Καλωσορίζοντας τα νήπια στο Νηπιαγωγείο μας, οργανώνουμε δραστηριότητες, που παρουσιάζονται παρακάτω:
Αφού παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας μεταξύ μας τις πρώτες μέρες, οργανώσαμε τους κανόνες της τάξης μας, που βγήκαν από τα ίδια τα παιδιά, καθώς τραβούσαμε φωτογραφίες με σωστές και λάθος συμπεριφορές, τις οποίες συζητήσαμε και τα παιδιά κατέθεσαν τις απόψεις τους για το τι είναι σωστό και τι όχι. Οι κανόνες ενισχύθηκαν με τις γαντόκουκλες που παρουσιάζουν στα παιδιά ένα πρόβλημα μέσα από διάλογο και τα καλούν να δώσουν λύση. Μετά παίξαμε παιχνίδια ρόλων με ζευγάρια ή μικρές ομάδες των τριών παιδιών για την ενίσχυση της θετικής συμπεριφορές μέσα κι έξω από την τάξη, στην αυλή, ώστε να περνάμε όλοι καλά στο σχολείο και να είμαστε χαρούμενοι.
Με τις καρτέλες σωστής και λάθος συμπεριφοράς μέσα στην τάξη, τα παιδιά τοποθέτησαν στο πράσινο χαρτόνι τις αποδεκτές συμπεριφορές και στο κόκκινο χαρτόνι τις μη αποδεκτές, αφού αιτιολόγησαν την άποψή τους.
Παιχνίδια ρόλων, παιχνίδια με γαντόκουκλες, οι κανόνες της τάξης μας
Υπογράψαμε το συμβόλαιο του σχολείου μας, τα παιδιά το πήραν στο σπίτι για να το συζητήσουν με τους γονείς/κηδεμόνες.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε” και φτιάξαμε τη δική μας αφίσα.
Παίζουμε παιχνίδια συνεργασίας και ενδυνάμωση της ομάδας μέσα στην τάξη κι έξω στην αυλή.
Παιχνίδι με το όνομά μας, καθώς και το αρχικό του ονόματος
Τα ονόματά μας πιάστηκαν στον ιστό της αράχνης… Ποιος θα καταφέρει να βρει το όνομά του και να το πάρει από τον ιστό;
Το αρχικό του ονόματος με πλαστελίνη
Ελεύθερη απασχόληση






