Σήμερα ταξιδέψαμε με τα παιδιά στον κόσμο των σύννεφων και των σταγόνων μέσα από το τραγούδι «Η Συννεφούλα» του Διονύση Σαββόπουλου. youtu.be Η μελωδία και οι εικόνες του ποιήματος μας “ξύπνησαν” την έμπνευση για να δημιουργήσουμε, να φανταστούμε και να παίξουμε με υλικά και χρώματα.
Η δραστηριότητα: Ομπρελίτσες και συννεφάκια
Υλικά που χρησιμοποιήσαμε:
- Ακουαρέλες, τέμπερες ή κηρομπογιές
- Ψαλίδι, κόλλα
- Πιατάκια μιας χρήσης
- Σύρμα πίπας
Βήματα:
- Ακούσαμε μαζί το τραγούδι / ποίημα και συζητήσαμε τι σκέφτονται τα παιδιά κάθε φορά που ακούν τη λέξη «συννεφούλα», «σταγόνα», «βροχή».
- Χρωματίσαμε ή ζωγραφίσαμε την ομπρέλα , αφού κόψαμε στη μέση τα πιατάκια
- Την βάψαμε και για χερούλι βάλαμε σίρμα.
- Φτιάξαμε συννεφάκια από άσπρο χαρτί και κολλήσαμε στο κάτω μέρος κορδέλες χρωματιστές.
Τι αποκομίσαμε μαζί
- Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με εικόνες του καιρού (σύννεφα, βροχή, σταγόνες).
- Καλλιέργησαν τη λεπτής κινητικότητας (κόψιμο, κόλληση, ζωγραφική).
- Συνδέσαμε μουσική / ποίηση με την εικαστική έκφραση: αφού άκουσαν το τραγούδι, το απεικόνισαν με δικά τους χρώματα και υλικά.
- Ενισχύσαμε τη γλώσσα και το λεξιλόγιο: μιλήσαμε για «συννεφούλα», «γέλιο», «σταγόνες», «βροχή», «ομπρέλα».
- Δημιουργήσαμε ένα όμορφο έργο που μπορεί να κοσμήσει την τάξη ή το σχολείο.
- Για προέκταση φτιάξαμε την ιδεοθύελλα στο bubbl.us
ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ- ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΕΙ
ΕΙΚΌΝΕΣ:









Πρόσφατα σχόλια