Αποχαιρετισμός

 

3o Nhpiagogeio Stayroypolhs

Αποχαιρετιστήκαμε, με μια μικρή γιορτή λήξης. Τα παιδιά παρουσίασαν την καλύτερή τους ανάμνηση, τραγουδήσανε και λάβανε τα αναμνηστικά τους και τους επαίνους, που κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς απέκτησαν, από τις δράσεις μας και τις συνεργασίες με φορείς.

Y

L

GM

Anamnhseis 2025 26 

Anamnhseis 2025 26 1

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *