Τι μας ενώνει στο σχολείο;

Η αγάπη έχει τη δύναμη να μας ενώνει όσο μακριά κι αν βρίσκεται ο ένας από τον άλλο. Η μαγική κλωστή που ενώνει τη Μυρτώ με τη μαμά της, τη δασκάλα της, και τα παιδιά στο σχολείο τη βοηθά να νοιώσει καλύτερα και να διαχειριστεί το άγχος του αποχωρισμού από τη μαμά της όταν ξεκίνησε πρώτη φορά το σχολείο. Στην τάξη μας οι μαγικές κλωστές “Αγάπης” μας ενώνουν με τους φίλους μας και τη δασκάλα μας και νοιαζόμαστε ο ένας για τον άλλο.

εικόνα Viber 2024 09 20 21 52 34 217

Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού: ” Ευχαριστώ, παρακαλώ, ευγενικά θα πω”
Η Νεράιδα Ευγενία μας χάρισε το βάζο με τα “Γλυκά Λογάκια” για να μάθουμε να τα χρησιμοποιούμε κι όλα να γίνονται πιο εύκολα στην καθημερινότητά μας.

εικόνα Viber 2024 09 24 15 16 49 716

Πράσινες ή κόκκινες επιλογές στην καθημερινότητα του σχολείου μας;
Αποφασίζουμε να πούμε ΝΑΙ στη φιλία στην αγάπη, στο μοίρασμα, στο παιχνίδι, στη χαρά ,στις όμορφες ευγενικές λεξούλες και ΟΧΙ στη Βία, στο τσακωμό και στη γκρίνια.

εικόνα Viber 2024 09 29 17 27 35 406

 

Διαχείριση θυμού

Ευχαριστούμε την Κ Καραβόλτσου για τις πολύτιμες συμβουλές της όσο αναφορά τη διαχείριση θυμού.

Μέσα από δύο βιντεάκια καταλαβαίνουμε πως κάτω από τον θυμό βρίσκεται μία ανέκφραστη λύπη και μία ανεκπλήρωτη επιθυμία μας. Δίνοντας χώρο και χρόνο στην κρίση του θυμού, ηρεμούμε, λεκτικοποιούμε τις σωματικές μας εκφράσεις και επικοινωνούμε με σεβασμό μεταξύ μας.

 

https://drive.google.com/file/d/1rUU3I8VcbkFCSZ7kR7fod3lN6MLMM1yE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1p87wsMKup0FO9yWRLsWpjs8h7JR0hGAE/view

 

Τι είναι ΦΙΛΙΑ;

Τι σημαίνει φιλία; 

Ιστόγραμμα 1

Και πώς χτίζουμε υγιείς σχέσεις;

Πωσ χτιζουμε τις σχεσεισ μας

Τώρα ξέρουμε πώς…

εικόνα Viber 2024 05 26 19 23 06 121

Τι νιώθω όταν είμαι με τους φίλους μου;

Τα παιδιά απαντούν κι αποτυπώνουν τις θετικές αλληλεπιδράσεις που διαμορφώθηκαν μεταξύ τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Μας ακούτε;

Άλλη μια χρονιά ολοκληρώνεται…ας αποχαιρετιστούμε!

 

 

ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Τι χρειαζόμαστε για να λειτουργούμε σαν ομάδα;

Μα φυσικά τους κανόνες που κάθε ομάδα (τμήμα) συμφωνεί!

Συμβόλαιο τάξης 1εικόνα Viber 2024 05 26 19 23 07 313

Για να δούμε τα αποτελέσματα της συνεργασίας μας…

Δραστηριόητες συνεργασίας  Δραματοποίηση και Ηχοιστορίες  

Δραστηριόητες συνεργασίας 3  Δραστηριόητες συνεργασίας4

Οδηγός    Όπου υπάρχει αγάπη

 

 

Project:Τα συναισθήματα-Ενδεικτικές δραστηριότητες

Για να βελτιώσουμε τις σχέσεις μεταξύ μας και να χτίσουμε ένα καλό κοινωνικοσυναισθηματικό κλίμα στην ομάδα χρειάζεται να εργαστούμε πρώτα με τα συναισθήματα. Αντίληψη, αναγνώριση κι έκφραση συναισθημάτων, διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς, ανάπτυξη ενσυναίσθησης. Η συναισθηματική επίγνωση  τόσο η δική μας όσο και των άλλων είναι αυτή που σταδιακά θα μας βοηθήσει να διαχειριστούμε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις.

εικόνα Viber 2024 05 27 19 42 53 904

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ      IMG 293ad7c736ffd119addb105f6957c980 V

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ 2IMG ab98dedf78f58b347ed21b8239ab7867 Vεικόνα Viber 2024 05 26 19 23 08 507             IMG bf405d150fd616c261795807854bb967 V              

Αξιομνημόνευτο

 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Χτίζοντας υγιείς σχέσεις”

1716203320545171620246141717162025896191716205022187GridArt 20240520 120817832 GridArt 20240528 112441342GridArt 20240528 112835181

1716926342971

Στις 26/2/2024 στο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τους γονείς του σχολείου μας, ώστε να ενημερωθούν για το πρόγραμμα που πρόκειται το σχολείο να εφαρμόσει με τίτλο: “Χτίζοντας υγιείς σχέσεις”. Το νηπιαγωγείο ως κοινότητας μάθησης για να επιτύχει τους σκοπούς και τους στόχους του εκπαιδευτικού προγράμματος αλλά και να δημιουργήσει τις βάσεις για ένα κοινό όραμα, συνεργάστηκε με την κ. Βλάχου Δώρα, ψυχολόγο του Κέντρο Πρόληψης του Δήμου Περιστερίου “Οδοιπορικό”.

Στο τέλος της συνάντησής μας, έπειτα από μια ενδιαφέρουσα συζήτηση που προηγήθηκε, δόθηκε ερωτηματολόγιο στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς, το οποίο συμπληρώθηκε ανώνυμα.

Στόχος ήταν τόσο ο προβληματισμός όσο και η διερεύνηση της αρχικής στάσης των ενηλίκων.

Σταδιακά δόθηκε ερωτηματολόγιο και στα παιδιά, ώστε να διερευνηθούν οι κοινωνικές σχέσεις που έχουν αναπτυχθεί μέσα στην ομάδα, τα συναισθήματά τους αλλά και ο τρόπος που αντιλαμβάνονται τις φιλίες και τις διαχειρίζονται σε περίπτωση διαφωνίας.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Καλειδοσκόπιο “ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ” την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

InCollage 20240216 110558803 4 GridArt 20240220 085632082 1 GridArt 20240220 090108961 1 InCollage 20240216 111639638 1

Ποποοοο συμφοραααά!!!

Ξέχασαν να προσκαλέσουν τη μάγισσα Τρικλοανακατώστρα στη μεγάλη γιορτή του μουσείου κι εκείνη μπήκε κρυφά μέσα μπλέκοντας τα συναισθήματα στους πίνακες!

Η Χαρά κλαίει, η Λύπη γελά, ο Φόβος ατρόμητος περπατά και ο Θυμός αμέριμνα χαμογελά. Έξαλλος ο φύλακας κλαίει και οδύρεται!!

Ευτυχώς, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας σε ρόλο Ερευνητών Τέχνης και σπουδαίων βοηθών έφεραν και πάλι την Ηρεμία και Γαλήνη!!

Δεκέμβριος: Χριστουγεννιάτικοι ρυθμοί στο νηπιαγωγείο μας

Δεκέμβριος: Ο αγαπημένος μήνας μικρών και μεγάλων γιατί…τα Χριστούγεννα είναι πάντου!!

Χρόνια πολλά και καλά!!!