Hello! How are you? Nice to meet you!
Σας αρέσει να πηγαίνετε στο σχολείο και να συναντάτε τους φίλους σας; Ή να πηγαίνετε στην παιδική χαρά και να κάνετε καινούριους φίλους? Θυμάστε πώς θα τους πείτε ‘Χαίρω πολύ!’;
Η Ολίβια μας υποδέχεται με αυτό το τραγούδι στη διαδικτυακή μας τάξη για να μας φτιάχνει τη διάθεση και να μας υπενθυμίζει πως η καραντίνα δε θα κρατήσει για πάντα!
Η Ολίβια αναρωτιέται εάν θυμόμαστε τους χαιρετισμούς που μας έχει μάθει!
Μας ζητάει να τους αναγνωρίσουμε στο παρακάτω τραγουδάκι!
Τη δεύτερη φορά που το ακούμε, μας ζητάει να της πούμε ποιος χαιρετισμός ακούγεται τελευταίος!
Είναι το See you! και με αυτόν θα αποχαιρετιόμαστε στο εξής μαζί με το Goodbye!
Μήπως σας πονάει κάτι;
Όταν μια μέρα ρωτήσαμε την Ολίβια τι κάνει, μας είπε ότι δεν είναι καθόλου καλά! Την πονούσε το κεφάλι της! Όταν με τη σειρά της, ρώτησε κι εμάς τι κάνουμε, διαπιστώσαμε ότι κι εμάς όλο και κάτι μας πονούσε. Άλλον το αυτί του, άλλον το κεφάλι του κι άλλον το πόδι του. Αποφάσισε λοιπόν να μας μάθει τα μέρη του σώματος!
Πρώτα μας έμαθε τα μέρη του κεφαλιού κι έπειτα τα μέρη του υπόλοιπου σώματος, παίζοντας, ζωγραφίζοντας, τραγουδώντας και …… χορεύοντας !
- Βρήκαμε τις λέξεις που λείπουν από φακέλους με εικόνες.
- Παίξαμε το “…., please!”, μια εύκολη παραλλαγή του Simon says και με την ευκαιρία μάθαμε και πώς να λέμε ‘σε παρακαλώ!’, στη γλώσσα της Ολίβια.
- Παίξαμε τα παρακάτω παιχνίδια που δημιούργησε η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη.
- Τραγουδήσαμε!
- Χορέψαμε!
- Ξαναπαίξαμε και με καινούρια παιχνίδια που δημιούργησε για εμάς η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη.
https://app.quizalize.com/view/quiz/body-parts-c11cb390-f01a-4fe1-8050-946cbc7df699
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2f147ba7a4b9
- Τέλος, ζωγραφίσαμε τερατάκια
και το Mr Potato!
It’s Storytime!!!
Υπάρχει άραγε κανείς που να μην του αρέσουν τα παραμύθια;
H Ολίβια γνωρίζει πόσο πολύ αρέσουν και σε εμάς και έτσι μας ανακοίνωσε ότι θα μας διαβάσει την αγαπημένη της αγγλική ιστορία “The sky is falling!” Της την θύμισαν τα μέρη του σώματος που μας μάθαινε το τελευταίο διάστημα καθώς η ιστορία αυτή εστιάζει στις αισθήσεις see/hear/feel…
Αρχικά, η Ολίβια μας έμαθε τις τρεις αυτές αισθήσεις μέσα από καρτέλες και παντομίμα.
Κατόπιν, μας σύστησε τους ήρωες της ιστορίας και φρόντισε να να εξοικειωθούμε μαζί τους μέσα από ένα παιχνίδι που δημιούργησε η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη με εικόνες που προέρχονται από τον ιστότοπο starfall, στον οποίο η Ολίβια εντόπισε την ιστορία.
https://wheelofnames.com/el/prt-as4
Στη συνέχεια, ακούσαμε την ιστορία!
https://www.starfall.com/h/ir-folk/skyfall/?sn=ir-folk–im-reading
Έπειτα, την αφηγηθήκαμε μαζί με την Ολίβια, λέγοντας τα ονόματα των ηρώων που έκαναν την εμφάνισή τους, επαναλαμβάνοντας φράσεις, κάνοντας παντομίμα ή ακόμα και βρίσκοντας τις λέξεις που ακολουθούσαν μέσα από παντομίμα που μας έκανε η Ολίβια με τη βοήθεια της miss Μαριάνθης.
Τέλος, ζωγραφίσαμε ό,τι ήθελε ο καθένας μας από την ιστορία!
Ο Νεκτάριος, ζωγράφισε την αρχή της ιστορίας με το leaf που έπεσε στην ουρά του Chicken Little κι εκείνος νόμιζε ότι The sky is falling! κι έτρεξε να το πει στη Henny Penny…
Είπαμε στην Ολίβια πόσο ωραία περάσαμε με την ιστορία της και αυτή χάρηκε τόσο πολύ που μας είπε ότι την επόμενη φορά θα μας διαβάσει ακόμα μία αγαπημένη της ιστορία “The Turnip”.
Έτσι, για ακόμα μία φορά ξεκίνησε με το να μας συστήνει ήρωες… ήρωες διαφορετικούς από αυτούς της προηγούμενης ιστορίας, με πρωταγωνιστή ένα turnip αλλά και ζώα που η βοήθειά τους αποδείχθηκε πολύτιμη στους ανθρώπους. Κι αφού εξοικειωθήκαμε μαζί τους μέσα από καρτέλες και παιχνίδια που δημιούργησε για εμάς η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη, με εικόνες που προέρχονται από τον ιστότοπο starfall, όπου η Ολίβια κατάφερε να εντοπίσει και αυτήν την ιστορία για εμάς …
https://wheelofnames.com/el/wqg-d2t
… ακούσαμε την ιστορία …
https://www.starfall.com/h/ir-folk/turnip/?sn=ir-folk–im-reading
… την αφηγηθήκαμε με τη βοήθεια της Ολίβια και παίξαμε ένα παιχνίδι, στο οποίο έπρεπε να αντιστοιχήσουμε τους ήρωες με αριθμούς ανάλογα με τη σειρά που έκαναν την εμφάνισή τους στην ιστορία! Κι αυτό το παιχνίδι το δημιούργησε για εμάς η miss Διαμαντέλλη Μαριάνθη με εικόνες που πρoέρχονται κι αυτές από τον ιστότοπο starfall.
Τέλος, η Ολίβια μας ζήτησε να ζωγραφίσουμε ό,τι θέλουμε απ’ την ιστορία!
Και ιδού οι ζωγραφιές μας!
Easter is coming! Easter is here!
Η Ολίβια σήμερα ήταν πολύ χαρούμενη και δείχνοντάς μας την παρακάτω εικόνα μας βοήθησε να καταλάβουμε γιατί!
Αφού της περιγράψαμε την εικόνα κι εκείνη μας εισήγαγε τις βασικές πασχαλινές λέξεις στη γλώσσα της, μας ρώτησε ποια γιορτή περιμένουμε που απεικονίζεται στην εικόνα! Ήταν εύκολο και το βρήκαμε αμέσως… “Το Πάσχα!”, απαντήσαμε όλοι μαζί με ένα στόμα μια φωνή… “Σωστά!”, μας επαίνεσε ενθουσιασμένη η Ολίβια και μας εξήγησε πώς, επειδή η μαμά της είναι Καθολική, γιορτάζουν και αυτοί στην οικογένειά της το Πάσχα!
Έπειτα, μας έβαλε να δούμε το ακόλουθο βιντεάκι με πρωταγωνιστή ένα Easter bunny!
Στη συνέχεια, μας ζήτησε να μαντέψουμε κρυμμένα αντικείμενα και να τραγουδήσουμε!
Μας βρήκε όμως και παιχνίδια μέσα από την ιστοσελίδα Liveworksheets για να μας βοηθήσει να εμπαιδώσουμε τις πασχαλινές λέξεις!
Κι επειδή δεν ξεχνάει πόσο μας αρέσει να χορεύουμε, μας σήκωσε να χορέψουμε και να κάνουμε παντομίμα μέσα από το παρακάτω τραγούδι που μας κατενθουσίασε!
Και για το τέλος μας άφησε το καλύτερο! Την αγαπημένη μας ζωγραφική!
Μας έδινε οδηγίες και φτιάξαμε ένα Easter bunny! Ήταν ευκαιρία να μας θυμίσει τα μέρη του σώματος που περιείχαν οι οδηγίες που μας έδινε!
Ιδού οι ζωγραφιές μας:
Για όσους έλειπαν και θέλουν να προσπαθήσουν κι αυτοί να ζωγραφίσουν ένα Easter bunny, οι οδηγίες βρίσκονται στο παρακάτω βιντεάκι…
Good luck!
Do you like cookies?
Η Ολίβια σήμερα ήταν χαρούμενη γιατί είχε φτιάξει με τη μαμά της πασχαλινά, πεντανόστιμα μπισκοτάκια που της αρέσουν πολύ κι ανυπομονούσε να μας τα δείξει!
Μας ρώτησε εάν αρέσουν και σε εμάς τα μπισκότα και η απάντηση που έλαβε ήταν ένα ωραιότατο “Yes!” από όλους μας… Για να διαπιστώσει, όμως, πόσο πολύ μας αρέσουν, μας έβαλε να ακούσουμε το παρακάτω τραγούδι και να σηκωνόμαστε κάθε φορά που θα ακούμε τη φράση “I like cookies!”
Ήμασταν ακούραστοι και σηκωνόμασταν πάντα στο άκουσμα της συγκεκριμένης φράσης του τραγουδιού! Ετσι, η Ολίβια πείστηκε πια για τα καλά πόσο πολύ αρέσουν και σε εμάς τα μπισκότα κι αποφάσισε να μας παρουσιάσει τη συνταγή των πασχαλινών cookies που έφτιαξε με τη μαμά της, με σκοπό να μας δείξει πόσο εύκολη είναι και να μας παρακινήσει να τα φτιάξουμε κι εμείς με τους δικούς μας γονείς και να διαπιστώσουμε και μόνοι μας πόσο νόστιμα είναι!
Κι επειδή ξέρει πια πολύ καλά πόσο αγαπάμε τα παιχνίδια, η παρουσίαση έγινε μέσα από τα παρακάτω παιχνίδια που ετοίμασε για εμάς η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη.
Κι αφού πρώτα μας παρουσίασε τα υλικά, συνέχισε με την διαδικασία παρασκευής των Easter cookies. Ήταν ίδια με αυτή των Christmas cookies.
Δημιουργός και των παρακάτω παιχνιδιών είναι η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη.
0
Έπειτα, μας έβαλε να ακούσουμε ένα τραγούδι που μιλούσε για Easter eggs, το οποίο μας άρεσε τόσο πολύ που της ζητήσαμε να το ακούσουμε και να το χορέψουμε και δεύτερη φορά! Κι η Ολίβια, όπως ήταν αναμενόμενο, δε μας χάλασε το χατίρι!
Στη συνέχεια, μας ρώτησε εάν θυμόμαστε ποιος φέρνει τα Easter eggs. Μας το είχε πει την προηγούμενη φορά και χάρηκε πολύ που το θυμόμασταν και μας άκουσε να της λέμε το “Bunny”. Μας έβαλε, λοιπόν, να δούμε το παρακάτω βιντεάκι και να μετρήσουμε πόσα αυγά έφερε το Easter Bunny!
Τέλος, μας είπε ότι στο τέλος του βίντεο ο καπετάνιος ευχήθηκε κάτι, που εύχονται και οι ήρωες του παρακάτω τραγουδιού. Μας ζήτησε λοιπόν να ακούσουμε προσεκτικά το τραγούδι και να εντοπίσουμε την ευχή αυτή!
Ήταν εύκολο να το βρούμε. “Happy Easter!”, της είπαμε κι εκείνη ενθουσιάστηκε! Και καθώς είχε πια έρθει η ώρα να μας αποχαιρετήσει, μας ευχήθηκε κι αυτή Happy Easter και Happy Easter holidays!
Και οι πρώτες φωτογραφίες άρχισαν να καταφθάνουν!
Η Bessie ήταν η πρώτη που έκανε έκπληξη στην Ολίβια και έφτιαξε τα Easter cookies που μας πρότεινε! Δείτε και μόνοι σας πόσο απόλαυσε όλα τα στάδια παρασκευής τους!
Τι εποχή έχουμε;
Η Ολίβια, βλέποντας γραμμένη τη λέξη Άνοιξη στον πίνακα αναφοράς, μας ρώτησε όλο απορία τι σημαίνει και γιατί βρίσκεται πάνω από αυτές τις εικόνες. Της εξηγήσαμε πως αναφέρεται στην εποχή που έχουμε κι έτσι αποφάσισε να μας μάθει τις εποχές στη γλώσσα της!
- Μας έδειξε κάρτες με τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Μας σήκωνε να της δείξουμε την εποχή που μας έλεγε …
… κι αργότερα μας έβαζε να της πούμε ποια είναι η αγαπημένη μας εποχή.
Οι κάρτες αυτές είχαν γραμμένη και την Αγγλική λέξη.
- Μας μοίρασε καρτελίτσες με τις λέξεις των εποχών και μας ζήτησε να τις τοποθετήσουμε μπροστά από την αντίστοιχη κάρτα που περιείχε την ίδια λέξη και να πούμε την εποχή που βλέπαμε να απεικονίζεται στην κάρτα αυτή.
- Μας έδειξε καινούριες κάρτες με εποχές όπου καθεμία απεικόνιζε κι ένα διαφορετικό καιρικό φαινόμενο. Μας ρώτησε How’s the weather? σε κάθε μία από τις κάρτες αυτές, φροντίζοντας να μας κάνει μια σύντομη επανάληψη στον καιρό. Αμέσως μετά, μας χώρισε σε τέσσερις ομάδες κι όρισε σε κάθε ομάδα να είναι και μια συγκεκριμένη εποχή. Ζήτησε από τα μέλη κάθε ομάδας να συζητήσουν μεταξύ τους και να αποφασίσουν ποια κάρτα αντιπροσωπεύει την ομάδα τους και να έρθει κάποιος να την πάρει από κάτω και να επιστρέψει στη θέση του. Όταν όλες οι ομάδες είχαν στα χέρια τους από μία κάρτα, η Ολίβια ρώτησε εάν η κάθε ομάδα είχε τη σωστή κάρτα περιμένοντας από τις υπόλοιπες να της απαντήσουν Right ή Wrong!
- Παίξαμε το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού. Η κάθε ομάδα έπρεπε να ψάξει και να βρει τρεις καρτέλες με αντικείμενα που αντιστοιχούσαν στην εποχή που αντιπροσώπευαν.
- Τραγουδήσαμε
- Παίξαμε παιχνίδια από το Liveworksheets
- Χορέψαμε … η κάθε ομάδα κατά τη διάρκεια της στροφής που μιλούσε για την εποχή της!
- Ζωγραφίσαμε αφού πρώτα αντιστοιχίσαμε τη λέξη που μας έδειχνε η Ολίβια στην κάρτα της με το αντικείμενο που την αντιπροσώπευε.
Κι επειδή μας αρέσει πολύ η ζωγραφική ζητήσαμε από τη νηπιαγωγό, μόλις έφυγε η Ολίβια, να ζωγραφίσουμε και κάτι ακόμη με τις τέσσερις εποχές.
Τότε, η νηπιαγωγός σκέφτηκε να ζωγραφίσουμε σε δυάδες στο καβαλέτο με νερομπογιές ένα δέντρο στις τέσσερις εποχές του χρόνου και να κάνουμε έκπληξη στην Ολίβια την επόμενη φορά που θα έρθει στην τάξη μας.
Κι όντως την επόμενη φορά η Ολίβια καταχάρηκε με τις ζωγραφιές-έκπληξη που την περίμεναν!
Άνοιξη χωρίς έντομα γίνεται; Δε γίνεται!
Η Ολίβια είδε τα έντομα στον πίνακα αναφοράς μας και ενθουσιάστηκε! Οι φωτογραφίες τους ήταν απίθανες!
Μας ρώτησε ποιο είναι το αγαπημένο μας έντομο και εξεπλάγη όταν άκουσε πως σε κάποιους μας αρέσει ο σκορπιό κι η κατσαρίδα, καθώς τον πρώτο τον φοβάται ενώ τη δεύτερη τη θεωρεί αηδιαστική!
Μας έδειξε τα έντομα που της αρέσουν πολύ και τα οποία, όπως διαπίστωσε, αρέσουν και στους περισσότερους από εμάς.
- Σηκωνόμασταν και παίρναμε την κάρτα που αντιστοιχούσε στο έντομο που μας έλεγε.
- Παίξαμε ντόμινο.
- Παίξαμε με ένα ζάρι. Το πετούσαμε και λέγαμε το έντομο που είχε κολλήσει στην πλευρά με την οποία προσγειωνόταν.
- Ζωγραφίσαμε το έντομο που μας έλεγε. Κάποιοι από εμάς προσπαθήσαμε να γράψουμε και τη λέξη που βλέπαμε στις κάρτες της Ολίβια.
Τι πολύχρωμη που είναι η άνοιξη!
Η Ολίβια μας ρώτησε τι χρώμα έχουν τα έντομα που μας έμαθε την προηγούμενη φορά κι αυτή μετέφραζε στη γλώσσα της.
• Μας μοίρασε τα χεράκια Right/Wrong. Μας έδειχνε μία καρτέλα κάθε φορά και μας ρωτούσε Is this …? Εμείς έπρεπε να σηκώνουμε το σωστό χεράκι και να λέμε Right ή Wrong.
• Μας έλεγε ένα χρώμα και μας ζητούσε να εντοπίζουμε την καρτέλα με το χρώμα αυτό και να την τοποθετούμε μπροστά από το έντομο που έχει το συγκεκριμένο χρώμα!
• Μας ζήτησε να πάρουμε τους τέσσερις μαρκαδόρους μας με τα χρώματα αυτά και να σηκώνουμε ψηλά το χρώμα που θα μας λέει κάθε φορά!
Στη συνέχεια, μας δυσκόλεψε και μας ζητούσε να σηκώνουμε δύο χρώματα τη φορά!
Έπειτα, ζωγραφίσαμε σε χαρτί του μέτρου ένα μεγάλο λουλούδι ο καθένας μας σε ό,τι χρώμα θέλαμε. Η Ολίβια, μάλιστα, μας παρότρυνε να χρησιμοποιήσουμε άλλα χρώματα, διαφορετικά από τα τέσσερα χρώματα που μάθαμε σήμερα.
Κι αφού κόψαμε από τη φωτοτυπία την πεταλούδα που μας άρεσε περισσότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες, την κολλήσαμε επάνω στο λουλούδι μας στο χαρτί του μέτρου!
Στο επόμενο μάθημα η Ολίβια μάς ζήτησε να της δείξουμε πού τοποθετήσαμε την αφίσα μας για να θαυμάσει το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα!
Αρχικά, ακούσαμε το παρακάτω τραγούδι, επαναλαμβάνοντας και κάνοντας ταυτόχρονα παντομίμα το στίχο “Bye bye … balloon!”
Έπειτα, μας έδειξε καρτέλες με τα καινούρια χρώματα. Μας παρουσίαζε το κάθε χρώμα και μας ζητούσε να επαναλάβουμε!
Στη συνέχεια, άπλωσε πολλές καρτέλες στο πάτωμα, και με τα καινούρια και με τα παλιά χρώματα, έλεγε ένα χρώμα κι έπρεπε να σηκωθούμε, να το πάρουμε και να επιστρέψουμε στη θέση μας.
Ακούσαμε το δεύτερο τραγούδι δύο φορές! Τη δεύτερη προσπαθήσαμε να το τραγουδήσουμε κιόλας!
Αμέσως μετά η νηπιαγωγός πρότεινε ακόμη μια ενδιαφέρουσα δραστηριότητα στην Ολίβια που την κατενθουσίασε: να τους σηκώνει έναν έναν και να τους ζητάει να της λένε τα χρώματα που έχουν επάνω τους, στα ρούχα και τα παπούτσια τους.
Για το τέλος η Ολίβια μας έβαλε να ακούσουμε ακόμη ένα τραγούδι. Το σταματούσε και ρωτούσε τι χρώμα έγιναν κάθε φορά τα παπούτσια του Pete!
Στο τέλος βρήκαμε και τι σημαίνει το wet κι η Ολίβια ρωτώντας εάν ο Pete έκλαιγε κάθε φορά που κάτι συνέβαινε στα ολοκαίνουρια παπούτσια του μας καθοδήγησε να βρούμε και το ηθικό δίδαγμα του τραγουδιού αυτού!
Το ξανακούσαμε και προσπαθούσαμε να τραγουδάμε το ρεφρέν!
Για το παραπάνω τραγούδι ευχαριστώ θερμά το συνάδελφο κύριο Κατρίνη Χρήστο που το μοιράστηκε μαζί μας!