Πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο μας

Σκοπός του πιλοτικού αυτού προγράμματος είναι η εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο νηπιαγωγείο.

Ξεκινήσαμε με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας. Πολύτιμη βοηθός και συνοδοιπόρος στο σκοπό μας η εκπαιδευτικός της αγγλικής γλώσσας και η κούκλα της που  θα είναι η νέα

συμμαθήτρια των παιδιών και θα έχει το όνομα Ολίβια.

Η Ολίβια στην τάξη μας

   

Παιχνίδια  γνωριμίας με την Ολίβια-  what’s your name?

 

  

 

 

Τα παιδιά  ενημερώνονται ότι η κούκλα έχει φύγει από τη χώρα της που βρίσκεται σε πόλεμο κι ότι μιλάει μια γλώσσα διαφορετική από τη δική τους που, όμως, είναι μια παγκόσμια γλώσσα, τα αγγλικά. Συμφωνούμε όλοι μαζί  ότι θέλουμε να την κάνουμε να αισθάνεται άνετα και να τη βλέπουμε χαρούμενη και αποφασίζουμε μετά την πρώτη μας γνωριμία  να της μάθουμε τους κανόνες της τάξης γιατί στο νηπιαγωγείο περνάμε ωραία μόνο όταν έχουμε κανόνες και τους ακολουθούμε.

 

Οι βασικοί κανόνες που μάθαμε στη νέα μας συμμαθήτρια.

Listen to your teacher

 

Listen to your friends

 

Raise your hand

 

 

 

Tidy up your toys

 

 

Be nice to everybody

Το τραγούδι των κανόνων I Can Follow the Rules το δραματοποιήσαμε ,το τραγουδήσαμε και το χορέψαμε για να εμπεδώσουμε πιο ευχάριστα τους κανόνες και το κάναμε μέρος της καθημερινότητας μας.

Υπενθυμίζουμε στην Ολίβια ποιους κανόνες της έχουμε μάθει. Λέμε το Good morning song και της υπενθυμίζουμε το όνομά μας.

     

Ήρθαμε και σε επαφή με τα γράμματα της αγγλικής γλώσσας ζωγραφίζοντας το όνομα μας στα Αγγλικά. Σκοπός βέβαια δεν είναι να μάθουμε να γράφουμε το όνομα μας στα αγγλικά αλλά να δούμε ότι το όνομα μας γράφεται  διαφορετικά.

      

 

Στο  νηπιαγωγείο μας έχουμε και   τις καθημερινές μας ρουτίνες. Η Ολίβια όταν μπαίνει στη τάξη παρατηρεί τον πίνακα με τις ημέρες,  τις εποχές, και τον καιρό . Αποφάσισε λοιπόν να μας βοηθήσει να μάθουμε  όλα αυτά στην γλώσσα της. Και ξεκινήσαμε από τον καιρό.

Οι πίνακες αναφοράς για τον καιρό

  

Μαθαίνουμε τις βασικές λέξεις για τον καιρό μέσα από το παρακάτω τραγούδι

 

Και τώρα ώρα για παιχνίδι με τις νέες λέξεις που μάθαμε.

Δημιουργός του παρακάτω παιχνιδιού : Διαμαντέλλη Μαριάνθη

 

Και ένα παιχνίδι ακόμη για περισσότερη εμπέδωση μαζί με διασκέδαση βέβαια!

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Weather/How’s_the_weather$_cc193056ur

Όταν τελειώσετε το παραπάνω παιχνίδι μπορείτε να δείτε αν  τα ταιριάξατε σωστά . Πατήστε  Finish και μετά Check my answers

 

Ώρα να γνωρίσουμε και την οικογένεια της φίλης μας της Ολίβια. Φυσικά της γνωρίσαμε και τις δικές μας οικογένειες. Προσπαθούμε  να μάθουμε το finger family song.

  

Η Ο λίβια μας λέει ότι και αυτή στη χώρα της παρακολουθεί την Πέπα το γουρουνάκι και μας προτείνει να δούμε ένα βίντεο όπου η Πέπα μας συστήνει την οικογένειά της .

Επίσης μας προτείνει να ζωγραφίσουμε την οικογένεια της Πέπα με τον τρόπο που δείχνει το παρακάτω βίντεο.

Τι λέτε λοιπόν να προσπαθείστε να  την ζωγραφίσετε και να μας στείλετε τα έργα σας;

Μπορείτε επίσης να παίξετε και το παρακάτω παιχνίδι με τα μέλη της οικογένειας( Δημιουργός : Διαμαντέλλη Μαριάνθη)

 

Αλήθεια πως αισθάνεστε σήμερα; Ειδικά τώρα που κάνουμε τηλεκπαίδευση μπορεί να είστε λίγο κουρασμένοι ίσως λίγο πεινασμένοι …ή  μπορεί να αισθάνεστε υπέροχα . Για να δούμε οι φίλοι μας στο τραγούδι τι λένε καθώς μας χαιρετούν .

Hello!

 

Και ένα τραγουδάκι για να καλημερίζουμε  αλλά και να λέμε καλό απόγευμα!!!

Και ώρα για το τραγούδι με το οποίο αποχαιρετάμε την Ολίβια όταν φεύγει

από την τάξη μας

Good bye friends

 

One two three…… Mαθαίνουμε και παίζουμε με τους αριθμούς

Η Ολίβια ήρθε στην τάξη μας και παίρνοντας αφορμή από τις καρτέλες με τους αριθμούς που υπάρχουν στον τοίχο της τάξης μας μας έμαθε τους αριθμούς από το 1-10 στη γλώσσα της. Και βέβαια αυτό έγινε μέσα από το παιχνίδι, τη ζωγραφική, το τραγούδι και… το χορό.

Ξεκινήσαμε  τραγουδώντας και μετρώντας τα δαχτυλάκια μας από το ένα ως το πέντε.

Χορέψαμε όμως και μετρώντας από το ένα ως το πέντε

 

Μετρήσαμε και φρούτα

Ανεβήκαμε από το ένα ως το δέκα και κατεβήκαμε από το δέκα ως το ένα.

Και αφού την περίοδο που μάθαμε τους αριθμούς μιλούσαμε για τα ζώα των πάγων μετρήσαμε και πιγκουίνους.

Μετρήσαμε όμως και αγελάδες…

 

Αντιστοιχίσαμε μπάλες και μπαλόνια με το αριθμό που μας έδειχνε η Ολίβια στην καρτέλα της μετρώντας στα αγγλικά

  

Ακούγαμε το όνομα ενός αριθμού και διαλέγαμε την σωστή καρτέλα

Ζωγραφίσαμε τόσα όσα μας έλεγε η Ολίβια κάθε φορά !

Και παίξαμε ένα παιχνίδι που δημιούργησε η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη για εμπέδωση.

 

 

 

Μα πού είναι η τουαλέτα;

Η Ολίβια χρειάστηκε να πάει στην τουαλέτα κι εμείς προθυμοποιηθήκαμε με μεγάλη χαρά να τη συνοδεύσουμε έως εκεί!

Της δείξαμε ποια είναι η τουαλέτα των κοριτσιών αλλά και της μιλήσαμε επί τόπου για τις ρουτίνες της τουαλέτας! Θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι θα τις κάνει όλες σωστά αφού δεν ήταν μαζί μας από την αρχή  στο σχολείο και δεν είχε ακούσει για τις ρουτίνες αυτές.

Όταν επέστρεψε, μας είπε με χαρά ότι νομίζει πως τις τήρησε όλες τις ρουτίνες με τη σωστή σειρά και χωρίς να ξεχάσει καμία! Για να είναι όμως  εντελώς σίγουρη, μας έβαλε να τις επαναλάβουμε! Είχε δίκιο! Τα είχε καταφέρει περίφημα! Χάρηκε λοιπόν τόσο πολύ που αποφάσισε να  μας τις μάθει και στη γλώσσα της.

Κι αφού τις επαναλάβαμε μαζί της και τις κάναμε παντομίμα, παίξαμε με τις καρτέλες:

  • Εξακριβώναμε ποια καρτέλα μάς έκρυβε κάθε φορά, ή σε ποιες καρτέλες άλλαζε τη σειρά.
  • Βρίσκαμε σε ποιον αριθμό αντιστοιχεί η ρουτίνα που έλεγε κάθε φορά ή το αντίστροφο, μας έλεγε δλδ μια ρουτίνα κι έπρεπε να βρούμε σε ποιον αριθμό αντιστοιχεί.

 

Kι αφού τραγουδήσαμε …

… κόψαμε τις ρουτίνες και τις κολλήσαμε με τη σωστή σειρά σε ένα φύλλο χαρτί.

    

Τέλος, παίξαμε τα παρακάτω παιχνίδια που δημιούργησε η miss Μαριάνθη Διαμαντέλλη για εμπέδωση!

 

https://player.quizalize.com/quiz/fc4fd6d7-b6ec-4468-a770-44c2042d00fd