Τη φετινή σχολική χρονιά το νηπιαγωγείο μας επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: << Ο υδροβιότοπος της λίμνης Κερκίνης με τα μάτια της νανόχηνας >> στο οποίο συμμετέχουν σχολικές μονάδες από την Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν επιμορφώθηκαν σχετικά και τους δόθηκε υλικό έντυπο και ηλεκτρονικό. Η αφόρμηση για να ξεκινήσουμε μας δόθηκε όταν μιλώντας για το Χειμώνα θέσαμε τον προβληματισμό: πως τα ζώα αντιμετωπίζουν το Χειμώνα ;Οι απαντήσεις : Άλλα πέφτουν σε χειμερία νάρκη, άλλα φεύγουν ( μεταναστεύουν ) σε θερμότερες χώρες για να ξεχειμωνιάσουν…. Ένα από τα ζώα αυτά είναι το πουλί : ΝΑΝΟΧΗΝΑ !
Πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο το υλικό που δόθηκε στο σχολείο μας .
Το παραμύθι : Μια χήνα τόση δα…. μια νανόχηνα μας έβαλε για τα καλά στο θέμα….
Ζωγραφίσαμε ότι μας εντυπωσίασε !
Παρατηρούμε το χάρτη και δείχνουμε τη διαδρομή.
Χρωματίσαμε στο χάρτη τις χώρες από τις οποίες περνά…………..( φύλλο εργασίας )
Μιλήσαμε για τη ζωή της ( χρονική ακολουθία ) ,βάλαμε τις εικόνες στη σειρά και φτιάξαμε τον κύκλο της ζωής της νανόχηνας .
Ένα αυτοσχέδιο ποιηματάκι με τη φωνούλα ν και τη νανόχηνα…..
Γλωσσικά παιχνίδια με τις αντίθετες λέξεις νάνος και γίγαντας
Ένα φύλλο εργασίας…..
Παιχνίδι- δραστηριότητα γλώσσας, μαθηματικών : Η σκάλα του Ν ν
Αφήστε μια απάντηση