Επιστρέφουμε και συνεχίζουμε με την ενότητα << ο εαυτός μου >> με το εσωτερικό του σώματος .Παρακολουθώντας εκπαιδευτικά videos και διαβάζοντας παρατηρώντας διάφορα βιβλία συγκεντρώσαμε αρκετές πληροφορίες και γνωρίσαμε τι έχει το σώμα μας από μέσα.
Καταγραφές από τις υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών και στη συνέχεια ότι νέο μαθαίνουμε.
Αναφορά στα συστήματα του οργανισμού (μυικό,πεπτικό αναπνευστικό κ.λ. π.)
Φτιάξαμε ένα πίνακα αναφοράς με τα όργανα.
Τοποθετούμε τα όργανα στο σώμα πρώτα στην παρεούλα (ομαδικά ) και κατόπιν ατομικά.
Το σκελετικό σύστημα τράβηξε το ενδιαφέρον των παιδιών κι έτσι προχωρούμε στην ομαδική κατασκευή του <<Σκελετούλη- Νηπιαγωγούλη >>
Μιλάμε για το αναπνευστικό σύστημα ( εισπνοές- εκπνοές ) και πειραματιζόμαστε με την κοιλιακή-θωρακική χώρα .
Καταγράψαμε όσα έχουμε στο σώμα μας δύο ( 2 ) φορές και παρουσιάσαμε τον αριθμό 2 και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Είπαμε, μάθαμε , αναλύσαμε και ζωγραφίσαμε αινίγματα σχετικά με το σώμα.
Επίσης για να ολοκληρώσουμε τη γωνιά της γλώσσας ασχοληθήκαμε με τα γράμματα του αλφάβητου, τα ξεχωρίσαμε (κεφαλαία,πεζά ) και τα τοποθετήσαμε σε κουτιά ώστε να τα χρησιμοποιούν τα παιδιά σε διάφορες δραστηριότητες.
Με αφορμή τη γιορτή των Ταξιαρχών ασχοληθήκαμε με τους Ταξιάρχες και την πολεμική αεροπορία.
Αφήστε μια απάντηση