Πείραμα: «Βυθίζεται ή Επιπλέει;»

Οκτ 202518

Πείραμα: «Βυθίζεται ή Επιπλέει;» για Νηπιαγωγείο

Σκοπός:

Να κατανοήσουν τα παιδιά την έννοια της πυκνότητας με απλό και διασκεδαστικό τρόπο, παρατηρώντας αν αντικείμενα βυθίζονται ή επιπλέουν στο νερό.

Υλικά:

  • Δοχείο με νερό
  • Διάφορα αντικείμενα (π.χ. κουτάλι, ξύλο, ξύλινο τουβλάκι, μπαλάκι, καπάκι)
  • Σφουγγάρι ή χαρτί για σκούπισμα
  • Χάρτης Bubble.us (για να οργανώσουμε τις παρατηρήσεις)

Βήματα πειράματος:

  1. Συζητάμε με τα παιδιά τι σημαίνει «βυθίζεται» και «επιπλέει».
  2. Δίνουμε στα παιδιά ένα αντικείμενο τη φορά και το ρίχνουν στο νερό.
  3. Παρατηρούν και αποφασίζουν αν βυθίζεται ή επιπλέει.
  4. Καταγράφουμε τα αποτελέσματα σε έναν χάρτη Bubble.us.

Παράδειγμα Bubble.us χάρτη:

  • Κεντρικός κύκλος: «Βυθίζεται ή Επιπλέει»
      • Επιπλέει: ξύλο, πλαστικό μπουκάλι, καπάκι
      • Βυθίζεται: κουτάλι, μάρμαρο, κέρμα

Συμπέρασμα:

Τα παιδιά μαθαίνουν πειραματικά ότι κάποια αντικείμενα επιπλέουν γιατί είναι πιο ελαφριά ή έχουν μικρότερη πυκνότητα από το νερό, ενώ άλλα βυθίζονται. Είναι μια απλή εισαγωγή στη φυσική με παιχνίδι και παρατήρηση.

Επέκταση με το λογισμικό gynzy

IMG 20251013 120349.jpg IMG 20251017 143302

 

 

 

 

 

 

 

LEKANH 1 LEKANH 2 LEKANH 3 logismiko gynzy

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες

Τι κάνουμε;

Το 3ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Μαραθώνος 1 , συστεγαζόμενο με το 6ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, δίπλα από το 3ο Δημοτικό σχολείο. Υπάρχει δυνατότητα 3ων προγραμμάτων σύμφωνα βέβαια και με τις εγγραφές ανά έτος:

  • 8:15-13:00(κλασικό πρόγραμμα)
  • 8:15-16:00 (ολοήμερο πρόγραμμα)
  • 7:45-16:00 (ολοήμερο πρόγραμμα με πρωινή ζώνη)

Οι θεματικές που αναπτύσσουμε εντάσσονται στον ετήσιο προγραμματισμό του σχολείου και αποβλέπουν στην ανάπτυξη ολόπλευρα του νηπίου.

επιδαπέδιο αλφαβητάρι

InShot 20240329 173803247


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων