Φλεβάρης 2019

Δημιουργούμε τη δική μας ιστορία χρησιμοποιώντας τις ερωτήσεις:

 ποιος, πού, πότε, τι , γιατί, πώς…

 

 

Χρώματα , πιινέλα και φαντασία!

       

 

Ο μύθος της αμυγδαλιάς αλλά και οι αμυγδαλιές του Βίνσεντ Βαν Γκογκ μας εμπνέουν

Τα σχήματα

 

Η ιστορία του βασιλιά  Ανήλιαγου μας χρησίμευσε ώστε να αλλάξουμε το τέλος της ιστορίας…

Οι ευθείες και οι καμπύλες στο χώρο και στο χαρτί μας μαζί με μία σχετική ιστορία…

 

Το λαογραφικό μουσείο του Ρεθύμνου επισκεφθήκαμε την Παρασκευή 8 Φλεβάρη και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την Υφαντική Τέχνη. <<Το πρόγραμμα για την Υφαντική Τέχνη ξεκινάει με την ιστορία της από αρχαιοτάτων χρόνων, το μύθο της αράχνης και τις γνωστές υφάντρες της Ελληνικής αρχαιότητας όπως την Πηνελόπη. Εξιστορήθηκε  η  πανάρχαια χρήση της κλωστής, η  κατασκευή των πρώτων όρθιων αργαλειών της ομηρικής εποχής.Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με διάφορα είδη νήματος:βαμβάκι, μαλλί, μετάξι, λινάρι. Εξηγήθηκε ο τρόπος επεξεργασίας και βαφής με φυσικά χρώματα. Είδαν τον  αργαλειό , τα διακοσμητικά μοτίβα εμπνευσμένα από το φυσικό μας περιβάλλον ή ιστορικά γεγονότα του τόπου>>. Ευχαριστούμε την εμψυχώτρια του προγράμματος κ. Πετρούλα Βαρθαλίτου για την αμεσότητα και την εγγύτητά της καθώς και τους άλλους υπαλλήλους του Μουσείου. Τα παιδιά μας συμμετείχαν με ενδιαφέρον, προσοχή και έμπνευση  σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.  

 

 

 

 

 

 

Εκφραζόμαστε δημιουργώντας

 

 

Οι εντυπώσεις από την επίσκεψή μας στο Λαογραφικό Μουσείο μετά την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο.

 

 

Το βιβλίο <<Ένας γάτος μια φορά>> των Κ. Μάγου και Γ. Γκανάτσιου μας έδωσε την ευκαιρία να επεξεργαστούμε την ιστορία βρίσκοντας λέξεις που δηλώνουν τη συναισθηματική κατάσταση του  ήρωα αλλά και τη δική μας.

 

<<Ο μικρός πρίγκιπας>> του   Antoine de Saint-Exupéry με τον πλανήτη του και  το τριαντάφυλλό του…

 

Ο κύκλος της μέρας και της νύχτας και  το ηλιακό μας σύστημα.

 

Ο αριθμός 3 και το ζάρι μας για να παίζουμε μαθαίνοντας

 

Ο αριθμός 2…

Μετρούμε 2, το περπατούμε, το γράφουμε , το ζωγραφίζουμε με κιμωλία.

 

 

 

 

 

 

 

 

<<Το δέντρο που έδινε>>  (Σελ Σιλβερστάιν, εκδ. Δωρικός)  παρακολουθήσαμε σε animation  έκδοση, το συζητήσαμε και ζωγραφίσαμε.

Ο παρακάτω σύνδεσμος αφορά το video που είδαμε:

https://www.youtube.com/watch?v=if_PTrX1dNA

Τι θα δίναμε εμείς στο δέντρο…