργατικές δραστηριότητες στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα. Δραστηριότητες που με διασκεδαστικό τρόπο καλλιεργούν τις ψηφιακές δεξιότητες στο νηπιαγωγείο!

code week excelenence 2024 3rd Stav nip

ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε στο Νηπιαγωγείο μας τη θεατρική παράσταση του συγγραφέα Λουίς Σεπούλβεδα, “Η Ιστορία του Γάτου που έμαθε σε ένα Γλάρο να πετάει”, από την θεατρική ομάδα Blackbird Theater.

Μια γλαροπούλα πέφτει θύμα της θαλάσσιας ρύπανσης. Εμπιστεύεται το αβγό της στον καλό γάτο Ζορμπά και ζητά να της υποσχεθεί, ότι θα κλωσήσει το αβγό, δεν θα φάει το γλαρόπουλο και θα του μάθει να πετά. Ο γάτος Ζορμπάς δίνει την υπόσχεσή του. Μα είναι ποτέ δυνατόν ένας γάτος να μάθει σ’ ένα γλάρο να πετάει; Μια τρυφερή και ευαίσθητη ιστορία

σελίδα1

σελίδα2

σελίδα3