Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Ένα παιδί μπαίνει στον υπολογιστή;”, της καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας και της διάθεσης συνεργασίας με άλλα σχολεία συμμετείχαμε στη δημιουργία ενός συνεργατικού παραμυθιού. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας συνεργαστήκαμε με νηπιαγωγεία της Νέας Ερυθραίας, των Μελίσσιων, της Τρίπολης, του Αμαρουσίου και της Εκάλης!
Για τη δημιουργία του συνεργατικού παραμυθιού τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες και καλλιέργησαν τη δημιουργικότητα τους, τον τρόπο επίλυσης προβλημάτων, την αυτοπεποίθησή τους και πολλές άλλες δεξιότητες, ικανότητες και στάσεις ζωής.
Το νηπιαγωγείο μας δημιούργησε τις τελευταίες 5 σελίδες του παραμυθιού δίνοντας το τέλος στην ιστορία!!!
Μπορείτε να απολαύσετε όλη την ιστορία παρακάτω

