Αρχική » Δράσεις » Συμμετοχή στο 9ο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης

Συμμετοχή στο 9ο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης

Με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργικότητα, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 9ο Φεστιβάλ Ανακύκλωσης του Δήμου Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 15 Μαρτίου 2025 στο ΔΕΘ – HELEXPO (Περίπτερο 8, Εσωτερικός χώρος Περίπτερο 27).

Η συμμετοχή μας εντάσσεται στο πλαίσιο του καινοτόμου προγράμματος με τίτλο: «Από το δέντρο που έδινε, στο Δάσος που δίνει», το οποίο υλοποιείται κατά το σχολικό έτος 2024–2025 με τη συνεργασία 9 σχολικών μονάδων με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Ειρήνη Λαρδούτσου από το 2ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο (ΑΠΘ).

Afisa

Τα παιδιά μας δημιούργησαν ευφάνταστες κατασκευές με επίκεντρο το περιβάλλον και την ανακύκλωση, εμπνευσμένες από το δέντρο ως σύμβολο ζωής, προσφοράς και οικολογικής συνείδησης. Σημαντικό ρόλο στην παρουσίαση του έργου μας έπαιξαν τα τρισδιάστατα δέντρα που σχεδίασαν οι ArtDeZen, στους οποίους απευθύνουμε θερμές ευχαριστίες για τη δημιουργική τους συμβολή.

Η ενεργή συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας ανέδειξε τον ουσιαστικό ρόλο της προσχολικής αγωγής στην καλλιέργεια οικολογικής σκέψης, της κυκλικής οικονομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης, μέσα από τη βιωματική και συνεργατική μάθηση.

Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά, στους γονείς και σε όλη την παιδαγωγική μας ομάδα για τη δημιουργικότητα και τη δέσμευσή τους στις αρχές της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης!

FESTIBAL ANAKYKLOSHS DHMOY THESSALONIKHS