Ερχόμενοι στο σχολείο τη Δευτέρα διαπιστώσαμε ότι ο καιρός δεν είχε καμιά σχέση με τις προηγούμενες μέρες. Αναρωτηθήκαμε αν ήρθε η Άνοιξη τόσο γρήγορα! Με αυτή την αφορμή μιλήσαμε για τις Αλκυονίδες μέρες. Διαβάσαμε τον μύθο και τον είδαμε και σε βιντεάκι, τον δραματοποιήσαμε, κάναμε εργασίες μαθηματικών και όχι μόνο και φτιάξαμε καταπληκτικές μάσκες!
Και το ολοήμερο τμήμα έφτιαξε τέλεια καπελάκια!
Η εβδομάδα συνεχίστηκε με το ξεκίνημα του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων που αφορά την κυκλοφοριακή αγωγή.
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας το βιβλίο ¨Καλώς τον Κύριο ΚΟΚ”. Συζητήσαμε για τις δικές μας εμπειρίες από ατυχήματα στο δρόμο. Αποφασίσαμε να μάθουμε πρώτα τα μέσα μεταφοράς.
Τα είδαμε , τα αναγνωρίσαμε , τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το που ταξιδεύουν (θάλασσα, αέρα, στεριά). Αν έχουν ρόδες ή όχι, αν είναι μεγάλα ή μικρά, αν κινούνται με μηχανή ή όχι κλπ.
Βρήκαμε τις ονομασίες τους με κεφαλαία και μικρά και παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια με αυτές!
Επίσης μετρήσαμε τις συλλαβές κάθε λέξης και παίξαμε κινητικό παιχνίδι βάζοντάς τες στο σωστό κύκλο.
Τις επόμενες μέρες ασχοληθήκαμε με τα σήματα κυκλοφορίας. Τα αναγνωρίσαμε, τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα , παίξαμε παιχνίδια ταύτισης.
Παρατηρήσαμε τις πινακίδες της γειτονιάς είτε από τον προαύλιο χώρο του σχολείου , είτε βγαίνοντας έναν περίπατο γύρω από το σχολείο μας!
Επιστρέφοντας στην τάξη μας αναγνωρίσαμε ποιες πινακίδες συναντήσαμε!
Με αφορμή τα σήματα κυκλοφορίας ασχοληθήκαμε με τα σχήματα και συγκεκριμένα με τον κύκλο! Προσπαθήσαμε να γράψουμε μόνοι μας τη λέξη κύκλος με αναδυόμενη γραφή!
Τελειώνοντας η εβδομάδα κρεμάσαμε και τις ταϊστρες που είχαμε φτιάξει για τα πουλάκια, για να έχουν κάτι να φάνε τώρα που είναι χειμώνας και δυσκολεύονται να επιβιώσουν!
Δεν είμαστε σούπερ!! Όχι πείτε μου!!