Αποχαιρετούμε το Σεπτέμβρη που μας έφερε το άνοιγμα των σχολείων και την έναρξη του Φθινοπώρου με τις κατάλληλες παροιμίες και καλωσορίζουμε το δεύτερο παιδί του Φθινοπώρου τον Οκτώβριο. Παίζουμε με το όνομα του σε κομμάτια ( γράμματα) και δίνουμε την αντίστοιχη εργασία.
Η παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας και συγκεκριμένα τα πρόσωπα του παππού και της γιαγιάς μας εισάγουν στο θέμα μας :την οικογένεια .Οι οικογενειακές φωτογραφίες που μας έφεραν κάποια μαθητές, μας δίνουν την αφόρμηση να μιλήσουμε για την οικογένεια και το ρόλο της.
Τα νήπια ζωγραφίζουν την οικογένεια τους ……………
Κάνουμε κάποιες καταγραφές μέσα από τις πληροφορίες που μας δίνουν τα παιδιά:
Τι σου αρέσει να κάνεις με την οικογένεια σου……
Συναισθήματα που νιώθεις ……
Πόσα παιδιά υπάρχουν μέσα στην οικογένεια σου;
Παίζουμε με τις καρτέλες που δείχνουν τη χρονική εξέλιξη από την αρχή της ζωής έως τα γηρατειά και δίνουμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Ακούμε το ρυθμικό τραγούδι finger f;amily από το youtube που τους άρεσε ιδιαίτερα, χρωματίζουμε και κόβουμε τις δακτυλόκουκλες και παίζουμε με αυτές.
Ένα παραμύθι για την οικογένεια δημιούργησαν τα παιδιά(σενάριο και εικονογράφηση). Σας παρουσιάζουμε αποσπάσματα από το σενάριο.
Φυσικά αναφερόμαστε στο χώρο όπου ζει η οικογένεια ,το σπίτι, τα είδη των σπιτιών,κατασκευάζουμε ένα σπιτάκι και ζωγραφίζουμε την οικογένεια μας……
Σκηνές από το παιχνίδι ,παίζω με ένα φύλλο εφημερίδας ή φυλλάδιο (διαφημιστικό) και κάνω τόσα πολλά με αυτό……..ως καπέλο…..
ως πετσετούλα για το λαιμό…………….
ως πανωφόρι……………….
ως χαρτόμπαλα………………..
Βάζω καλάθι …………………..και τόσα άλλα………….
Αφήστε μια απάντηση