Εργαστήριο Δεξιοτήτων:» Σώμα γερό-μυαλό δυνατό » β΄ μέρος.

Νοέ 202130

Συνεχίζουμε με τα επόμενα εργαστήρια δεξιοτήτων από το θεματικό κύκλο : «Ευ ζην» (Ζω καλύτερα)  και την υποθεματική :Υγιεινή διατροφή

5ο εργαστήριο

Στο  5ο εργαστήριο ασχολούμαστε   με την εποχικότητα των προϊόντων: φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα που φέρνουν τα νήπια για δεκατιανό στο νηπιαγωγείο μας δίνουν την αφόρμηση να συζητήσουμε  κυρίως για τα φρούτα του Φθινοπώρου και να αναφερθούμε στα λαχανικά. Τα παρατηρούμε, τα ονομάζουμε, τα ομαδοποιούμε, τα μετράμε.

DSC05192

 

DSC05189

Οι δραστηριότητες που υλοποιούνται  αποτελούν έναυσμα για τα νήπια ώστε να  κατανοήσουν τους λόγους με τους οποίους ωφελείται η υγεία τους από την κατανάλωση  εποχικών προϊόντων. Επίσης  αναφερόμαστε στη διατροφική τους αξία.

Στη συνέχεια ξεχωρίζουμε τα φρούτα από τα λαχανικά με τη δημιουργία ενός κολλάζ ,ακολουθώντας  τις οδηγίες  του Τροφούλη και τησ Τροφούλας.

 

DSC05380

Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να παρουσιάσει ένα φρούτο στην ολομέλεια και προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας αινίγματα για τα φρούτα.

DSC05255

Ετοιμάζουμε μίνι φρουτοσουβλάκια και απολαμβάνουμε τις γεύσεις και επειδή δεν χορταίνουμε με αυτά ολοκληρώνουμε με μία φρουτοσαλάτα.

1  2

Αφού  απόλαυσαν την φρουτοσαλάτα ,τα παιδιά υπαγόρευσαν  στην νηπιαγωγό τα στάδια προετοιμασίας για τα φρουτοσουβλάκια. Αυτή  τα κατέγραψε , συμπλήρωσε  εικόνες για να βοηθηθούν τα παιδιά ,   στη συνέχεια την διάβασε και την ανάρτησε στη γωνιά της γραφής . Όσα νήπια  ήθελαν αντέγραψαν την συνταγή.

DSC05355

Οι συνταγές των παιδιών

22

333

Collage Fotor 3

Ομαδοποιούμε  φρούτα και λαχανικά  κατά εποχή στην ολομέλεια……

DSC05390

DSC05416

Ακούμε το τραγούδι «βιταμίνες» το οποίο ενθουσιάζει τα νήπια και  μας  οδηγεί  σε συζήτηση για το τι είναι βιταμίνες .Θέτουμε τον προβληματισμό : από που παίρνουμε τις βιταμίνες; τι μας προσφέρουν τα φρούτα; κι οδηγούμαστε  στο σημαντικό  ρόλο  των βιταμινών στην ΥΓΕΙΑ μας. Τονίζουμε ιδιαίτερα στα παιδιά ότι πρέπει να προτιμάμε εποχιακά λαχανικά και φρούτα αφού παίρνουμε όλες τις θρεπτικές ουσίες των τροφίμων( βιταμίνες) και είναι πιο γευστικά

Παρουσιάζουμε στα παιδιά μία παράσταση κουκλοθεάτρου με θέμα τις βιταμίνες . Ο ενθουσιασμός των παιδιών  μας οδηγεί στην κατασκευή των βιταμινών. Στη συνέχεια τα παιδιά παρουσιάζουν τη δική τους βιταμίνη στο κουκλοθέατρο.

Ως δραστηριότητα αναστοχασμού ασχολούμαστε με το διαδραστικό παιχνίδι:

 

6ο  εργαστήριο

Το νηπιαγωγείο μας επισκέπτεται η κ Σοφία, επισκέπτρια υγείας από το Κ.Υ. Σιδηροκάστρου. Η συζήτηση στην ολομέλεια  είναι σχετική  με την υγεία. Τι πρέπει να κάνουμε για να φροντίσουμε και να προστατεύσουνε την υγεία μας; Τα νήπια απαντούν με όσα έμαθαν Η συζήτηση μας βοηθά να κάνουμε μία γενική ανακεφαλαίωση-επανάληψη των εργαστηρίων που προηγήθηκαν. Η κ. Σοφία (εκτός από την υγιεινή διατροφή και την άσκηση) συμπληρώνει με επιπλέον πληροφορίες  για τη φροντίδα της υγείας μας : καθαριότητα, αρκετό ύπνο και επίσκεψη  στο γιατρό όταν αρρωσταίνουμε.

DSC05517

DSC05516

DSC05521

Την ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια που χάρισε στα παιδιά.

DSC05501

Δημιουργούμε με τη βοήθεια του Τροφούλη και της Τροφούλας το χάρτη της υγείας

DSC05502

Η δημιουργία των συνθημάτων(δραστηριότητα αναστοχασμού) άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά γι αυτό δημιουργούμε κι άλλα με τη βοήθεια της νηπιαγωγού……….

DSC05396

DSC05392 1

 

7ο εργαστήριο

Ο Ρούλης και η Ρούλα μας ενθαρρύνουν να δημιουργήσουμε ένα δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι. Κάποιο νήπιο μας φέρνει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι από το σπίτι του για να να το παρατηρήσουμε και να φτιάξουμε το δικό μας. Αφού το  παρατηρήσαμε καλά, δημιουργούμε το δικό μας.

 

DSC05439 1

DSC05504

2

 

Η νηπιαγωγός στην ολομέλεια με τη βοήθεια των παιδιών (απαντήσεις στο τι είναι η υγιεινή διατροφή), επικαλώντας τη ρουτίνα σκέψης:» τότε νόμιζα-τώρα ξέρω» δημιουργεί  ένα νέο εννοιολογικό χάρτη  με τη βοήθεια της τεχνολογίας  στην ολομέλεια της τάξης εξηγώντας στα παιδιά τα βήματα που ακολουθεί.  Γίνεται σύγκριση του αρχικού εννοιολογικού χάρτη (προϋπάρχουσες γνώσεις) και του τελικού εννοιολογικού χάρτη (νέες  γνώσεις που αποκτήθηκαν).

διατροφή

Επίσης παίζουμε το παιχνίδι:» Βασιλιά, βασιλιά με τα 12 σπαθιά» αφού το διασκευάσαμε.

Collage Fotor55

 

Collage Fotor 4

Δίνουμε ένα σύντομο και απλό φύλλο αυτοαξιολόγησης στα παιδιά κι ένα ερωτηματολόγιο για στους γονείς τα οποία μαζί με τα φύλλα εργασίας θα συγκεντρωθούν στο φάκελο δεξιοτήτων του νηπίου.

Βιβλία που χρησιμοποιήσμε , στη διάρκεια των εργαστηρίων.

DSC05421

Επίσης οι δραστηριότητες των εργαστηρίων έδωσαν την ευκαιρία να ασχοληθούμε επιπλέον με το σώμα  και το τι υπάρχει μέσα σε αυτό (όργανα, σκελετός).

Collage Fotor333

20211101 144001

 

cf83ceaccf81cf89cf83ceb700021

Ας προστατευθούμε όλοι μας  κάτω από την ομπρέλα της υγιεινής διατροφής!

 

από κάτω από: ΓΕΝΙΚΗ, Εργαστήρια Δεξιοτήτων| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων:» Σώμα γερό-μυαλό δυνατό » β΄ μέρος.    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ο καιρός στο Σιδηρόκαστρο

Ο καιρός στο Σιδηρόκαστρο

Γέροντας Παΐσιος

Γέροντας Παΐσιος

Αρχείο

Translate

Νοέμβριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ   Δεκ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

 

Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.

ΜΕΡΕΣ ΑΓΑΠΗΣ

ΧΑΡΑΣ

1821-2021 200 χρόνια μετά την επανάσταση

 1821-2021 200 χρόνια μετά την επανάσταση

Εθισμός στα διαδυκτιακά παιχνίδια

Εθισμός στα διαδυκτιακά παιχνίδια

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Ασφάλεια στο διαδίκτυο

Θέλουμε ειρήνη

Θέλουμε ειρήνη

Το άναμμα του δένδρου 2018

Το άναμμα του δένδρου 2018

25η Μαρτίου χορός νηπίων.

25η Μαρτίου χορός νηπίων.

Μαθητόκοσμος Σερρών 2015

Μαθητόκοσμος Σερρών 2015

Μαθητόκοσμος 2014

Μαθητόκοσμος 2014

Το αμπέλι ο τρύγος και τα προϊόντα του

Το αμπέλι ο τρύγος και τα προϊόντα του

Οι μέρες της εβδομάδας.

Οι μέρες της εβδομάδας.

Ο κυκλούλης.

Ο κυκλούλης.

Παγκόσμιο πρωτάθλημα Batmindon στο Σιδηρόκαστρο

Παγκόσμιο  πρωτάθλημα Batmindon στο Σιδηρόκαστρο

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Ο μικρός αναγνώστης

Ο μικρός αναγνώστης

Μικρά παιδιά

Μικρά παιδιά

Κυκλοφορώ με τον ταξάκη

Κυκλοφορώ με τον ταξάκη

Ο.Α.Σ.Π.

Ο.Α.Σ.Π.


Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων