Ο ερχομός του Νοέμβρη του τελευταίου μήνα του Φθινοπώρου έκανε εμφανείς τις αλλαγές στη φύση. Έτσι ασχοληθήκαμε με το Φθινόπωρο και όσα μας έφερε και φέρνει μαζί του.
Βλέπουμε παρατηρούμε και σχολιάζουμε σχετικές εικόνες.
Καλωσορίζουμε το Νοέμβρη ,ανατρέχουμε στα αδέρφια του και συζητούμε για όσα μας έφεραν.
Από τις ελεύθερες δραστηριότητες στις γωνιές.
Παίξαμε με τη λέξη-όνομα του μήνα στην παρεούλα και κατόπιν δώσαμε το ατομικό φύλλο εργασίας.
Κόψαμε φύλλα για να διακοσμήσουμε τις τάξεις μας αλλά και για διάφορες δραστηριότητες..
Ομαδοποιήσεις φύλλων…
Φύλλα στη σειρά και επανάληψη του μοτίβου.
Το φθινοπωρινό μας δέντρο.
Φύλλο εργασίας σχετικό…
Τα παιδιά βρίσκουν λέξεις που αρχίζουν από Φ.
Εικόνες και λέξεις από Φ φ
Οι λέξεις που βρήκαμε και γράψαμε από Φ φ
Το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Ομαδικές εργασίες για τη φωνούλα Φ φ
Με αφορμή τον πίνακα και άλλους που είδαμε στον Η/Υ καθώς και διάφορα φθινοπωρινά τοπία ,τα παιδιά έφτιαξαν το δικό τους φθινοπωρινό τοπίο μα κολλάζ και ζωγραφική.
Ομαδική εργασία με θέμα το Φθινόπωρο.
Ψυχοκινητικά παιχνίδια επηρεασμένα από τη φθινοπωρινή ιστορία <<Τα φύλλα >> που διαβάσαμε και παρακολουθήσαμε στον Η/Υ
Τα φύλλα στους ώμους…
στην πλάτη….
Από τη δραματοποίηση της ιστορίας << Τα φύλλα >> Βλέπουμε το μικρό αρκουδάκι.
στη φωλιά του…..
Συγκέντρωση αντικειμένων ανά 2 μέσα σε δυο στεφάνια.
Σχηματισμός του αριθμού 2 με διάφορους τρόπους.
Ο αριθμός 2 με τα σώματα των παιδιών !
Τα νήπια σχηματίζουν ζευγάρια.
Καταγραφή των δύο στο σώμα μας …
Φύλλο εργασίας για τον αριθμό 2
Η ακροστιχίδα του Νοέμβιου από το ιστολόγιο της συναδέλφου Τάνιας Μάνεση.
Μπράβο Ευαγγελία και Ανθή! Πολύ όμορφη ομαδική δουλειά. Πάντα αυτό το μεράκι να έχετε σε ό,τι κάνετε!
Ευχαριστούμε πολύ για τα θετικά σχόλια και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που μας παρακολουθείς ακόμη!
Τα καλά πράγματα αξίζει πάντα να τα παρακολουθείς! 🙂