Αποχαιρετιστήκαμε, με μια μικρή γιορτή λήξης. Τα παιδιά παρουσίασαν την καλύτερή τους ανάμνηση, τραγουδήσανε και λάβανε τα αναμνηστικά τους και τους επαίνους, που κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς απέκτησαν, από τις δράσεις μας και τις συνεργασίες με φορείς.




