ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΑ!
Τα παιδιά χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη έφτιαξαν ένα ποίημα για την γιορτή του μπαμπά.
https://suno.com/s/gWmufUMUhscJdMPW
https://suno.com/s/G9NteZtnGvCWxM7r
Τα παιδιά χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη έφτιαξαν ένα ποίημα για την γιορτή του μπαμπά.
https://suno.com/s/gWmufUMUhscJdMPW
https://suno.com/s/G9NteZtnGvCWxM7r
Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το περιβάλλον -την αξία του και την ανάγκη της προστασίας του δημιουργήσαμε αφίσες ,γράψαμε μηνύματα σε ταμπέλες, αποτυπώσαμε το δάσος πριν από τη φωτιά και μετά, παίξαμε θεατρική παράσταση με θέμα το καμένο δάσος .
Στα πλαίσια της δράσης του ενεργού πολίτη επισκέφτηκε το σχολείο μας η πυροσβεστική υπηρεσία. Μίλησε στα παιδιά για το έργο της, παρουσίασε το πυροσβεστικό όχημα και έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να χρησιμοποιήσουν την μάνικα και να ρίξουν λίγο νερό στη αυλή. Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ και έφτιαξαν το δικό τους πυροσβέστη να δωρίσουν στην πυροσβεστική υπηρεσία.
Σε συνέχεια της παραπάνω δράσης η θεατρική παράσταση που παρουσιάσαμε στο τέλος της χρονιάς είχε θέμα” Tο καμένο δάσος”. Προβλημάτισε μικρούς και μεγάλους για την ευθύνη μας απέναντι στο περιβάλλον. Μας υπενθύμισε ότι πρέπει να νοιαστούμε, να δράσουμε να γίνουμε ενεργοί πολίτες, γιατί το περιβάλλον είναι το σπίτι μας. Να μην αφήσουμε τος φλόγες τις αδιαφορίας να καταστρέψουν το μέλλον μας.
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείου μας “Συνεργασία Σχολείου- οικογένειας” δημιουργήσαμε ερωτηματολόγια στην αρχή, στη μέση και στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Στόχος μας είναι να διερευνήσουμε τις προσδοκίες των γονέων, να πραγματοποιήσουμε δράσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και να αξιολογήσουμε τη δράση μας στο τέλος της χρονιάς. Η ανατροφοδότηση που πήραμε από τους γονείς ήταν σημαντική προκειμένου να παρέχουμε ποιοτική εκπαίδευση.
Στην αρχή της χρονιάς δώσαμε το παρακάτω ημερολόγιο
Ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης στο τέλος της χρονιάς.
Πραγματοποιήθηκε στο σχολείο συζήτησή ενημέρωση με τη Κ Πελεκανάκη Ψυχολόγο του κέντρου απεξάρτησης του Δήμου Περιστερίου με θέμα το όρια. Τα παιδιά μαζί με του γονείς τους θέσπιζαν κανόνες στο σπίτι συμπληρώνοντας τους κανόνες που υπάρχουν εικονογραφημένοι στο σχολείο. Τα παιδιά αναγνωρίζουν και ξεχωρίζουν τις θετικές (πράσινές) από τις αρνητικές (κόκκινες) συμπεριφορές. Κατανοούν ότι οι πράσινες επιλογές δημιουργούν αρμονικές κοινωνικές σχέσεις με τους συνομήλικους τους ,ενώ οι κόκκινες επιλογές τους δημιουργούν προβλήματα στις μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις.
Χρόνια πολλά σε όλες της Μανούλες!
Η ΜΑΜΆ ΞΈΡΕΙ…
Σας αφιερώνουμε τα παρακάτω τραγουδάκια που δημιουργήσαμε με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
https://suno.com/s/8NOpC68PnlLUh0iu
Φτιάχνουμε πρωτομαγιάτικα στεφάνια!
Μιλήσαμε για τα γεγονότα του Πάσχα και φτιάξαμε το βιβλίο του Πάσχα
Μιλήσαμε για τα έθιμα του Πάσχα. Βάψαμε πασχαλινά αυγά και κάναμε πασχαλινές κατασκευές!
Σας ευχόμαστε καλό Πάσχα! Ετοιμάσαμε για τις ημέρες των διακοπών δημιουργικές οικογενειακές δραστηριότητες!
Μια τελεία είναι… μόνο η αρχή. Με αφορμή τη Θεατρική παράσταση φτιάξαμε μία ομαδική εργασία
Διαβάσαμε τα παρακάτω Βιβλία
Και κάναμε ομαδικές εργασίες.
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση: «Διαβάζουμε Μαζί» που διοργανώθηκε από την Ομάδα: «Νηπιαγωγοί εν δράσει» και τη Σχολική Βιβλιοθήκη «Κυψέλη».
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Κέφι, χαρά και διασκέδαση στο νηπιαγωγείο μας.
Οι αποκριάτικες δημιουργίες μας
Ο δικό μας κλόουν Πατήστε στο σύνδεσμο
Δημιουργός: 3nipperist, στις: 27-04-2025, διάρκεια: 00:02:08
ΖΩΓΡΑΦΊΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ