3ο Νηπιαγωγείο Μαρμάρων (Καρδαμίτσια)

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
    • Αποτύπωση Σχεδίου Δράσης 2024-25
    • Σχέδια Δράσης Σχολικής Μονάδας 2023-24
    • Συλλογικός Προγραμματισμός 2022-23
    • Ετήσια Αποτίμηση Εκπαιδευτικού Έργου 2022-2023
  • Εσωτερικός Κανονισμός
    • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
  • eTwinning
    • e-Twinning 2023-24
      • Olympic from Athens to Paris
      • We are stars 2023-24
    • e-Twinning 2024-25
      • Balancing Emotions …e-Twinning 2024-25
      • Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία.
    • e Twinning 2025-26
      • eTwinning 2025-26 InnoSTEAM – A Seasonal Journey with Willow
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • STEM4Equality
    • Διεθνές Δίκτυο για την Αειφορία ( Myth2Space)
  • ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Τηλεφωνικές Γραμμές Υποστήριξης για μαθήτριες/-τες, γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία ” Stem …και η γη γυρίζει”.
Δραστηριότητα μηχανικής →

Οι πασχαλινές μας κατασκευές

pixiz 12 05 2024 19 50 42    pixiz 12 05 2024 19 47 56 pixiz 12 05 2024 20 04 20

Δημοσιεύθηκε στις 24 Απριλίου 2024 από τον/την 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΜΑΡΩΝ στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Permalink

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία ” Stem …και η γη γυρίζει”.
Δραστηριότητα μηχανικής →
1757273424544

Σαν σήμερα

19/12/1797: Συλλαμβάνεται στην Τεργέστη ο εθνεγέρτης Ρήγας Βελεστινλής.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Πρόσφατα άρθρα

  • Καλλωπισμός αύλειου χώρου – Φύτεμα Βολβών με μαθητές και γονείς!
  • ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
  • Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Ψυχική Ανθεκτικότητα σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού
  • Ενημερωτική δράση με γονείς και συνεργασία με τη ΣΧΕΔΙΑ
  • Εθνική και Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για τους μαθητές που φοίτησαν το 2024-25 και συμμετείχαν στο έργο

Ιστορικό

  • Δεκέμβριος 2025
  • Νοέμβριος 2025
  • Οκτώβριος 2025
  • Σεπτέμβριος 2025
  • Αύγουστος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Αύγουστος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Απρίλιος 2014
  • Απρίλιος 202

Kατηγορίες

  • Balancing Emotions …e-Twinning 2024-25
  • CODE WEEK
  • e Twinning 2025-26
  • eTwinning
  • eTwinning 2025-26 InnoSTEAM – A Seasonal Journey with Willow
  • Olympic from Athens to Paris
  • STEM4Equality
  • We are stars 2023-24
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
  • Διεθνές Δίκτυο για την Αειφορία ( Myth2Space)
  • Δράσεις Ενεργού Πολίτη
  • Εθελοντικές Δράσεις
  • Εκδηλώσεις
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
  • Εκπαιδευτικές Δράσεις
  • Εκπαιδευτικοί
  • Εκπαιδευτικοί σχολικής μονάδας
  • Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις
  • Ενημερωτικές Δράσεις
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-24
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-25
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2025-26
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
  • Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία.
  • Σχέδια Δράσης Σχολικής Μονάδας
  • Σχέδια Δράσης Σχολικής Μονάδας 2023-24
  • Σχέδιο Δράσης
  • Χωρίς κατηγορία

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
https://blogs.sch.gr/3nipmarm/files/2024/02/utopia-cosmic-trance-mix-7523.mp3
European SchoolRadio Logo


Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Μαρ   Μάι »
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή