Καλωσήλθατε στη σχολική μας γιορτή για την εθνική μας επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940! Η γιορτή μας εμπνευσμένη από τη φιλοπατρία και την αυτοθυσία των Ελλήνων στο έπος του 1940 περιλαμβάνει απαγγελίες ποιημάτων ,δραματοποιήσεις ,τραγούδια και ένα αφιέρωμα -δραματοποίηση στην “Ειρήνη” του Γ.Ρίτσου !Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί μας ,για να πραγματοποιηθεί η σχολική μας γιορτή ανοιχτή στην τοπική κοινωνία και ιδιαίτερα τους γονείς των νηπίων ,τον Σύλλογο Γονέων και τους Πολιτιστικούς Συλλόγους “Όρμο” και “Αρμονία”!Χρόνια πολλά σε όλους !


Φόρτωση PDF…