O κύκλος του νερού

Παρατηρήσαμε εικόνες και συζητήσαμε με τα παιδιά για τον κύκλο του νερού.

Τι είναι τα σύννεφα και πως δημιουργούνται. Πως δημιουργείται η βροχή και πού καταλήγει.

Κάναμε πειράματα στην τάξη μας:

Τήξη – Πήξη

Φτιάξαμε «ψεύτικη» βροχή. Είδαμε στην ουσία πως λειτουργεί ο κύκλος του νερού. Πήραμε ένα βραστήρα και τον βάλαμε σε λειτουργία. Το νερό έβρασε. Πάνω από τον βραστήρα βάλαμε ένα πιατάκι για να συγκεντρωθούν οι υδρατμοί από το νερό που εξατμίζεται  και είδαμε και ακουμπήσαμε το πιατάκι, το οποίο έσταζε με νερό.

Βάλαμε ένα ποτήρι με νερό στο ψυγείο για να δούμε τι θα πάθει και αν θα αλλάξει η κατάστασή του και νερό στην κατάψυξη.

Βάλαμε παγάκια σε ένα μπρίκι στην φωτιά και είδαμε ότι λιώνουν και γίνονται νερό πιο γρήγορα ενώ αν τα αφήσουμε σε θερμοκρασία δωματίου, θα λιώσουν και πάλι αλλά πιο αργά.

Είδαμε στην υδρόγειο σφαίρα πόσο νερό έχει η γη.

Μιλήσαμε για το νερό στη φύση και που το συναντάμε.

Είπαμε ποιήματα και τραγουδήσαμε για την βροχή και τον κύκλο του νερού.

Τέλος το κάθε παιδί κατασκεύασε τον δικό του κύκλο νερού.

Αφήστε μια απάντηση