Αυτές τις μέρες στο σχολείο μας , την τιμητική της είχε η οικογένεια , με αφορμή τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Ξεκινήσαμε ζωγραφίζοντας τους ανθρώπους στους οποίους λέμε την πρώτη καλημέρα κάθε πρωί και συνεχίσαμε παρουσιάζοντάς τους. Δεν είναι άλλοι παρά η οικογένειά μας.
Καταγράψαμε πόσα είναι τα μέλη της οικογένειάς μας και πόσα αδέρφια έχουμε.
Μιλήσαμε με τη βοήθεια εποπτικού υλικού για τις δραστηριότητες που κάνουμε με την οικογένειά μας και παίξαμε παιχνίδι παντομίμας.
Βάλαμε σε σειρά τα μέλη μιας οικογένειας ανάλογα με την ηλικία, κάναμε ταύτιση λέξεων και μετά τις αντιγράψαμε σε φύλλο εργασίας.
Βάλαμε τα μέλη της οικογένειάς μας σε σπιτάκι.
Μάθαμε ότι τα παιδιά τελικά δεν τα φέρνει ο πελαργός, με τη βοήθεια του βιβλίου της Μπαμπέτ Κωλ, “Η μαμά γέννησε ένα αυγό” και σειροθετήσαμε εικόνες ξεκινώντας από τη μικρότερη ηλικία ενός ανθρώπου.
Σχεδιάσαμε και κόψαμε τις παλάμες των μελών της οικογένειάς μας και αφού κάναμε παιχνίδια μαθηματικών με αυτές , τις βάλαμε μέσα σε μια καρδιά. Γιατί φυσικά “Την οικογένειά μου την έχω στην καρδιά μου!”
Με αφορμή το διαδραστικό παραμύθι “Η Μονα- δική μου οικογένεια ” της Ιωάννας Μανά μιλήσαμε για τα είδη οικογένειας (πυρηνική ,διευρυμένη, μονογονεική κλπ).
Κάθε ένα από τα ζωάκια της ιστορίας ήρθαν στην παρέα μας και αφού παρουσίασαν την οικογένειά τους, θέσανε έναν προβληματισμό στον οποίο κληθήκαμε να βρούμε λύση και να τη ζωγραφίσουμε.
Φτιάξαμε με τη συνδρομή των γονέων το οικογενειακό μας δέντρο.
Ζωγραφίσαμε και το σπίτι των ονείρων μας, όπου βάλαμε μέσα την οικογένειά μας!
Και μια και στο σχολείο είμαστε μια οικογένεια, είπαμε να μετρηθούμε για να δούμε πόσα μέλη έχει!!