ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά:
Ζωοφιλία, δικαιώματα ζώων και αειφορία
“Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς”
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ , ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ – ΚΑΦΕ ΑΡΚΟΥΔΑ – ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Ο χειριστής σκύλων οδηγών Θανάσης Σιδέρης με το σκύλο οδηγό του, τη Φρίντα επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας για να μας παρουσιάσει το πρόγραμμα “Αγαπάμε σκύλους οδηγούς” και να μας ενημερώσει για τους Σκύλους Οδηγούς, την εκπαίδευση και τη βοήθεια που προσφέρουν στα άτομα με αναπηρία όρασης.
4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΜΑΣ ΖΩΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ…
ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ , ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΖΩΟΛΟΓΙΚΟ ΚΗΠΟ…
Θεματικός κύκλος: “Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”
Σε συνέχεια του εργαστηρίου Δεξιοτήτων για την Αυτοεκτίμηση ….
Τίτλος: “Μικροί μετεωρολόγοι”
ΤΟ ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ “ΑΝΕΜΟΥ”
ΜΕΤΡΩ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ…
ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΒΕΕΒΟΤ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ..
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ…ΤΙ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΛΕΕΙ…ΠΡΟΒΛΕΠΩ ,ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΜΟΝΑΙ,ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ..
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ “Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΕΡΑΣ”
ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ…
“Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ ” ΤΟΥ Μ. ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ…
…ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΧΙΟΝΑΝΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΡΤΩΝ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑΣ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ!!
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙΡΟΥ ΜΕ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΝΕΡΟΥ…
ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΙΟΝΙ… ΚΑΙ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ…
ΠΕΙΡΑΜΑ ” Η ΖΑΧΑΡΗ Ή ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΛΙΩΝΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΓΟ; “
ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟ ΠΑΓΟ!!! ΠΟΥ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ;; ΠΡΟΒΛΕΠΩ, ΠΑΡΑΤΗΡΩ ,ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ…
0
“ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΤΑΜΑΚΙ” ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ …
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΝΝΕΦΟ…
ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΑΙ ΑΦΡΟ ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ..
“ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ”
ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ……
ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ..
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΜΕ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ..
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ , ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΕ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ…
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ…….
ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!
ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ…
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΒΕΕΒΟΤ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΝΙΓΜΑ..
ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ..
Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη:
“ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ”
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ…..
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ….
ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!
“ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ…….”
“ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”
πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη βία;

Σχετικοί διάλογοι με γαντόκουκλες!!
Λέξεις που πληγώνουν, θεραπεύουν και μας κάνουν να αισθάνομαστε όμορφα!
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ..
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ…
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ” ΤΟΥ ΣΚΟΙΝΙΟΥ ΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ”
ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΕΣ ΜΕ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ!!
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΜΕ..”, ΜΑΡΤΙΝ ΑΓΚΑΣΙ
ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ!!!
“ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ, ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΩ ΛΟΓΙΑ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΣΥΓΝΩΜΗ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ…Σ ΑΓΑΠΩ!!!”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ
Ψυχική Υγεία
« “Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή!”
ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ ΜΑΣ…ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝ…..
Η ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ…ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..
ΜΑΣ ΖΗΤΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ…..
ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ!!
ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ….
ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΑΣΤΕ……
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΥΠΗ…
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!

























































































































































































































































































































































































































































































































































































